De hoeveelheid reclame op RTL, ik weet weer waarom ik normaal geen TV kijk
Het is hier zo’n rotweer, alleeeeen maar regen. Voel de winterdepressie al aankomen hoor.
Vandaag is de enige dag deze hele week dat ik uit kon slapen. Maar nee hoor. Om 7 uur werd ik al gewekt door gepiep van vrachtwagens. En nu wordt er al drie kwartier een of andere hijskraan opgebouwd onder mijn slaapkamerraam. Echt wat een kloteherrie.
Wehkamp doet er al een week over om mijn retour te verwerken. Ik kreeg een andere laptop binnen dan ik had besteld.
Aan de stem van de man die training geeft deze week.
Het is pas maandag en already toooo much Gerda’s to deal with
Altijd die eeuwige wachtrij als ik de huisarts probeer te bellen, nu weer 4 wachtenden voor me maar dat hoor ik ook al 5 minuten!? En je kan ook via de app een afspraak maken maar dan kan je pas over 2 weken terecht…
Ga je nou hier lopen zeiken dat je weerwoord krijgt in een ander topic of gaat dit over iets anders?
Nee Gerda, pardon, Tessel. Dit gaat over totaal wat anders.
Ben jij 13?
Jee wat grappig zeg om iedereen Gerda te noemen
Aan mijn moeder. Ze vraagt al 1,5 week wat ik voor mijn verjaardag wil. Eerst wist ik niks maar ik heb iets wat ik heel graag wil hebben maar je niet online kan bestellen. Dus ik dat doorgegeven. Stuurt ze net een bericht ja kan je het anders zelf ff halen?
Nee joh ik haal en betaal mijn eigen cadeau en stuur je dan een tikkie? Dus ik heb nu gezegd laat maar ik koop het zelf wel bedenk maar iets anders voor me.
Haha ik voel me echt triest dat ik dat heb gestuurd maar was er ff pissig over.
Zoveel vrachtwagenchauffeurs die op hun telefoon zitten tijdens het rijden. Moest bijna in de linkerbaan rijden omdat ik zo erg naar links werd gedrukt door een slingerende vrachtwagen.
Nou echt, haha. Creativiteit alom.
Wat is dat echt 🤷 Wordt er tegenwoordig niet meer gecontroleerd op hands-free? Ik kan me een tijd herinneren dat iedereen gewoon zo’n houder in zn auto had maar tegenwoordig zie ik echt constant mensen in voertuigen met hun mobiel kutten
Ik zit te wachten op de 40% korting mascara-sale van ICI Paris en hij komt maar niet. M’n mascara en primer is op!
Belletje lellers. Dat was in 1998 leuk, nu niet meer toch? 🤌
Haha ja duh
Maar tegenwoordig hebben ze toch allemaal een telefoon
Fietsers die niet af stappen als dat moet, grr.
Bij mij in de buurt worden werkzaamheden uitgevoerd, alleen de stoep is nog over. Het gaat om een stukje van 100/200 meter waarbij 8(!) bordjes staan dat fietsers moeten afstappen. En niemand doet het er werd zelfs een snotjoch boos toen een andere voetganger hem erop aan sprak. Het is gewoon gevaarlijk omdat er allerlei bochten in zitten en je niemand ziet aan komen of uit kunt wijken. Stelletje idioten, pff
Dat mijn vriend opeens een bouwvakker is geworden die meteen na zijn werk wil eten als hij om 6 uur thuis komt. En ik lunch eigenlijk pas om 3 uur ofzo dus heb echt nog geen honger om 6 uur.
En mn hond heeft door gore stront liggen rollen en die stinkt enorm nu