Waar erger je je aan? #10

Mensen die met hun lepel/vork blijven graaien in hun tupperware. UW ETEN IS OP, STOP ERMEE!

31 likes

Net als mensen die in de trein in hun yoghurt bakje blijven lepelen terwijl hij al 10 scheppen leeg is omg stop

20 likes

Het ergste is nog als ze hun yoghurt dan in zo’n glazen bakje hebben meegenomen.

6 likes

Dat ik niet rustig een paar dagen weg kan zonder in paniek te raken of de deur wel op slot is (vaak gecheckt), het gas/de wasmachine/oven/tvkastje wel uit is (nog vaker gecheckt) en alles uit het stopcontact is (oneindig vaak gecheckt). En dan nog helemaal zenuwachtig onderweg zijn. Had het al toen ik nog thuis woonde maar nu ik een eigen huis heb is het helemaal feest. Zo bang voor brand oid 🄲

1 like

Dat nare muziekje wat ik eraan krijg bij het landelijke nr van mn apotheek.

Dat automatisch downloaden uit staat in mijn browser en er toch bestanden zomaar gedownload worden. Aanvullende ergernis; dat ik verwacht dat er een pagina opent maar neenee het is een pdf. Niemand weet hoeveel willekeurige menu’s en andere zooi inmiddels op mijn telefoon staat.

4 likes

Deze?

Edit: bedoelde deze tiktok, andere verwijderd.

2 likes

Haha ja die, gelukkig gaat die jongen er wel goed op. Mn huisarts heeft die tune ook al jaren maar gelukkig bel ik die zelden. Ik vind het echt een a relaxed, panisch geluid.

1 like

Alles uit het stopcontact?
Kun je dan niet beter de stroom er in z’n geheel vanaf halen als je weg gaat?
Lijkt me zo een gedoe om achter kastjes te moeten kruipen voor stekkers :slightly_smiling_face:

1 like

Ik werk in een hotel dus ik zie dagelijks hoeveel mensen vergeten mee te nemen en dan denk ik altijd 'nou is het zo moeilijk om alles mee te nemen?

En nu ben ik zelf de fles peachtree vergeten mee te nemen uit het vakantiehuisje :sob::sob: verdomme
Hij was wel aardig aangebroken maar ik vind het zo dom

2 likes

Haha, met ā€˜alles’ in dit geval bedoel ik opladers etc, niet bv de magnetron of de vriezer ofzo. Tv blijft er ook gewoon in alleen media box doe ik uit (met een knopje) omdat hij snel warm wordt, ook als de tv niet aan is.

1 like

Ik heb een nieuwe collega die praat als Teske de Schepper… ugh.

2 likes

Mensen die willen dat anderen een zelftest doen omdat zij zichzelf niet willen laten inenten. Dan ga ik ook niet voor Jan met z’n korte achternaam mij steeds laten testen.

7 likes

Dat er geen pumpkin spice kruidnoten bij de Hema zijn :sob:

Hebben ze die eerder wel gehad? Dat klinkt goddelijk :scream:

1 like

Dat mijn zonnepanelen vandaag niks hebben opgeleverd omdat het systeem uit stond. Terwijl het een zonnige dag was.

En we geen verbinding kunnen maken met de box.

Edit. Oke wel fijn dat het waait. Dan doet de windmolen nog iets.

2 likes

Jaaa waren zo lekker :drooling_face:

1 like

:broken_heart:

Ik praat niet in stappen hoor haha maar op zich zegt het aantal km niet altijd iets want als het 1 km op en af een berg is heb je meer stappen dan 1 km op vlak terrein. Maar stappen zeggen mij ook niet zoveel, ik heb dan liever dat de tijd erbij staat.

Njah eigen dat ook weer niet. Maar is een constructie met energiebedrijf. Eerst soort van aankopen en dan profijt hebben.

2 likes