Waar erger je je aan? #10

Oh wat een goede tip voor tijdens het gamen! Wordt de controller niet telkens zo vies

3 likes

Soms versnipper ik de chips en eet ik het met een lepelšŸ˜…

11 likes

Haha dit vind ik echt een biecht voor het omg topic.

10 likes

Leun je op de wasbak? Een handdoek op het deel waar je op leunt.

Het is wat mij betreft meer een lifehack dan een biechtšŸ™ŒšŸ»

9 likes

Audioboek luisteren tijdens wandelen een idee voor de volgende keer? :grimacing:

1 like

not sure if serious…

4 likes

Aan de Hardcore Harry die net met keiharde muziek voorbij kwam rijden. Stoer hoor.

Nee ik wilde een specifiek boek lezen en had net het ebook daarvan gekocht.
M’n laatste audioboek viel zo tegen dat ik overweeg dat abonnement weer stop te zetten.

Oh, echt er komen opeens herinneringen omhoog! Als ik als kind zo’n klein zakje chips had ging ik die eerst helemaal verkruimelen (dus nog voor het openmaken!) want dat vond ik lekkerder. En daarna niet met een lepel opeten, maar het laatste deel wel eerst m’n vinger in m’n mond en dan in het zakje zodat het bleef plakken :grimacing:

2 likes

Tegenwoordig heb je een Ring die je ook als alarm kan laten afgaan :smirk:

1 like

Omg ik deed dat vroeger zo vaak met cheetos. In de zak al bijna tot poeder verkruimelen, dan in een bakje, en met een lepel opeten :heart_eyes:

2 likes

Nog een lifehack als je geen zin hebt in cheetosvingers of je nagels net hebt gelakt: cheetos kan je prima eten met stokjes of zelfs een taartvorkje.

10 likes

Echt super irritant dat ik moe ben, maar vervolgens niet kan slapenšŸ™„

Mijn man heeft gedroomd dat ik bij hem ben weg gegaan. Oke kan gebeuren maar nu moet ik hem troosten en zit hij soort van boos op de bank ??!

En nu is hij aan het knuffelen met mijn dochter en ik zit hier zo :neutral_face:

5 likes

Heb een tweedehands mocca master overgekocht en zet hem nu aan en het lichtje brand wel, maar het water wordt niet warm??? Omg zo irritant wil gewoon koffie

1 like

Ik zag een keer een foto waarop Oscar Isaac dit deed en sindsdien eet ik thuis mijn chips en zelfs koekjes met stokjes. Beste lifehack ooit

12 likes

Ik ben echt koning knoeien. Tandenpoetsen? Tandpasta op 5 plekken. Gezicht wassen? Alsof er een tsunami aankwam. Ik trek inmiddels maar gewoon mijn shirt uit zodat ik daarna mijn armen gewoon kan drogen. Haat natte mouwen echt intens. Nog meer dan dat ik Boer zoekt Vrouw haat.

7 likes

Ik zag laatst dit op Amazon, ben erg in de verleiding om t te halen :see_no_evil:

2 likes

ik kijk tijdens werk vaak met ƩƩn oog een suffe serie omdat ik anders 20 internettabbladen met reddit en forum openklik, maar nu is mn suffe serie afgelopen (Virgin River) en moet ik iets anders op netflix zoeken.
maar dat is altijd zon strijdddddd ugh geef me gewoon meer afleveringen.

1 like