Waar erger je je aan? #10

Dat er geen pumpkin spice kruidnoten bij de Hema zijn :sob:

Hebben ze die eerder wel gehad? Dat klinkt goddelijk :scream:

1 like

Dat mijn zonnepanelen vandaag niks hebben opgeleverd omdat het systeem uit stond. Terwijl het een zonnige dag was.

En we geen verbinding kunnen maken met de box.

Edit. Oke wel fijn dat het waait. Dan doet de windmolen nog iets.

2 likes

Jaaa waren zo lekker :drooling_face:

1 like

:broken_heart:

Ik praat niet in stappen hoor haha maar op zich zegt het aantal km niet altijd iets want als het 1 km op en af een berg is heb je meer stappen dan 1 km op vlak terrein. Maar stappen zeggen mij ook niet zoveel, ik heb dan liever dat de tijd erbij staat.

Njah eigen dat ook weer niet. Maar is een constructie met energiebedrijf. Eerst soort van aankopen en dan profijt hebben.

2 likes

Het nieuwe caramel zeezout

3 likes

Ik ken juist mensen die zich niet laten vaccineren, maar zelftesten ook onzin vinden. En anderen ook gewoon knuffelen ed dus volgens mij niet eens nadenken dat een ander ziek kan zijn.

1 like

De muziek van Doe Maar, ik vind dat echt kut muziek waar ik helemaal onrustig van wordt.

9 likes

Dat er 1 glas mist uit een bestelling. Mijn hoofd kan het dus echt niet hebben als niet alles precies klopt. :sweat_smile:

Ik heb dit ook! Zonde van de energie ook tijdens de vakantie om te denken is dit wel uit of dicht?
Het beste wat je kan doen is hardop dingen benoemen. Waterkoker is uit, deze stekker is uit het stopcontact etc als je vertrekt.

1 like

I love Doe Maar, maar ik heb dit wel met de ska-era van Gwen Stefani. Ik word er tuureluurs van. En mijn vriend is echt DOL op haar/haar muziek, dus ik moet het nog vaak aanhoren ook :cry:

2 likes

Ik erger me echt aan zoveel op dit moment.

• Ben deze week constant moe geweest omdat ik vet veel werk moest verzetten en daarom ook super vroeg op stond om de deadlines te halen.

• Nu moest ik deze ochtend ook weer om 5u al op na 4,5u slaap. Wilde ik iets onbelangrijke mee, maar kon ik het deze ochtend opeens niet meer vinden terwijl ik er gisteren op lette dat ik het had want ik wilde het graag.

• Het regent, en de verwachting is dat dat de komende dagen aanhoudt. Gisteren heb ik tijdens van plek naar plek gaan ergens mijn paraplu verloren of iemand heeft 'm gejat.

• Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk bij een organisatie en dat kost mij veel tijd en energie maar ik vind het meestal wel leuk. Wat mij alleen stoort is dat de directeur daar wéét dat ik druk ben maar mij niet de informatie verschaft heeft die ik nodig had na herhaaldelijk vragen om zaken te kunnen regelen die voor maandag moesten. NADAT ik al het een en ander op touw had gezet en geregeld had zoals hij het zelf oorspronkelijk wilde. En nu ben ik op pad maar heb ik stress terwijl ik in het weekend gewoon niks kan regelen en op maandag heb ik de tijd er niet voor ingepland om de boel recht te trekken. Echt, vind het zo bloedirritant als vrijwilligersorganisaties zo’n laks management hebben. Goed management is toch gewoon the bare fucking minimum?

• En waarom hebben zoveel mensen de behoefte om eindeloze verhalen hardop te vertellen zo vroeg in het OV?! Houd je mond gewoon, gvd.

Vandaag is het om 16:00 uur echt bedtijd.

5 likes

Dat ik besloten heb om weer te gaan sporten, maar er achter ben gekomen dat alle sportscholen etc hier zo godvergeten duur zijn :sob:

Verslapen en gevallen

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

Ik heb ook werkelijk altijd gezeik met HP inkt, precies dat probleem dat jij noemt heb ik ook meerdere keren gehad. Verder maakt mijn printer regelmatig geen verbinding met het internet waardoor ik geen printopdrachten kan versturen en print dat ding regelmatig dingen dubbel uit wat weer ten koste gaat van het bladzijdesaldo. Ik heb het aan het begin van corona genomen omdat ik niet meer naar de uni kon om te printen, maar zit eraan te denken om het op te zeggen. Het werkt zo vaak slecht en eigenlijk ben ik niet eens duurder uit als ik het in de bieb print

1 like

Eigenlijk is het sowieso best raar dat ze zo extreem moeilijk doen over cartridges versturen. Het hele businessmodel is betalen per bladzijde, niet per cartridge. Alsof er mensen zijn die expres kleurenfoto’s gaan printen om cartridges zo snel mogelijk op te maken. Ik zou alleen een korte controle doen om misbruik te voorkomen, snap dat gezaag niet… Het lijkt me sterk dat wij de enige zijn die dit probleem hebben. Alles wat jij noemt heb ik ook weleens gehad :neutral_face:

1 like

Dat is ook de reden dat ik nauwelijks kant-en-klare granaola koop. Waarom moet daar áltijd kaneel in? :face_vomiting:

Ik ben labiel en gestresst en nu eindelijk pas thuis en nu moet ik nog vet veel doen voordat ik bij mijn date kan zijn, en dat maakt me nog meer gestresst en ik wil me niet zo voelen bij hen en dat maakt me nog meer gestresst 🥲