Als de saus hetzelfde is zou ik gwn 2 soorten pasta koken!
Ik heb zoveel honger maar de AH blijft berichten sturen dat ze wat later zijn. Boe
Ik snap je echt helemaal. Ik vind macaroni ook echt niet te vreten (heb het ook nooit meer gegeten sinds ik niet meer thuis woon want daar aten we het elke week ).
Ik eet altijd spaghetti en af en toe penne, pasta is sowieso niet mijn favoriet. Maar niemand snapt mijn aversie tegen macaroni
Ik wel, de structuur word heel naar zodra je het 1 minuut te lang kookt (wat je te snel per ongeluk/expres doet).
Enkel volkoren penne vind ik te doen denk ik, dat blijft vrij stevig ook als je het 1 minuut te lang kookt per ongeluk.
Kan geen Hello fresh tegenop.
2 jongens waren aan het steppen door de gangpaden van de supermarkt terwijl er ook vakkenvullers aan het bijvullen waren en ook andere klanten met hun winkwagen daar ook op het zelfde moment zijn .Ik heb ze net kunnen ontwijken en gemeld bij de cassiere en die zou het doorgeven zei ze.
Ooh macaroni word ik ook echt misselijk van . Overige pasta’s lust ik gelukkig wel
Nu snap ik waarom het zo heftig is vandaag. Hebben net in de tuin gezeten met het eten en heb echt al een paar uur zuurstoftekort.
Vriend heeft een uur geleden het gras gemaaid en ik kan nu niks anders dan snotteren en niezen
Heeft hij ook zo’n mooie John Deere X125
Nee, een gratis gekregen grasmaaier, tatta-style.
Ooooh dus dat is het. Ik dacht vanmorgen dat het de vulling was van een kapotgetrokken teddybeer
Dat ik vergeten ben wattenschijfjes te halen en het nu dus moet doen met 1 zielig dun schijfje.
Ik ben met mondkapje op naar de supermarkt gewandeld en heb in de tuin en rond huis met schoonmaken ook m’n mondkapje op gehad
Zijn de riem van de hond vergeten bij mijn ouders dus nu moet hij loslopen. Terwijl hij een bloeddorstige chihuahua is die niet te vertrouwen is
Hahahahahahaha in elk topic die grasmaaier
Stop trying to make Enzo en de grasmaaier happening.
Ik was een serie aan het kijken, diep in seizoen 2, helemaal invested in de personages, is ie vandaag ineens van Videoland gehaald 🥲
Je kan ook het puntje van een handdoek gebruiken met je reinigingsmiddel.
@Bird Alleen die geur van macaroni doet me al kokhalzen Bah bah bah. Mijn overbuurman maakt best regelmatig macaroni en dan gooit ie gewoon zo’n plak jong belegen kaas erop en doet ie het in de magnetron. Echt walgelijk. Ik eet ook alleen volkoren pasta als ik het zelf maak en voor altijd team spaghetti.