Waar erger je je aan? #10

Ooooh dus dat is het. Ik dacht vanmorgen dat het de vulling was van een kapotgetrokken teddybeer :joy:

2 likes

Dat ik vergeten ben wattenschijfjes te halen en het nu dus moet doen met 1 zielig dun schijfje.

2 likes

Ik ben met mondkapje op naar de supermarkt gewandeld en heb in de tuin en rond huis met schoonmaken ook m’n mondkapje op gehad :joy:

5 likes

Zijn de riem van de hond vergeten bij mijn ouders dus nu moet hij loslopen. Terwijl hij een bloeddorstige chihuahua is die niet te vertrouwen is

6 likes

Hahahahahahaha in elk topic die grasmaaier :joy::joy::joy:
Stop trying to make Enzo en de grasmaaier happening.

7 likes

Ik was een serie aan het kijken, diep in seizoen 2, helemaal invested in de personages, is ie vandaag ineens van Videoland gehaald 🥲

1 like

Je kan ook het puntje van een handdoek gebruiken met je reinigingsmiddel.

@Bird Alleen die geur van macaroni doet me al kokhalzen :face_vomiting: Bah bah bah. Mijn overbuurman maakt best regelmatig macaroni en dan gooit ie gewoon zo’n plak jong belegen kaas erop en doet ie het in de magnetron. Echt walgelijk. Ik eet ook alleen volkoren pasta als ik het zelf maak en voor altijd team spaghetti.

6 likes

Omg dit is de hel.

Huh het verschil tussen macaroni en eenders welke andere pasta kan je toch niet rieken? Qua ingrediënten volledig het zelfde, enkel de vorm is anders.

1 like

Ik erger me aan mensen (mannen) die ik ken van vroeger, bijv studie of werk, die je gaan volgen op insta, en dan na een paar weken weer ontvolgen? Waarom doen ze dit? Zet dan de stories op stil ofzo als je je aan mijn stories ergert (nee zo veel zijn het er niet)? Snap dat gedrag niet, is me al meerdere keren overkomen haha. Er zal wel iets mis zijn.

Ze wachten tot jij hapt

8 likes

Mezelf. Stapte gisteren uit de auto en mijn telefoon lag blijkbaar nog op mijn schoot…en die viel keihard op de stoep. Alsof dat nog niet dom genoeg was presteerde ik het om het halve flesje spa (zonder dop) in mijn handen óók uit mijn handen te laten glippen waarna de inhoud over mijn telefoon op de grond liep. Hoe dan??

De trooper in dit verhaal is mijn telefoon die het na de val en waterschade nog gewoon prima doet.

17 likes

Of om een uur of half 9, moeders met jonge kinderen die hun oudere kinderen naar school hebben gebracht.

1 like

Wutttt. Kan ik flex wel opzeggen of moet ik een nieuwe ov bestellen? Ik begin na de zomer weer.

Ze hebben mijn favo deo van ‘Salt of the Earth’ naar ‘HAPPY EARTH’ gerebrand wat sowieso al een kut naam is :woozy_face: maar ze hebben ook nog eens de geuren aangepast wtf alsof iemand een Matcha geur onder de oksels wil :@

4 likes

Arr, mijn hoofd vraagt zich ineens af of ik het gas wel heb uitgedraaid vanochtend. Maar nu ben ik op mijn werk en kan echt vanavond pas weer naar huis om te checken. Waarschijnlijk is het toch wel uit, maar gaat dit me nu de hele dag bezighouden

Mezelf… waarom heb ik met dit weer een hoodie aangetrokken. Ik zweet me helemaal kapot hier.

Aan mijn lichaam. Heb zoveel pijn dat zelfs in bed liggen pijn doet. Ben zo zat van deze klachten.

Even de klantenservice een berichtje doen