Wat is een thuiswerk vakantie?
We zitten hier in een huisje te werken (hij dan, ik chill ook overdag) en gaan dan in de avond leuke dingen doen in de omgeving.
Dan snijd hij die kilometer lekker af en loop jij de gewone route. Zie je hem wel weer waar de Pasen kruisen!
Mijn vriend en de buurvrouw.
Toevallig elke keer als mijn vriend buiten iets aan het doen is komt zij ook buiten. En dan staan ze elke keer te praten met precies veel plezier
Dat doet ze ook telkens als haar eigen vriend niet thuis is. Oké, ik erger me misschien ook aan mezelf dat ik dit niet leuk vind (jaloers?!) 
Als je eindelijk een dag vrij hebt en vooraf allerlei plannen hebt bedacht in het kader van âtreat yourselfâ en uiteindelijk de hele dag soort van verlamd op de bank zit omdat je niet weet waar te beginnen en je dus maar een beetje loopt te hangen in huis. Baal ik zo van!
Mag jij naar het buitenland van je werk? Wel leuk! Op veel werkplekken mag dat niet, vanwege verzekering oid en ook je werkstukken meenemen naar het buitenland.
Soms denk ik ook van ze zullen het misschien niet eens doorhebben, met een ingestelde teamsachtergrond. Maar ja.
In mijn werkgebied is daar nooit moeilijk over gedaan! Ik heb familie in het buitenland wonen dus heb pre Corona best vaak een paar dagen daar gewerkt. Is nooit wat over gezegd, ik werk via een beveiligde omgeving en ik hoef geen papieren documenten met gevoelige informatie mee te nemen. Misschien dat het officieel niet mag maar mijn collegaâs zitten bv ook vaak in de zomer in hun vakantiehuisje in Frankrijk oid te werken. Of ze moeten naar een congres in het buitenland en dan kunnen ze niet anders dan daar werken.
Ik denk dat ze het inderdaad niet eens doorhebben, tenzij je echt een zee met palmbomen achter je hebt haha.
Vakantie aanvragen met mijn vriendâŠ
Ik heb hem meerdere keren geappt dat we week 40, 41, 42 vakantie nemen.
Komt hij er vandaag achter dat hij week 41, 42, 43 heeft gedaan 
Nu verdenk ik al mijn collegaâs met teamsachtergronden ervan dat ze ergens op een tropisch eiland zitten
(Wij werken 100% thuis, dus het zou opzicht kunnen haha)
Ik snap wel dat je baalt, maar als hij overdag werkt en jij chillt en jullie âs avonds leuke dingen doen snap ik ook wel dat hij het een compromis vindt. Want hij onderneemt een activiteit met je die hij niet zo leuk vindt, dus voor zijn gevoel komt hij je al tegemoet door ĂŒberhaupt te gaan hiken (denk ik). Probeer het gewoon uit te praten en anders is het denk ik het fijnste dat jij gewoon de hele route loopt en hij een stukje eerder afhaakt. Dan zijn jullie allebei tevreden.
Ik ben er zelf naar gaan kijken dus dit is meer een ontstellende observatie dan een ergernis, maar:
Het aanbod tweedehands beautyproducten op Sellpy. Een voorbeeld:

Wauw. Schaamteloos
Het gekke is dat Sellpy de prijzen bepaalt:
Pricing
Sellpy evaluates each item and suggests a price for it based on millions of data points from previously sold items. All items worth more than 5 EUR are put up for sale. Items that are defective or have a very low value are donated or recycled.
Nou dat is helemaal vreemd, haha
Ik zie iemand op mân insta 7 gram chips afwegen? Waarom zou je
Dat is 1 punt bij weight watchers hahaha 

Hahahaha omg
Mijn volgende ergernis: diëten.
Daarbij ook: vrouwen zonder gezondheidsklachten gerelateerd aan hun gewicht die dieeten, low Carb, en het patriarchaat
Ja ik vind het ook kut maar ik erger me ook aan mijn gewicht en dan zijn er niet zoveel prettige opties 

Volgens mij moet je die laatste zin lezen als 3 verschillende ergernissen.
Dat alles een musical moet worden⊠Echt hoor, wie gaat er voor zn plezier naar Diana & Zonen?