Deze tandpastatube is de reden dat ik een tandenborstelhouder heb gekocht om hem in te zetten  Nu koop ik maar altijd deze tandpasta zodat die houder er niet voor niets is.
 Nu koop ik maar altijd deze tandpasta zodat die houder er niet voor niets is.
Onze wasmachine maakt een raar geluid. Ik twijfel om een nieuwe te kopen, omdat de rompslomp van een reparatie me zo tegen staat.
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik. Laatst zaten er ook een paar in mijn zelf samengestelde pokébowl EN IK PROEF ELKE FUCKING MAÏSKORREL 
Bleh ik heb hormonale vreetbuien en pukkels en een glimkop en ben alle emoties vandaag bij langsgegaan denk ik
Haha ik zie dit al helemaal voor me
ROT OP MET JE KUTTELEGRAAF!!
Als ik mijn gezicht was boven de wasbak loopt al het water via mijn armen naar beneden en zijn mijn hele armen en t-shirt nat. Hoe doen mensen dit zonder een waterballet te veroorzaken 
Ik zag iemand die scrunchies om dr polsen deed, zodat het niet omlaag liep
Pak een lepel
Oh wat een goede tip voor tijdens het gamen! Wordt de controller niet telkens zo vies
Soms versnipper ik de chips en eet ik het met een lepel😅
Haha dit vind ik echt een biecht voor het omg topic.
Leun je op de wasbak? Een handdoek op het deel waar je op leunt.
Het is wat mij betreft meer een lifehack dan een biecht🙌🏻
Audioboek luisteren tijdens wandelen een idee voor de volgende keer? 
not sure if serious…
Nee ik wilde een specifiek boek lezen en had net het ebook daarvan gekocht.
M’n laatste audioboek viel zo tegen dat ik overweeg dat abonnement weer stop te zetten.
Oh, echt er komen opeens herinneringen omhoog! Als ik als kind zo’n klein zakje chips had ging ik die eerst helemaal verkruimelen (dus nog voor het openmaken!) want dat vond ik lekkerder. En daarna niet met een lepel opeten, maar het laatste deel wel eerst m’n vinger in m’n mond en dan in het zakje zodat het bleef plakken 
Tegenwoordig heb je een Ring die je ook als alarm kan laten afgaan 
Omg ik deed dat vroeger zo vaak met cheetos. In de zak al bijna tot poeder verkruimelen, dan in een bakje, en met een lepel opeten