Waar erger je je aan? #10

Volgens mij staan alle 2398 seizoenen van Greys Anatomy op Videoland. Kun je even vooruit.

4 likes

Ik ging boodschappen doen en het bedrag was 100.01 echt zo unsatisfying :rage:

14 likes

Klusjesmannen zouden er tussen 7.30 en 9 zijn en heb net gebeld want ze waren er nog niet. Waren ze vergeten te bellen dat ze er rond 10 uur pas zouden zijn :sob: had gewoon kunnen uitslapen.

1 like

Ik vond dit ook altijd zo kut, gebruik nu een washandje, dan wordt mijn gezicht ook nog schoner.

Die eindeloze reeks insta reels over de curly girl methode die ondanks dat ik ze als not interested flag, blijven terugkomen.
Luister, als je 24 producten en 1.5 uur handflexen nodig hebt om krullen te maken, dan heb je geen krullend haar van jezelf maar gewoon golvende pluis. En dat is ook prima!

36 likes

Ik ben voor m’n opleiding constant mailtjes aan het sturen over de interne omgeving en wat er mis mee gaat (we zijn net over naar een nieuw systeem en alles wat ik tegen kom meld ik).

Maar ik geloof dat het systeem me nu ook zat is, want ik kom er niet meer in. Kan nu ook niet zien of een bepaalde aanvraag door is gekomen. Ugh.

Dat het tweede seizoen van De Verhulstjes niet gelijk op Videoland komt. Ik wil ook naar Viktor kijken :sob:

7 likes

aaah mega fijn! :blush:

2 likes

Ik kan me thuis zo niet concentreren. Heb zojuist eieren staan koken voor een geïmproviseerde sambal telor. wil gewoon een stuk af maken :tired_face:

1 like

Ugh ja ik heb ook een keukenkastje gepoetst nu je het zegt

mijn verveling uit zich wel echt in eten, niet per se goed voor me

1 like

Nou inderdaad! Ik zag gisteren op insta de aflopende teller lopen en was helemaal enthousiast tot ik zag dat het alleen in België uitgezonden wordt. Videoland, schiet op!!!

2 likes

Ik heb 1,5 uur aan meeting bijgewoond, toen een uur geslapen en koekjes gegeten. Oh en welgeteld 1 formulier voor werk ingevuld wat ook echt het minst urgente/belangrijke op m’n to do lijst was. Lekker bezig!!! Oh en heb alle tweets over deze kutformatie gelezen uiteraard

3 likes

Hier ook!!! lekker gewerkt ja toch :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Als persoon met krullen herken ik die irritatie zo. Maargoed aan de andere kant, vroeger gebruikte ik 24 producten en 1.5 uur stijltang om het stijl te krijgen.

Het grootste voordeel van (mijn) krullen vind ik juist dat ik er helemaal niks mee hoef te doen. 2 keer per week wassen en verder gaat mijn haar heel goed op eraf blijven.

De oude mannen in de sportschool die echt niets schoonmaken. Ze fladderen van machine naar machine, lopen langs tafels met schoonmaakmiddel, maar maken echt niets schoon.

Ik erger mij er zo aan dat ik vandaag passief agressief een machine schoonmaakte terwijl ik er 1 aan keek. Deed niets natuurlijk, maar voelde wel even goed.

5 likes

Bij mijn sportschool staat niet eens schoonmaakmiddel 🥲🥲 Ze vinden het apparaat schoonmaken met je zweethanddoekje genoeg. Ik was vorige week voor het eerst sinds december weer in de sportschool en ik was echt bang dat ik er weer corona op zou lopen, ook geen afstand bij de loopbanden enzo, er ging gewoon iemand op de loopband naast mij. Ik zie er nu echt tegenop om weer te gaan

Oh jeetje dat schiet niet op! Hier is gelukkig alles op afstand gezet, dus afstand houden tijdens het sporten is goed te doen. Alleen de schoonmaakmiddel staat verloren in een hoekje.

1 like

Ik verblijf door omstandigheden een paar dagen bij familie en jeetje iedereen hier loopt de hele tijd in zichzelf te praten. Is het stil, hoor je ineens iemand ‘oooh ja dit had ik kunnen weten’. Of ‘huh, maar, nou dit snap ik niet’. Hou ff je mond zeg, word hier echt overprikkeld van

5 likes

Ik zou hier zooooo goed in zijn. Ik geniet ook intens van dat programma

en ook Extreme Cheapskates. Love love love it.

3 likes

Hey toevallig, ik kwam door @Bunnyslippers erachter dat die actie überhaupt bestaat. Dus ik ging laatst googlen en toen stond er dat het altijd in juni was? Maar ik kan er heel goed naast zitten.