Waar erger je je aan? #10

Nog een lifehack als je geen zin hebt in cheetosvingers of je nagels net hebt gelakt: cheetos kan je prima eten met stokjes of zelfs een taartvorkje.

10 likes

Echt super irritant dat ik moe ben, maar vervolgens niet kan slapen🙄

Heb een tweedehands mocca master overgekocht en zet hem nu aan en het lichtje brand wel, maar het water wordt niet warm??? Omg zo irritant wil gewoon koffie

1 like

Ik zag een keer een foto waarop Oscar Isaac dit deed en sindsdien eet ik thuis mijn chips en zelfs koekjes met stokjes. Beste lifehack ooit

12 likes

Ik ben echt koning knoeien. Tandenpoetsen? Tandpasta op 5 plekken. Gezicht wassen? Alsof er een tsunami aankwam. Ik trek inmiddels maar gewoon mijn shirt uit zodat ik daarna mijn armen gewoon kan drogen. Haat natte mouwen echt intens. Nog meer dan dat ik Boer zoekt Vrouw haat.

7 likes

Ik zag laatst dit op Amazon, ben erg in de verleiding om t te halen :see_no_evil:

2 likes

ik kijk tijdens werk vaak met één oog een suffe serie omdat ik anders 20 internettabbladen met reddit en forum openklik, maar nu is mn suffe serie afgelopen (Virgin River) en moet ik iets anders op netflix zoeken.
maar dat is altijd zon strijdddddd ugh geef me gewoon meer afleveringen.

1 like

Volgens mij staan alle 2398 seizoenen van Greys Anatomy op Videoland. Kun je even vooruit.

4 likes

Ik ging boodschappen doen en het bedrag was 100.01 echt zo unsatisfying :rage:

14 likes

Klusjesmannen zouden er tussen 7.30 en 9 zijn en heb net gebeld want ze waren er nog niet. Waren ze vergeten te bellen dat ze er rond 10 uur pas zouden zijn :sob: had gewoon kunnen uitslapen.

1 like

Ik vond dit ook altijd zo kut, gebruik nu een washandje, dan wordt mijn gezicht ook nog schoner.

Die eindeloze reeks insta reels over de curly girl methode die ondanks dat ik ze als not interested flag, blijven terugkomen.
Luister, als je 24 producten en 1.5 uur handflexen nodig hebt om krullen te maken, dan heb je geen krullend haar van jezelf maar gewoon golvende pluis. En dat is ook prima!

36 likes

Ik ben voor m’n opleiding constant mailtjes aan het sturen over de interne omgeving en wat er mis mee gaat (we zijn net over naar een nieuw systeem en alles wat ik tegen kom meld ik).

Maar ik geloof dat het systeem me nu ook zat is, want ik kom er niet meer in. Kan nu ook niet zien of een bepaalde aanvraag door is gekomen. Ugh.

Dat het tweede seizoen van De Verhulstjes niet gelijk op Videoland komt. Ik wil ook naar Viktor kijken :sob:

7 likes

aaah mega fijn! :blush:

2 likes

Ik kan me thuis zo niet concentreren. Heb zojuist eieren staan koken voor een geïmproviseerde sambal telor. wil gewoon een stuk af maken :tired_face:

1 like

Ugh ja ik heb ook een keukenkastje gepoetst nu je het zegt

mijn verveling uit zich wel echt in eten, niet per se goed voor me

1 like

Ik heb 1,5 uur aan meeting bijgewoond, toen een uur geslapen en koekjes gegeten. Oh en welgeteld 1 formulier voor werk ingevuld wat ook echt het minst urgente/belangrijke op m’n to do lijst was. Lekker bezig!!! Oh en heb alle tweets over deze kutformatie gelezen uiteraard

3 likes

Hier ook!!! lekker gewerkt ja toch :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Als persoon met krullen herken ik die irritatie zo. Maargoed aan de andere kant, vroeger gebruikte ik 24 producten en 1.5 uur stijltang om het stijl te krijgen.

Het grootste voordeel van (mijn) krullen vind ik juist dat ik er helemaal niks mee hoef te doen. 2 keer per week wassen en verder gaat mijn haar heel goed op eraf blijven.