Waar erger je je aan? #10

Dit gaat om dezelfde collega.

Er was net op de radio dat er nog iemand opgepakt was die te maken zou hebben met de dood van die jongen op Mallorca (die ze doodgeschopt hadden). Zegt hij: ‘‘Jezus, zijn ze daar nou nog steeds mee bezig…’’ dus ik zeg: ‘‘Ja lijkt me logisch toch, er is iemand doodgeschopt…’’ Zegt hij: ‘‘Ja maar op een gegeven moment is het een keer klaar toch…’’

Hij maakt me zoooo boos, gelukkig is vrijdag z’n laatste dag.

11 likes

De ABN AMRO bank heeft verschillende mensen die het antwoordbandje hebben ingesproken, die na elkaar worden afgespeeld, op verschillende volumes!
Mn trommelvliezen doen er pijn van.

2 likes

Ik ben al weken aan het herstellen van mijn bevalling, waarbij ik vanwege een complicatie heel veel bloed heb verloren. Het begint net een beetje de goede kant op te gaan: ik kan wat langer uit bed, af en toe naar buiten, een paar uur alleen voor de baby zorgen.
Krijg ik vannacht ineens een 4 uur durende buikpijnaanval die ik alleen kan omschrijven als BLINDING PAIN. Huisarts denkt aan galstenen en nu moet ik binnenkort een echo laten maken waarvoor je nuchter moet zijn en de afspraak is om 16.00🙄
Ik geef borstvoeding en dat in combinatie met het bloedverlies zorgt ervoor dat ik al flauwval als ik twee uur niet eet. En als ze inderdaad galstenen zien op de echo moet ik waarschijnlijk geopereerd worden. Zo irritant dit allemaal, doe gewoon niet, lijf😡 Echt hoe ik mijn verlof voor me zag: geen leuke dingen doen met m’n kind en niet eens altijd zelf voor hem kunnen zorgen😭

13 likes

Iemand is op speaker aan het bellen met een of andere servicedienst en laat nu de hele coupé meegenieten van het wachtmuziek. Wat een vuile hond ben je dan zeg ik hoor het zelfs door mijn nc koptelefoon heen

4 likes

Wat klote allemaal zeg!
Maar als je echo om 16u is, mag je dan niet gewoon bv vanaf 4 uur ervoor nuchter zijn?
Neem aan dat je wel gewoon mag ontbijten.

Ik heb rugpijn en ik loop als een dikke pinguïn. Mijn lunchwandeling was hierdoor vervelend, maar van huisarts.nl moet ik blijven bewegen.

1 like

Ik krijg vandaag telefonisch de uitslag van onderzoeken en de arts kan de hele dag bellen. Heb zoveel spanning en het was zoveel fijner geweest als er een soort van tijd opgegeven was…

2 likes

Je hebt gelijk, ik mag wel ontbijten!
Vanaf 10 uur mag ik niks meer eten en vanaf 14.00 niks meer drinken.
Ik zie er gewoon erg tegenop, want ik ben al weken superzwak en moet juist de hele tijd bananen, noten enz. wegknagen bij de kleinste inspanning omdat het anders mis gaat. En dan kan ik nog niet eens echt zelf naar buiten ofzo.
Dus ik weet even niet hoe ik dit moet gaan doen. Iemand vragen om me naar het ziekenhuis te brengen, daar in een rolstoel te zetten en dan bewusteloos op die echotafel te sjorren denk ik. Soort Weekend at Bernie’s scenario😂

Same :sob:

Ik organiseer een teamuitje, nou eens en nooit weer. Vreselijk, iedereen zegt last minute af, een iemand heeft ook gewoon gezegd dat ze de activiteit stom vindt. Doe het lekker zelf dan!!

Dat mijn allergie voor honden steeds meer op begint te spelen. Eerder was het dus alleen voor kortharigen en als ze in de rui waren, nu begint het dus ook bij langharige honden. Katten begint mn huid te jeuken en hoesten. Gezellig, nooit eerder gehad en is echt van de laatste jaren. :roll_eyes:

Dat hij na al deze vertraging überhaupt nog kan fluiten. :joy:

Valt het nog te cancelen? Anders je vrienden uitnodigen haha.
Maar serieus, jammer van je moeite. Hopelijk wordt het toch nog gewaardeerd

1 like

Vind het ook vreselijk werken! Elke keer weer opnieuw aanmelden met codes en shit.

1 like

Ik erger me ook aan hun manier van mensen ‘uitsluiten’. Ik kan nooit meer betalen via klarna, maar ik gebruikte het graag omdat ik dan kleding eerst kon passen voor het te betalen. Grr

Als ik grote dekbedovertrekken was (kleine ook trouwens) gaan ze tijdens het wassen bijna altijd binnenstebuiten zitten en dan gaan alle kleren er als een prop in. Daardoor bonkt het onwijs tijdens het centrifugeren. En toen wilde ik het net buiten gaan ophangen, dondert die prop kleren op het terras toen ik het eruit probeerde te krijgen.

3 likes

Ik begrijp het ook niet. Ben ook meteen ergens anders gaan zitten, hoef die onzin niet meer aan te horen.

1 like

Mijn ouders zijn 3 dagen weg en hebben de jacuzzi thuis uitgezet :rage::rage::rage: egoïsten

8 likes

Het onjuist gebruik van de term babyboomer.

2 likes

Dat mijn man op zoek is naar lampjes, ik aangeef dat we die niet hebben en hij vervolgens alle kasten overhoop haalt. 'Je hebt toch gelijk, ja’:unamused:

2 likes