Pff dan doen ze onnodig moeilijk. Lekker ergens anders een bril kopen als je dat wilt.
Denk dat ik dit geluid ook maakte tbh
Ja dit kwam ook al in me op toen ik de ergernis typte, snap ook niet waarom ik dat nooit eerder heb bedacht…
He hoezo heb je me stiekem opgenomen
Uuuuggg er is nu introweek in mijn stad en al dagenlang wordt de stad vervuild met studenten. Aan de ene kant wil ik niet klagen want leuk voor ze dat ze weer iets kunnen en mogen doen na corona, aan de andere kant maakt het m’n wandelingen zoveel kutter. De hele tijd groepjes (slecht fietsende) studenten ontwijken 
Komt omdat het fucking laat is. Ik wil slapen 
Is dat een groot ding?
Je hebt bij decathlon ook lampjes op batterijen met een haak. Makkelijk om rond je tent te hangen.
Ik wilde ook nog zwoele avonden met licht, maar helaas.
Dat ik geen routine kan aanhouden. Nu na tijden geflost en mijn hele gebit bloed en doet pijn.
Nuh valt wel mee, niet groter dan een emmertje.
Ik heb best wat lampjes al maar ik vind al dat licht zo ongezellig en het veldje waar we staan heeft geen verlichting 🥲
Ik ben een nachtje weg in een vet romantisch huisje aan het water maar er zitten hier zo veel muggen dat ik bijna vermoed dat er zich een nest op de kamer bevindt. Ik ben knettermoe en wil zo graag slapen, maar lig al de hele tijd wakker omdat mijn hele lijf jeukt. Voel me echt ellendig en het is dat we met de treinzijn anders was ik naar huis gereden denk ik.
Dit dus:
Ik voel de jeuk gewoon 
Holy shit, wat kut! En dat op zo’n romantische plek
Gaarrrr
En mijn vriend heeft nergens last van he…
Ja typisch, is hier ook altijd het geval.
Dikke doei, ik zou lekker weggaan. Zijn probleem. Als het nou nog regent oké, maar het is eindelijk zomer.
Elke keer als ik iets nieuws moet doen of iets belangrijks heb ben ik kots misselijk, krijg ik geen hap door mijn keel en moet ik 100x naar de wc. Waarom kan mijn lichaam niet eens normaal doen?
Omg de verhuurder van mijn woonst is zo chaotisch en kut soms.
Toen ik daar ging wonen, was er aan het bad al silicone weg/deels afgebladerde muur + vocht/schimmelplekken. Dit werd opgenomen in de plaatsbeschrijving dùs de verhuurder moet hiervan op de hoogte geweest zijn. Ik heb het ook nog eens aan de klusjesmannen laten zien toen ze kwamen voor iets anders in m’n huis, maar daar zijn ze niet echt op ingegaan (een jaar geleden). Nu afgelopen februari hebben ze een lektest gedaan in mijn badkamer omdat er een lek was in het appartement onder de mijne en daar kwam niet direct uit dat het van ons kwam. Uiteindelijk hebben ze de silicone opnieuw gedaan aan ons bad + geverfd. Dit was dus afgelopen maart.
Nu, een halfjaar later, krijgen we een factuur van 800 euro (lektest + werk van silicone/verven) zonder dat er op de facturen gespecifieerd is hoe ze aan dat bedrag komen. Wij moeten dat dus betalen omdat we als huurder niet aan onze ‘meldingsplicht’ hebben voldaan. Dikke bullshit, want het probleem was al aanwezig toen we er kwamen wonen en de verhuurder heeft het niet opgelost dan. Ik hoop echt dat we voldoende bewijs hebben met die plaatsbeschrijving want jezus ik kan niet even 800 euro ophoesten???
Als het is geregistreerd tijdens de opname (is dat de plaatsbeschrijving) hebben ze geen poot om op te staan lijkt me!!!
Alsnog fucking irritant en verhuurders zijn vaak echt verschrikkelijk met dit soort dingen 
Oja ik weet niet hoe dat in Nederland genoemd wordt maar hier heet dat idd plaatsbeschrijving! Ja echt verschrikkelijk dat ik hier nu ook nog even om moet stressen. Hopelijk zijn we er vanaf met een aangetekende brief waarin we oplijsten waarom dit niet aan ons is om te betalen.
Ik ben op thuiswerkvakantie met een vriend. Hij is iets minder gek op hiken dan ik, maar hij wil wel de natuur zien. Ik stelde hem een hike voor van 12 km waar je allemaal mooie dingen ziet. Nu wilde hij per se een stuk van die route afsnijden om 1 kilometer korter te lopen. Daardoor missen we dan een uitkijkpunt en dat vind ik jammer. Zijn reactie: ja maar die hele wandeling heb je zo’n uitzicht en bovenop de berg is toch mooier en ik wil geen twaalf kilometer lopen.
Ik vind het ZO dwars en ik ben echt pissig. Maar ik kan hem moeilijk dwingen om de originele route te lopen en het is me niet waard om er een strijd over te voeren. Maar nu zit ik met een kutgevoel omdat hij moeilijk doet over 1 fucking kilometer extra lopen.
Hij noemde het ook een compromis maar ik had al een compromis gesloten met deze hike want als het aan mij lag hadden we 25 km gelopen.
Ik maak het nu veel groter dan het is (voel me niet gerespecteerd!!!) maar ik zit er nu echt mee.