Ik ben mijn bak skills kwijt. Het een na het ander mislukt ben echt onredelijk boos.
Ik had gisteren een boek besteld zodat ik dat dit weekend en maandag lekker kon lezen. Zou vandaag bezorgd worden. Maar helaas moet postnl het weer verpesten. Dat komt dan dus pas dinsdag
Ik haat het als je iemand in wil halen op de fiets en dat diegene (altijd een man) dan nog ff een tandje bij gaat zetten wanneer ie doorheeft dat ik 'm wil inhalen. Fiets je dan zoān tijdje naast elkaar omdat je dan dus wel even snel gaat
Tegenwind op de heen Ʃn terugweg
Ik heb een tijdje studentenwerk gedaan in de plaatselijke supermarkt (de enige op loopafstand) maar nu kan ik nooit meer rustig boodschappen doen, word altijd aangesproken. Ik wil gewoon soms snel boodschappen doen, laat me met rust
Ja ik heb het geluk niet aan mijn zijde vandaag
Ik heb eindelijk weer een krantenabonnement genomen, doordeweeks digitaal en zaterdag de papieren krant. Drie keer raden wat er vanochtend in mān brievenbus zat⦠niks.
Dat er verderop een feestje is waar ze ook een vuurkorf oid hebben en mn hele slaapkamer meurt. En ik haat slapen met mn raam dicht
En ze zijn binnen dus hoezo moet er iets fikken.
Die bezorger krijgt dus geen fooi aan het eind van het jaar
Altijd klachtenformulier invullen! @anon53137221
Dan hoef je niet te betalen voor deze editie
En verder kan het bij een nieuw abonnement of verhuizing even duren voor de bezorger weer eens goed naar zoān adressenlijst heeft gekeken vrees ik
Ja dat heb ik gedaan en mān abonnement is verlengd dus prima. Nu weer een week wachten en hopen
In de serie correspondentie van bedrijven:
Hoi!
Je bent je Blendle-wachtwoord vergeten? Geen probleem, overkomt de besten.
Een nieuw wachtwoord is zo gepiept:
Doe even normƔƔl en hou het gewoon bij tutoyeren voor een informeel sfeertje.
Deze post waar in allemaal mannen comments plaatsen dat deze vrouw iets verkeerds doet. Een random man komt achter je staan en maakt bewegingen met zn heupen. Een klap op zn smoel kan ie krijgen
Het is heel dom van hem om dat dansje achter een vrouw te doen, maar een vuist op zijn gezicht?? Gaat ver hoor.
Begrijp haar reactie wel, want ze dacht duidelijk dat hij iets anders deed, maar het is niet okƩ om iemand zo te slaan.
@Konijntje allebei eigenlijk
Niemand (of allebei een beetje)
Ik word echt gestoord van de kat die steeds in onze voortuin schijt. Eerst was het misschien 1 keer per week, inmiddels is het geƫscaleerd naar 1 of 2 keer PER DAG. Ook geen normale drollen meer maar ranzige natte troep. Ik weet ook niet wie de boosdoener is want heb hem nog nooit kunnen betrappen. Heb al van die stinkende kattenweer korrels bij de Action gekocht en ik strooi elke dag flink, maar nu ligt er alweer nieuwe schijt. Iemand andere tips?
Ik stemde op de vrouw maar eigenlijk vind ik ze allebei assholes, hij om dat domme dansje achter haar te doen en zij om hem te slaan.
Oh en ik erger me aan āKarenā en al die andere namen die een typetje zouden moeten aanduiden.
Bij dit dansje beweeg je je heupen vooral opzij en niet naar voren naar achteren, zoals op dit filmpje.
https://youtube.com/shorts/Q3E1wdlmrVI?feature=share
Er zit ook best wel afstand tussen hen twee lijkt het? Ik vind het er vrij onschuldig uit zien. Als zij zich er ongemakkelijk bij voelt staat ze natuurlijk in haar volste recht om daar iets van te zeggen of doen, maar deze stomp ziet er wel vrij heftig uit voor wat er daadwerkelijk gebeurt.
Google Maps