Waar erger je je aan? #10

Ja deed mn vriend ook uiteindelijk! Toen ging ie braaf zn telefoon aan zn oor houden. Echt aso

vertel, wanneer is het verkeerd?

Een voorbeeldje wat gisteren in het nieuws was: ‘babyboombruggen‘ en dan ook bruggen uit de jaren 60 en 70 meenemen. Wat voor betekenis heeft het dan nog.

Dat zei de minister (het gaat over mijn werk) en jeetje, het slaat echt nergens op inderdaad.

2 likes

Ik moest veel de weg op voor mijn werk vandaag. Aan iedereen die onnodig links rijdt: UGHHHHHHHHH

3 likes

Werk je bij RWS? Ook mijn minister namelijk haha

Ochtendmensen moeten zich niet zo superieur voelen. Ik doe mijn beste werk in het midden van de nacht, dat wil ik hen wel eens zien proberen.

16 likes

Hierop inhakend, mensen die op een 3-baansweg de hĂ©le tijd op de middelste strook blijven rijden (dit vind ik dus ook onnodig links rijden). Dan is het hele idee van die 3baans toch weg​:triumph::triumph:

14 likes

Klopt!

2 likes

Volgens mij slapen die mensen ook gewoon. Had dat vanmiddag ook, ik reed rechts dus ik netjes achter hem en door naar links en daarna weer voor hem terug naar rechts. Halve minuut later racet hij mij weer voorbij terwijl hij daarvoor echt een tijdje in het midden reed. Let gewoon op.

3 likes

Haha een vent die zich op zijn pik getrapt voelde?

5 likes

Ongevraagd advies maar ik leg er altijd een knoop in! Twee losse punten pakken en hoeft niet heel strak. Meestal is de knoop er net aan t eind uit, is er geen tijd voor kleding om erin te kruipen

1 like

Ik ben m’n favo spijkerbroek kwijt en het irriteert me zo erg, hoe kan zo’n ding nou kwijtraken? Echt hele huis afgezocht

Dit heb ik zoooooo veel gezien vandaag. Zo vermoeiend. Mogen ze van mij 100% beboeten.

1 like

Ja ik vloekte ook al naar die posters :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik weet niet hoor, maar toen ik pas baalde dat de dagen weer korter werden werd er gezegd Joe het is pas juni. Maar nu zijn we twee maanden verder en zie ik geen hand voor ogen meer om 21.15. Echt in 10 minuten tijd opeens. Ugh.

3 likes

Haha mijn vriend heeft dit ook. En hij is in ons appartement van 60 m2 een grote emmer kwijt geraakt :sweat_smile:

Ik ben er ook echt chagrijnig om.
Wij gaan over 2 weken kamperen?? En ik wist wel dat het dan eerder donker was, daarom wilde ik niet in september weg. Maar ik had het niet zo erg verwacht.
Ben nu aan m’n vader aan het vragen of ik deze mee mag nemen zodat 't iig niet helemaal donker is.

Ik hoor bij elke ergernis hier altijd dit filmpje:

6 likes

Huh was je daar al eerder geweest? Want dan moeten ze dat toch gewoon effe kunnen opzoeken.