Waar erger je je aan? #10

Op zijn kosten mag ik hopen

1 like

Dat sowieso

5 likes

De ing mobiel bankieren app die al de halve dag plat ligt :mad:

10 likes

Mijn vader heeft spaghetti nog nooit lekker gevonden, wil altijd liever macaroni, wat ik dan weer niet te vreten vind. Nu heeft hij ineens de smoes dat een groot deel van zijn kiezen getrokken zijn en dat we daardoor geen spaghetti meer kunnen eten, want daar kan hij niet goed op kauwen (???). Hij snijdt de spaghetti ook altijd, dus ik dit is gewoon echt bullshit. Ik kook meestal de pasta op maandag, omdat mijn ouders dan allebei werken, dus hij eet vandaag maar gewoon spaghetti. Ben er echt klaar mee om elke week eten te koken wat ik niet lekker vind. Maar mijn ergernis is dus eigenlijk dat mijn vader zelf bijna nooit kookt en bijna altijd commentaar heeft op het eten. Nou dan eet je niet

9 likes

Deze ellende aan pluizen door heel de wijk.

9 likes

Wat is dit? Lijkt wel sneeuw.

Pluizen van bomen. Leek gister wel een sneeuwstorm in de tuin. M’n cetrizine pilletjes denken ook fuck deze shit ik kan dit niet handelen

7 likes

Spaghetti is ook niet te vreten. Nja alleen bij goeie sauzen. Niet tattaliaans

2 likes

Maar de saus is hetzelfde? Het enige verschil tussen spaghetti en macaroni (of penne, tagliatelle etc) is toch gewoon de vorm? Vind ie dan de structuur niet lekker? Ik snap dit nooit zo goed.

7 likes

Nouja ik vind dus de structuur van macaroni niet lekker, vooral die kleine elleboogjes niet. Maar mijn vader wil altijd per se alleen wat hij lekker vindt, dus wij eten hier veel dingen niet.

:nauseated_face::face_vomiting:

Als de saus hetzelfde is zou ik gwn 2 soorten pasta koken!

3 likes

Ik heb zoveel honger maar de AH blijft berichten sturen dat ze wat later zijn. Boe

1 like

Ik snap je echt helemaal. Ik vind macaroni ook echt niet te vreten (heb het ook nooit meer gegeten sinds ik niet meer thuis woon want daar aten we het elke week :face_vomiting:).
Ik eet altijd spaghetti en af en toe penne, pasta is sowieso niet mijn favoriet. Maar niemand snapt mijn aversie tegen macaroni :sob:

4 likes

Ik wel, de structuur word heel naar zodra je het 1 minuut te lang kookt (wat je te snel per ongeluk/expres doet).
Enkel volkoren penne vind ik te doen denk ik, dat blijft vrij stevig ook als je het 1 minuut te lang kookt per ongeluk.

1 like

0-97926zk-jumbo-macaroni-spaghetti-groente-500g

Kan geen Hello fresh tegenop.

17 likes

2 jongens waren aan het steppen door de gangpaden van de supermarkt terwijl er ook vakkenvullers aan het bijvullen waren en ook andere klanten met hun winkwagen daar ook op het zelfde moment zijn .Ik heb ze net kunnen ontwijken en gemeld bij de cassiere en die zou het doorgeven zei ze.

1 like

Ooh macaroni word ik ook echt misselijk van :sweat_smile:. Overige pasta’s lust ik gelukkig wel

2 likes

Nu snap ik waarom het zo heftig is vandaag. Hebben net in de tuin gezeten met het eten en heb echt al een paar uur zuurstoftekort.

Heeft hij ook zo’n mooie John Deere X125

11 likes