Dat er verderop een feestje is waar ze ook een vuurkorf oid hebben en mn hele slaapkamer meurt. En ik haat slapen met mn raam dicht 
En ze zijn binnen dus hoezo moet er iets fikken.
Die bezorger krijgt dus geen fooi aan het eind van het jaar 
Altijd klachtenformulier invullen! @anon53137221
Dan hoef je niet te betalen voor deze editie
En verder kan het bij een nieuw abonnement of verhuizing even duren voor de bezorger weer eens goed naar zoân adressenlijst heeft gekeken vrees ik
Ja dat heb ik gedaan en mân abonnement is verlengd
dus prima. Nu weer een week wachten en hopen 
In de serie correspondentie van bedrijven:
Hoi!
Je bent je Blendle-wachtwoord vergeten? Geen probleem, overkomt de besten.
Een nieuw wachtwoord is zo gepiept:
Doe even normĂĄĂĄl en hou het gewoon bij tutoyeren voor een informeel sfeertje.
Deze post waar in allemaal mannen comments plaatsen dat deze vrouw iets verkeerds doet. Een random man komt achter je staan en maakt bewegingen met zn heupen. Een klap op zn smoel kan ie krijgen
Het is heel dom van hem om dat dansje achter een vrouw te doen, maar een vuist op zijn gezicht?? Gaat ver hoor.
Begrijp haar reactie wel, want ze dacht duidelijk dat hij iets anders deed, maar het is niet oké om iemand zo te slaan.
@Konijntje allebei eigenlijk
Niemand (of allebei een beetje)
Ik word echt gestoord van de kat die steeds in onze voortuin schijt. Eerst was het misschien 1 keer per week, inmiddels is het geëscaleerd naar 1 of 2 keer PER DAG. Ook geen normale drollen meer maar ranzige natte troep. Ik weet ook niet wie de boosdoener is want heb hem nog nooit kunnen betrappen. Heb al van die stinkende kattenweer korrels bij de Action gekocht en ik strooi elke dag flink, maar nu ligt er alweer nieuwe schijt. Iemand andere tips?
Ik stemde op de vrouw maar eigenlijk vind ik ze allebei assholes, hij om dat domme dansje achter haar te doen en zij om hem te slaan.
Oh en ik erger me aan âKarenâ en al die andere namen die een typetje zouden moeten aanduiden.
Bij dit dansje beweeg je je heupen vooral opzij en niet naar voren naar achteren, zoals op dit filmpje.
https://youtube.com/shorts/Q3E1wdlmrVI?feature=share
Er zit ook best wel afstand tussen hen twee lijkt het? Ik vind het er vrij onschuldig uit zien. Als zij zich er ongemakkelijk bij voelt staat ze natuurlijk in haar volste recht om daar iets van te zeggen of doen, maar deze stomp ziet er wel vrij heftig uit voor wat er daadwerkelijk gebeurt.
Google Maps
Ik snap dit heel goed, ik heb ook een naam die makkelijk is af te korten naar iets liefs of juist iets boosâ
Ik snap hier niks van
Ik denk dat ze bedoelt dat als mensen een afgekorte versie van haar naam gebruiken ze meer dingen gedaan krijgen. Als iemand de afkorting van mijn naam gebruikt ben ik ook sneller geneigd ja te zeggen tegen mensen haha
Download waze! Voornamelijk voor de auto maar echt een chillere en leukere app
Waarschijnlijk ligt het niet aan je PS4 maar aan Videoland, ik heb van veel mensen gehoord dat Videoland kuren had deze week!
Zou voor het eerst sinds corona naar een concert gaan, is het concert afgelast omdat de gitarist tijdens het concert iets met zijn voet heeft uitgehaald
Het is natuurlijk nog naarder voor hem omdat ie niet oke is maar de build up naar dit concert was echt niet normaal hoog
We hebben nooit meer wat gehoord na het inleveren van de sleutels. Inmiddels zijn we dus 2,5 maand verder en hebben we de borg + afrekening servicekosten nog niet terug en de eigenaar + betrokken makelaar reageren gewoon nergens op
.