Waar erger je je aan? #10

Het ergste aan dat soort posts vind ik als mensen over een baby of peuter schrijven:
Lekker op vakantie, Sjonnie heeft zo genoten van de cultuur, de mensen en het eten.

Je kind is net aan 1; je kind schijt nog in zijn broek, alsof hij vanavond bij het avondeten zegt nou mam en pap wat vonden jullie het grootste culturele verschil tussen spanjaarden en nederlanders?

Edit of inderdaad zoals jij beschrijft; lieve sjonnie wat een heerlijke vakantie was het. Ik zag je zo genieten van de cultuur, de mensen en het eten.

13 likes

Elk jaar zijn die domme kruidnoten achterlijk vroeg en nu zit ik al meer dan een week smachtend te wachten tot mijn supermarkt ze verdomme eindelijk eens binnen krijgt. I neeeeed :weary:

3 likes

Ja die passen allemaal in het zelfde social media profiel. En dan natuurlijk zo een 6x per jaar een terugblik op Mallorca, dat ene festival en Sjonnie zijn culturele ervaringen.

1 like

Over de vethaat van de oudere generatie.
M’n bestie had een heel mooie jurk voor m’n bruiloft en ze ging 'm aandoen en ze was prachtig dus ik foto’s maken. Maar ze zag zelf alleen d’r buik, dus ik op d’r in praten dat zij de enige was die dat zag, en 't was mij ook echt niet opgevallen.
Nouja ik had die foto ook naar dr moeder geappt.
Appt die moeder haar privĆ© dat ze toch beter zo’n corrigerende body aan kan doen, en dat haar slanke collega dat ook gedaan had en dat toch wel echt beter is.
Ik zag d’r ook helemaal sip worden ervan. Niet eens eerst appen dat 't zo’n mooie jurk is ofzo!!
(edit: ik ben met deze vriendin al jaren bezig met d’r self acceptance te doen groeien maar hij moeder maakt altijd dit soort opmerkingen en 't zit zo diep :frowning: ).

15 likes

Een vriendin appte me vandaag (enigszins geshockeerd) dat de HEMA ze al heeft!

3 likes

Aan dat ik afgelopen nachten slaaptekort heb(want druk en veel plannen) en dat nog zeker 3 nachten zo zal zijn :sob::sob::sob:

Disclaimer. Niet alle hema’s. Onze krijgt ze pas over 3 weken😭

Mensen die met hun lepel/vork blijven graaien in hun tupperware. UW ETEN IS OP, STOP ERMEE!

31 likes

Net als mensen die in de trein in hun yoghurt bakje blijven lepelen terwijl hij al 10 scheppen leeg is omg stop

20 likes

Het ergste is nog als ze hun yoghurt dan in zo’n glazen bakje hebben meegenomen.

6 likes

Dat ik niet rustig een paar dagen weg kan zonder in paniek te raken of de deur wel op slot is (vaak gecheckt), het gas/de wasmachine/oven/tvkastje wel uit is (nog vaker gecheckt) en alles uit het stopcontact is (oneindig vaak gecheckt). En dan nog helemaal zenuwachtig onderweg zijn. Had het al toen ik nog thuis woonde maar nu ik een eigen huis heb is het helemaal feest. Zo bang voor brand oid 🄲

1 like

Dat nare muziekje wat ik eraan krijg bij het landelijke nr van mn apotheek.

Dat automatisch downloaden uit staat in mijn browser en er toch bestanden zomaar gedownload worden. Aanvullende ergernis; dat ik verwacht dat er een pagina opent maar neenee het is een pdf. Niemand weet hoeveel willekeurige menu’s en andere zooi inmiddels op mijn telefoon staat.

4 likes

Deze?

Edit: bedoelde deze tiktok, andere verwijderd.

2 likes

Haha ja die, gelukkig gaat die jongen er wel goed op. Mn huisarts heeft die tune ook al jaren maar gelukkig bel ik die zelden. Ik vind het echt een a relaxed, panisch geluid.

1 like

Alles uit het stopcontact?
Kun je dan niet beter de stroom er in z’n geheel vanaf halen als je weg gaat?
Lijkt me zo een gedoe om achter kastjes te moeten kruipen voor stekkers :slightly_smiling_face:

1 like

Ik werk in een hotel dus ik zie dagelijks hoeveel mensen vergeten mee te nemen en dan denk ik altijd 'nou is het zo moeilijk om alles mee te nemen?

En nu ben ik zelf de fles peachtree vergeten mee te nemen uit het vakantiehuisje :sob::sob: verdomme
Hij was wel aardig aangebroken maar ik vind het zo dom

2 likes

Haha, met ā€˜alles’ in dit geval bedoel ik opladers etc, niet bv de magnetron of de vriezer ofzo. Tv blijft er ook gewoon in alleen media box doe ik uit (met een knopje) omdat hij snel warm wordt, ook als de tv niet aan is.

1 like

Ik heb een nieuwe collega die praat als Teske de Schepper… ugh.

2 likes

Mensen die willen dat anderen een zelftest doen omdat zij zichzelf niet willen laten inenten. Dan ga ik ook niet voor Jan met z’n korte achternaam mij steeds laten testen.

7 likes