En bedankt
deze mag ook in het wat woont er rent-free in je hoofd topic
Ik geloof dat het ongeveer 4 of 5 keer per jaar is, dus best regelmatig! Echt een fijne actie die de moeite waard is.
Ik ben vorige week gevallen en toen zijn mn nieuwe sneakers helemaal vuil geworden. Mijn vriend heeft ze toen samen met wat andere schoenen naar zoân sneaker cleaner gebracht maar hij weet dus niet wanneer ze klaar zijn? En ik wil die schoenen gewoon terug omdat ik ze nodig heb bij outfits die ik gepland had
Weer maagzuur. Terwijl ik niks raars of vet gegeten heb. Ellende.
Vanmorgen heb ik een uur mijn leaseauto staan poetsen omdat die werd opgehaald, helemaal schoon nu. Krijg ik mijn nieuwe tijdelijke leaseauto net bezorgd, is dat ding hartstikke goor van binnen. Ik gelijk bellen naar dat bedrijf, want echt niet te doen en hij moet schoon worden afgeleverd. Nu wordt mijn tijdelijke auto komende vrijdag opgehaald en omgewisseld voor een andere tijdelijke auto. Die wordt dan gereinigd en wordt ergens volgende week weer teruggebracht en weer omgewisseld. Dus ik stelde voor of het niet handiger is dat ik gewoon even hier naar de wasstraat breng en hem van binnen laat reinigen door dat bedrijf (want sneller, minder gedoe met wisselen en dus goedkoper), maar nee dat kon niet want te veel gedoe. Nou ik weet niet hoor, maar dit vind ik meer gedoe.
het is niet fake! Ik ben gewoon intens lui met dat soort dingen en ik heb een klein appartement waar amper mijn normale boodschappen in passen en die mensen hebben altijd een soort voorraad kelder haha!!
Ik laat deze ochtend bloed nemen, daar heb ik mij al serieus zitten ergeren. Oude dame met haar begeleider die in de wachtzaal aan het âpratenâ (lees roepen) was. Naast mij iemand die op haar gsm bezig was met het geluid aan dus dat je elk ding dat ze deed of typte hoorde.
Kom ik buiten de 2 betaal automaten defect, er waren techniekers ze aant maken, alleja 1 van de 2 ging uiteindelijk. Staan 20 mensen voor mij, is het eindelijk aan mij ben ik 1 minuut âte laatâ (de eerste 30 minuten zijn gratis) en moet ik betalen.
Die bloedresultaten moeten doorgestuurd worden naar een ander ziekenhuis. Nu wacht ik al een hele namiddag op het resultaat. Uurtje geleden telefoon dat ze niets gekregen hebben (is al de 6e keer).
Ik bel naar het 1e ziekenhuis krijg ik als antwoord dat alles doorgestuurd is maar dat ze het nog is zullen doorsturen.
Nog steeds aan het wachten en ziekenhuis 2 is van 18u niet meer bereikbaar.
En dan moet je je kalm proberen te houdenâŠ
Onze kat zit echt elke keer mijn plekje op de bank in te pikken. Je zou toch denken zoân kat heeft ruimte en keuze genoeg Ik moet nu weer opstaan en dan zul je zien dat hij er weer ligt.
edit: ja hij ligt er weer grrrr
Ik was net naar een avondwinkel gegaan om een post pakketje op te halen. Ik was de enige in de winkel en de eigenaar was aan het bellen. Hij bleef maar bellen toen ik bij het pakketpunt stond te wachten. Paar minuten later komt er een man binnen om sigaretten te halen, de eigenaar hangt meteen op en begint hem te helpen. En toen ik zei dat ik aan de beurt was, zei de eigenaar dat klanten die iets willen kopen eerder aan de beurt zijn dan mensen die een pakketje komen ophalen. Wtf! Ben er nog steeds pissig over.
Haha ja precies!
Echt niks ergers dan urenlang op je thuisbezorgd moeten wachten en als je dan belt gaat het âover 5 minuten wegâ, al een halfuur geleden
Edit: ja hoor had eerder op het forum moeten klagen want er wordt NU aangebeld
Gisteren met bek 2 keer verbrand aan mijn thee in mijn thermosfles.
Vandaag de thermosfles op het aanrecht thuis laten staan.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Ik moet nog langs de appie maar lig al de hele avond lekker op de bank met de kat. Oh en ik heb een broek aan met verf vlekken dus moet ook nog omkleden als ik ga. Schijtzooi.
Voortaan dan gewoon doen alsof je sigaretten wilt halen, en dan: oeps! Sta je zomaar helemaal verkeerd.
Maar even serieus: wat een service.
Ik werd om half 3 wakker en heb vervolgens niet meer kunnen slapen. Dat wordt weer een top werkdag
Mooie klacht voor op google reviews
Plansysteem van Treatwell heeft zo vaak storing. Ze pakken al geld van salons, maar zorg er dan wel voor dat je systeem feilloos werkt zodat mensen ĂŒberhaupt kunnen boeken of verplaatsen
Ik zit op cursus, ik zit in de klas en aantal zitten er digitaal bij. Een Fransman met een slechte mic die een vraag stelt in het Franglish.
Net gingen ze het systeem aansluiten en ik zei camera kun je niet in 2 systemen gebruiken. Wilde ze niet naar luisteren. Ineens 1 van die mannen, ja camera kan niet gebruikt worden door 2 systemen. Ja Pannenkoek, dat zei ik al.