Ken je de website van senso-care? Staan er ook veel op.
Ja, die ken ik, maar was die ook uitverkocht haha
Schrijven is schappen helaas.
alles in de appendix!
Heb 1 juni een bericht gestuurd naar bonprix. En nu 7 dagen later komen ze weer met hun âHet is heel druk maar we gaan uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoordenâ bullshit. Merk het ja.
Als ik morgen nog geen bericht heb ga ik het zelf wel halen in hun magazijn.
Kom jij rijd!
Mn zusje blijft constant maar benoemen dat ze volgend jaar op buitenlandse stage gaat. Ja leuk voor je, maar na 6x benoemen weet ik het wel. Ik vraag of je een keer naar de dierentuin wil, niet of je na de zomer al Nederland uit bent
Er zit tegenover mijn huis een stel studenten met keiharde muziek, dus nu moest ik mijn raam dichtdoen omdat ik me anders niet op mân werk kan concenteren Ze draaien wel een songfestival playlist dus dat verlicht de ergernis een beetje
Ik erger me dood aan een meid die ik voor mijn werk moet spreken. Ik moet de afspraak morgenmiddag verplaatsen, ze leest mijn appjes maar reageert niet. Meid, ik doe dit voor jouw leven. Niet de mijne.
Mn vriend die weeer veel te laat gaat zijn om me op te halen van mijn werk. Heb een taxi gebeld. Doeiiiii
Op zijn kosten mag ik hopen
Dat sowieso
De ing mobiel bankieren app die al de halve dag plat ligt
Mijn vader heeft spaghetti nog nooit lekker gevonden, wil altijd liever macaroni, wat ik dan weer niet te vreten vind. Nu heeft hij ineens de smoes dat een groot deel van zijn kiezen getrokken zijn en dat we daardoor geen spaghetti meer kunnen eten, want daar kan hij niet goed op kauwen (???). Hij snijdt de spaghetti ook altijd, dus ik dit is gewoon echt bullshit. Ik kook meestal de pasta op maandag, omdat mijn ouders dan allebei werken, dus hij eet vandaag maar gewoon spaghetti. Ben er echt klaar mee om elke week eten te koken wat ik niet lekker vind. Maar mijn ergernis is dus eigenlijk dat mijn vader zelf bijna nooit kookt en bijna altijd commentaar heeft op het eten. Nou dan eet je niet
Wat is dit? Lijkt wel sneeuw.
Pluizen van bomen. Leek gister wel een sneeuwstorm in de tuin. Mân cetrizine pilletjes denken ook fuck deze shit ik kan dit niet handelen
Spaghetti is ook niet te vreten. Nja alleen bij goeie sauzen. Niet tattaliaans
Maar de saus is hetzelfde? Het enige verschil tussen spaghetti en macaroni (of penne, tagliatelle etc) is toch gewoon de vorm? Vind ie dan de structuur niet lekker? Ik snap dit nooit zo goed.
Nouja ik vind dus de structuur van macaroni niet lekker, vooral die kleine elleboogjes niet. Maar mijn vader wil altijd per se alleen wat hij lekker vindt, dus wij eten hier veel dingen niet.