Waar erger je je aan? #10

Dat mijn vriend opeens een bouwvakker is geworden die meteen na zijn werk wil eten als hij om 6 uur thuis komt. En ik lunch eigenlijk pas om 3 uur ofzo dus heb echt nog geen honger om 6 uur.

En mn hond heeft door gore stront liggen rollen en die stinkt enorm nu

4 likes

Zet ze bij elkaar. Je vriend heeft geen trek meer en jij geen stank 🥸

12 likes

Ik ben al een paar weken ziek en deels ziekgemeld, ik dacht dat ik per morgen wel weer fulltime aan het werk kon (had vandaag een vrije dag staan nog) maar heb gewoon weer de halve middag in bed gelegen, ben hier zo klaaaaar mee godsamme. Echt op het punt dat ik denk “waarom heb ik ubehraupt een lichaam”

1 like

Het huis is zo’n bende. Kan de spullen gewoon niet kwijt. Heb al veel weggegooit maar nog niet genoeg :cry:

Ik wil al een half uur of een boek lezen of wandelen, maar ik kan niet kiezen dus zit ik op de bank met m’n telefoon.
Ik bedenk me nu dat ik ook nog de was moet ophangen :frowning:

2 likes

Update: ik heb de was opgehangen en toen ging ik op de bank zitten met m’n boek en bedacht ik me dat ik er een biertje bij wilde. Dus nu ben ik naar de supermarkt aan het wandelen.

6 likes

Deze tandpastatube. Waarom deze dop??? Wie zit er nou te wachten op een tube tandpasta die niet rechtop kan staan? :cry: En hij zat ook nog in een kartonnen verpakking dus kon het niet zien voordat ik hem kocht :cry: voel me echt genaaid, en hij was 1+1 gratis dus nu heb ik ook nog eens 2 van deze waardeloze tubes :angry:

9 likes

Ze zijn gevonden, had ik niet verwacht!
Dus ze sturen met onze kant op.

1 like

Npo plus, betaal er gewoon voor en elke dag gaat er wel iets mis. Stopt plots met uitzenden, of elke keer foutmelding wegklikken… Kan ook niet onthouden waar ik ben gebleven oid.

Iemand heeft een fout gemaakt met adres en nu krijg ik al drie weken de telegraaf maar ik wil hem niet.

En twee keer proberen te bellen maar steeds na 20 minuten eruit gegooid en dat vind ik eigenlijk wel genoeg moeite om ervanaf te komen, maar ik krijg hem nog steeds :sob:

Probeer anders een briefje op de brievenbus!

1 like

Deze tandpastatube is de reden dat ik een tandenborstelhouder heb gekocht om hem in te zetten :sob: Nu koop ik maar altijd deze tandpasta zodat die houder er niet voor niets is.

5 likes

Onze wasmachine maakt een raar geluid. Ik twijfel om een nieuwe te kopen, omdat de rompslomp van een reparatie me zo tegen staat.

Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik. Laatst zaten er ook een paar in mijn zelf samengestelde pokébowl EN IK PROEF ELKE FUCKING MAÏSKORREL :sob:

Bleh ik heb hormonale vreetbuien en pukkels en een glimkop en ben alle emoties vandaag bij langsgegaan denk ik

Haha ik zie dit al helemaal voor me
ROT OP MET JE KUTTELEGRAAF!!

2 likes

Als ik mijn gezicht was boven de wasbak loopt al het water via mijn armen naar beneden en zijn mijn hele armen en t-shirt nat. Hoe doen mensen dit zonder een waterballet te veroorzaken :clown_face:

16 likes

Ik zag iemand die scrunchies om dr polsen deed, zodat het niet omlaag liep

Dat mijn net geopende zak chips alleen uit ministukjes bestaat :cry:

4 likes

Pak een lepel

3 likes