Waar erger je je aan? #10

Ik heb dit alleen gedaan tijdens de begindagen van Corona, toen we nog niks wisten en we zo min mogelijk naar plekken gingen met mensen. 1x per week en dan met zo een lompe kar ipv fijn mandje, wat een stress. Nog nooit zoveel afgehaald in mijn leven.

Heb nog kriebels als ik eraan denk, vooral als ze dan iets niet hadden van mijn lijst wat essentieel was voor dat gerecht en ik met rubberen handschoenen hyperventilerend in mn mondkapje in paniek mn vriend zat te appen die buiten stond te wachten op de buit hahaha.

5 likes

Ik heb dit nooit met mijn rijstkoker, misschien te weinig water?

1 like

Ja, dat lijkt mij de meest logische reden maar ik ben bang dat ik anders rijstsoep heb hahah

Ja of ik verplaats de fajita’s gewoon naar woensdag :face_with_monocle:

Over hoe een uurtje eerder opstaan je hele dag kan veranderen.

Deze zin, en eigenlijk dat hele concept van morning gratitude waarin je sochtends met je glas citroenwater op je yoga mat dankbaar voor alles bent, terwijl je eigenlijk gewoon moe bent want het is 6 uur sochtends.

35 likes

Het probleem hierbij is ook dat je een uur eerder naar bed moet om dit enigszins te kunnen waarderen

5 likes

Nou precies, en er is niks leuks aan op moeten staan dus stop met doen alsof eerder opstaan een holy grail is.
Also: ik erger me eraan dat ik toch iedere keer als ik erover lees denk ja dat zou ik moeten doen.

1 like

Ik kom het ook echt zoveel tegen op Youtube, maar geloof altijd vrij weinig dat ze echt zoveel doe in de ochtend. Kwam laatst ook een routine tegen dat iemand om 4:30 opstond en dan eerst ging fitnessen :sob:

Ik ben gewoon blij als ik aan mijn 8 uur slaap kom, rustig mijn kopje koffie kan drinken zodat ik mij mentaal kan voorbereiden op mijn kantoorbaan

3 likes

Ik irriteer me nu al dat ik morgen naar werk moet en nooit fatsoenlijk drinken kan krijgen daar. Kraanwater is niet te doen (veel te lauw) en uit de automaten komt echt een zielige hoeveelheid heet water, na 3 slokken is mijn thee al op. Ze moeten ook echt kappen met de bekertjes verspilling en ons eigen werkplekken geven waar ik een waterkoker en fatsoenlijk koffiezet apparaat neer kan zetten ipv die kut flexplekken. Heb mijn thermosflessen alweer klaar staan om de dag door te komen. Oh en mijn koeltas natuurlijk voor mijn lunch omdat er ook geen koelkasten zijn.

Frustratie zit hoog.

1 like

Is het misschien een optie om er zelf iets van een kleine waterkoker voor jezelf neer te zetten?

Dat kan helaas niet, zit morgen ook in 2 verschillende gebouwen dus dat helpt ook niet mee. Maar wel en idee als ik minstens een halve dag ergens zit.

2 likes

Je hebt van die waterkokertjes voor op reis. Die zijn niet zo lomp en groot en makkelijk mee te nemen.

Oh dat zou ideaal zijn. Ga op onderzoek, bedankt!

2 likes

We hebben sinds een maand of 2 een nieuwe collega in ons team en die man zit dus mega in mijn allergie. Hij is binnen gekomen met een attitude dat ie alles wel weet en probeert mij telkens te overrulen in mijn verantwoordelijkheden (dan weet ik hem gelukkig ook snel weer op zijn plek te zetten maar het kost me zoveel energie).

Stomme is dat ik dus zelf bij zijn sollicitatiegesprekken heb gezeten en inbreng had in zijn proeftijd maar in die periode leek het nog te handelen en nu is het elke keer ergernis als hij zijn mond open trekt :no_mouth:

3 likes

Er is een stuk tand afgebroken :sob: en mijn tandarts is maar tot 12u bereikbaar dus gisteren lukte het niet meer om ze te pakken te krijgen voor een afspraak. Bel ik net om een afspraak te maken en bellen ze me later terug want de tandarts moet eerst mijn geval bespreken? Ik wil gewoon een afspraak :pleading_face:.

1 like

Dat ik sinds begin corona moeite heb om mijn laptop op te starten voor werk. 1,5 jaar eerst een kwartier lang op internet verbinding afbreken of verbinden klikken voor ik kan starten. Word je toch moe van. :sob:

Dacht even dat je mijn collega was. Maar weet dat zij niet bij sollicitatiegesprekken heeft gezeten dus kan er vanuit gaan dat je haar niet bent haha.

Maar hier dus hetzelfde, heel vermoeiend.

1 like

Waaaaaarom zet mijn moeder mijn bekers op de bovenste plank en die van haar op de onderste? Stop it! De volgende keer pak ik gewoon haar beker en ga ik niet meer de moeite doen. Of ik neem een armverlenging

2 likes

Het opgeblazen gevoel als je ongesteld bent 🥲 voel me echt tien keer zo dik en mijn buik doet pijn

3 likes

De kinderen die vannacht voor de flat stonden te schreeuwen (klonk wel gezellig, niet alsof er iets aan de hand was ofzo). Ze stonden er nog wel iets vanaf maar het is zo gehorig dat het leek alsof ze naast mn bed stonden. Kwam al zo moeilijk in slaap en toen ik net sliep werd ik dus wakker van het geschreeuw. Moeten die kinderen om half 3 ‘s nachts niet gewoon in bed liggen?!

Oh en m’n fitbit die een veel latere tijd aangeeft dat ik wakker ben geworden dan dat zo is. Als ik gewoon rustig in bed lig te scrollen snap ik nog wel dat ie denkt dat ik nog slaap maar als ik naar de toilet ga/ontbijt maak/door het huis loop???