In principe heb ik zoiets van, lekker zelf weten. Maar wat ik er vooral zo irritant aan vind is dat die mensen van zichzelf zo’n hoge pet op hebben of er zo graag constant over geld praten. Ik vind het niet chique om telkens alleen maar over geld te praten en interessant te doen met je ‘investeringen’ en ‘mindset’ enzo. Vooral als die mensen dan telkens op social media met hun Moet champagnes gaan zwaaien of wat voor bedrijven ze nu weer hebben opgericht.
(Vaak wonen deze mensen gewoon in een rijtjeshuis (dikke prima) maar gaan ze wel interessant doen met statusdingen zoals een dure horloge, champagne of ‘(zaken)reis’) Heeel snel klaar mee.
De mensen die echt een dikke business hebben of alles zo goed voor elkaar hebben hoor je helemaal nooit zo hard roepen dat siert dan juist vind ik. Gewoon normaal doen ja.

) blazer af. En tot overmaat van ramp had mijn vriend de konijnenren niet goed dichtgedaan toen hij naar werk ging (zag ik op de camera) waardoor ik halsoverkop 25 minuten vanaf kantoor naar huis moest rijden met de hoop dat ze niet dood in huis lagen door een klap stroom van een doorgebeten kabel. Gelukkig was dat niet het geval en was m’n huis op twee kapotte kabels en een hap uit m’n jaloezieën na nog heel. Ohja, en een belangrijk ingrediënt uit m’n Marley Spoon gerecht was niet geleverd dus dat was ook niet te pruimen. Man wat een rotdag.

denk dat ik gister dacht dat er nog 1 in zat? Ben erg teleurgesteld in mezelf.
Ik snap niet hoe de mensen die hier normaal wonen daar mee om kunnen gaan hahaha