Ik snap dit heel goed, ik heb ook een naam die makkelijk is af te korten naar iets liefs of juist iets boos’
Ik snap hier niks van
Ik denk dat ze bedoelt dat als mensen een afgekorte versie van haar naam gebruiken ze meer dingen gedaan krijgen. Als iemand de afkorting van mijn naam gebruikt ben ik ook sneller geneigd ja te zeggen tegen mensen haha
Download waze! Voornamelijk voor de auto maar echt een chillere en leukere app
Waarschijnlijk ligt het niet aan je PS4 maar aan Videoland, ik heb van veel mensen gehoord dat Videoland kuren had deze week!
Zou voor het eerst sinds corona naar een concert gaan, is het concert afgelast omdat de gitarist tijdens het concert iets met zijn voet heeft uitgehaald
Het is natuurlijk nog naarder voor hem omdat ie niet oke is maar de build up naar dit concert was echt niet normaal hoog
We hebben nooit meer wat gehoord na het inleveren van de sleutels. Inmiddels zijn we dus 2,5 maand verder en hebben we de borg + afrekening servicekosten nog niet terug en de eigenaar + betrokken makelaar reageren gewoon nergens op .
Ik zit in Ballorig en dat is al een ergernis op zich.
Ik zit aan zo’n picknicktafel en er zijn nog genoeg plekjes vrij. Komt er zo’n man met zijn dochter bij zitten. “Fijn plekje hè zo hier in de hoek”. Ik zo “ja lekker rustig” De vorige keer kwam-ie ook al bij me zitten. Hij probeert ook steeds een praatje te maken “het lijkt wel herfst he? Volgende week wordt het weer mooier weer” en toen ik de tafel schoonmaakte omdat mijn dochter wat had geknoeid “wat lief van dat je dat zelf even schoonmaakt”
En net toen hij een appel ging eten “hm, heerlijk even zo’n appeltje voor de dorst” echt stfu laat me met rust en waarom lees je mijn lichaamstaal niet, ik zit al half met mijn rug naar je toegedraaid.
Edit: je moest er misschien bij zijn maar hij zat me echt de hele tijd als een hondje aan te kijken, wachtend op aandacht. Zeer ongemakkelijk.
Je hebt bepaalde planten die katten niet lekker vinden ruiken o.i.d, misschien dat proberen?
Mijn opa deed altijd koffieprut in de tuin tegen katten. Mocht je koffie drinken dan is het makkelijk te proberen
Nouuu ik dacht dat ik kaassouffles had gekocht die in de oven konden. Blijkbaar niet en alleen friteuse of koekenpan kan. Heb geen friteuse en in de koekenpan lijkt me echt goor. Dus alsnog in de oven gegooid.
Oh dat zou ik ook doen ja. Komt vast goed denk ik.
Ik vind haar reactie absoluut disproportioneel. Ik had gezegd ‘hey mafkees wat denk je dat je aan het doen bent’ of gewoon gedacht ‘ach ja, een mafkees’.
Dat printen zo duur is. M’n inkt is op dus ik wilde bij een printshop of zo gaan printen, maar als ik de prijzen zo zie, kan ik net zo goed zelf inkt gaan kopen om zelf te printen.
Heb je geen bieb in de buurt? Daar kan je meestal ook printen!
Minimale bestelbedrag op thuisbezorgd
Ik wil ook gewoon een x eten bestellen maar niet voor €15 in mijn eentje
Ja dat vind ik ook echt zo irritant aan thuisbezorgd. Bijna een soort discriminatie
Aan mezelf. Kleine ligt lekker rustig in de box, dus je zou zeggen ga ff opruimen want de rommel maakt me onrustig. Wat doe ik? Chips en koekjes eten, tot zo ver ook het gezond eten!
Ik kreeg een bevestigingsmail van een bestelling waar deze zin in staat:
Indien u vragen heeft over jouw bestelling kunt je ons e-mailen
U, jouw, je… MAAK EEN KEUZE.
Oh naar is dat zeg, zeker in zo’n situatie! Werkt het nu wel weer? Wij probeerden een gedeelde map te maken voor het plannen van onze vakantie, maar dat ging ook voor geen meter helaas…