Waar erger je je aan? #10

Ik ben er ook echt chagrijnig om.
Wij gaan over 2 weken kamperen?? En ik wist wel dat het dan eerder donker was, daarom wilde ik niet in september weg. Maar ik had het niet zo erg verwacht.
Ben nu aan m’n vader aan het vragen of ik deze mee mag nemen zodat 't iig niet helemaal donker is.

Ik hoor bij elke ergernis hier altijd dit filmpje:

6 likes

Huh was je daar al eerder geweest? Want dan moeten ze dat toch gewoon effe kunnen opzoeken.

Pff dan doen ze onnodig moeilijk. Lekker ergens anders een bril kopen als je dat wilt.

Denk dat ik dit geluid ook maakte tbh

1 like

Ja dit kwam ook al in me op toen ik de ergernis typte, snap ook niet waarom ik dat nooit eerder heb bedacht…

1 like

He hoezo heb je me stiekem opgenomen

Uuuuggg er is nu introweek in mijn stad en al dagenlang wordt de stad vervuild met studenten. Aan de ene kant wil ik niet klagen want leuk voor ze dat ze weer iets kunnen en mogen doen na corona, aan de andere kant maakt het m’n wandelingen zoveel kutter. De hele tijd groepjes (slecht fietsende) studenten ontwijken :sob:

1 like

Komt omdat het fucking laat is. Ik wil slapen :older_woman:t2:

1 like

Is dat een groot ding?
Je hebt bij decathlon ook lampjes op batterijen met een haak. Makkelijk om rond je tent te hangen.

Ik wilde ook nog zwoele avonden met licht, maar helaas.

Dat ik geen routine kan aanhouden. Nu na tijden geflost en mijn hele gebit bloed en doet pijn.

Nuh valt wel mee, niet groter dan een emmertje.
Ik heb best wat lampjes al maar ik vind al dat licht zo ongezellig en het veldje waar we staan heeft geen verlichting 🥲

Ik ben een nachtje weg in een vet romantisch huisje aan het water maar er zitten hier zo veel muggen dat ik bijna vermoed dat er zich een nest op de kamer bevindt. Ik ben knettermoe en wil zo graag slapen, maar lig al de hele tijd wakker omdat mijn hele lijf jeukt. Voel me echt ellendig en het is dat we met de treinzijn anders was ik naar huis gereden denk ik.

Dit dus:

7 likes

Ik voel de jeuk gewoon :cry:

Holy shit, wat kut! En dat op zo’n romantische plek :frowning: Gaarrrr

1 like

En mijn vriend heeft nergens last van he…

Ja typisch, is hier ook altijd het geval.

Mijn vriend heeft toegezegd een pakketje aan te nemen voor de buurvrouw verderop wat blijkbaar ook de koelkast in moet. Alleen: hij is aan het werk en nu moet ik dus thuisblijven op mijn vrije dag om het aan te nemen. Bedankt he? :roll_eyes:

Dikke doei, ik zou lekker weggaan. Zijn probleem. Als het nou nog regent oké, maar het is eindelijk zomer.

14 likes

Elke keer als ik iets nieuws moet doen of iets belangrijks heb ben ik kots misselijk, krijg ik geen hap door mijn keel en moet ik 100x naar de wc. Waarom kan mijn lichaam niet eens normaal doen?