Waar erger je je aan? #10

Wat is dit uberhaupt voor vraag man, wat een leven heb je dan als je niet slaagt in het leven als je in een appartement woont

2 likes

Ik erger me aan het ge #spon van alle influencers de laatste tijd. Nee ik wil geen dekbed, vies vervangend vaag drankje, haarclipjes van zenner, kanten strings of tandenbleek meuk. Ga weg met je gesponsorde troep allemaal!

4 likes

Ik kom uit een plaats ver van de randstad waar nauwelijks flats zijn en woon nu in een grote stad in de randstad. Waar ik vandaag kom, wordt (helaas) best neerbuigend gedaan over appartementen. Eigenlijk al over rijtjeshuizen. Ja, ik woon het liefst ook in een villa met inloopkast, woonkeuken en zwembad maarja :upside_down_face:. Hier betaal je gewoon evenveel voor een appartement als daar voor een twee onder één kap.

3 likes

Wat hebben jullie gezegd? “Jij mag voortaan alle cocktails regelen, wat een verwennerij”.

10 likes

Ik ben echt ziels gelukkig in onze twee onder een kap woning, vind het ook gewoon ruim. En zelfs nog krijgen wij wel eens de vraag “of we niet eens ruimer willen wonen” of “klaar zijn voor de volgende stap”. Que???

Wij gaan binnenkort verbouwen en blijkbaar vroeg een vriend die ook aannemer is waarom we niet gewoon een vrijstaand huis kochten?

Wat denk je zelf? Dat we net zoveel geld hebben als jij? En we zijn maar met zijn 2en en de enige kans op gezinsuitbreiding zijn konijnen dus een beetje onnodig.

4 likes

“Met gepaste trots”. Rare uitdrukking

6 likes

De website van Kruidvat ligt er ALTIJD uit bij mij… zó irritant!

Kruidvat.nl krijgt een update!

We zijn op dit moment druk bezig om Kruidvat.nl te verbeteren en te optimaliseren. Daarom zijn we tijdelijk even niet bereikbaar. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk klaar te zijn, zodat jij weer lekker kan shoppen!

Lekker amateuristisch, zo’n update duurt een paar seconden. Dat hoeft echt niet live. Ik denk dat altijd wat voor prutsers werken daar. (Zie je vaak bij bedrijven) bij Rabobank ook altijd gedoe en problemen.

Ik heb gisteren extra veel gekookt zodat we vanavond weer hetzelfde konden eten. Uiteraard geen zin in nu.

1 like

Oepsie :see_no_evil:

1 like

We waren vandaag in een dierentuin en echt bizar veel mensen hadden een hond mee (had ik helemaal niet gedacht dat dat uberhaubt mag)
Maar veel van die hondenmensen vandaag vonden kennelijk dat hun hond ook echt alle dieren moest zien, dus moesten mn kinderen vaak wachten tot er plek was om te kijken tot de hond was uitgekeken volgens die mensen, óf ze schrokken zich kapot omdat er opeens een hond naast ze stond.

3 likes

Dit hebben wij deze week ook voor het eerst gedaan…

:sob: :pleading_face: echt vreselijk. Nu al geen zin in de fajita’s van donderdag

5 likes

Ik moest even hardop lachen, alsof die hond denkt: wat een mooie Giraf, zo’n nek wil ik ook!

Zoiets is toch helemaal niet leuk voor een hond ook, die ziet alleen maar benen. Laat lekker thuis.

7 likes

Ik weet dat jij dit niet hebt bedacht hoor maar ik word zo onpasselijk van deze terminologie haha

4 likes

Dat een paar dingen die ik al een tijdje wil kopen constant uitverkocht zijn (en niet terug op voorraad lijken te komen)

Dat mijn rijstkoker altijd een aangebrand stuk heeft. Is dit normaal?

Niet aangebrand maar wel dat er een laag rijst helemaal is vastgekoekt aan de bodem e dat krijg ik er dan met moeite af

Ja dat is het eerder.
Voelde me lullig, heb ik een hele dure gehad. Kan ik het niet niet :joy:

Ik vraag me nu inderdaad af of anderen dit hebben en hoe je dit kan voorkomen. Maar ik kan niet meer zonder die rijstkoker hoor haha

1 like