Ik heb hier al eerder over geklaagd maar ik erger me zo kapot aan iemand die ik af en toe moet bellen en ALTIJD hoor je kinderen schreeuwen op de achtergrond, of naja ze treden nogal op de voorgrond. Het stoort zo enorm. en ik heb al moeite om dat accent te verstaan. Maar ik kreeg toen een keer te horen âdat is nou eenmaal wat kinderen doen.â
Mezelf - ik heb zo weinig verstand van maten. Ik heb een regenton waaruit ik water voor heel het Vondelpark kan halen. En nu een waterkoker waarmee ik de hele straat van thee kan voorzien. En aan mijn eetkamertafel passen bijna 8 mensen (ik woon klein en ben alleen).
Er komt zo een collega van mân vriend bij ons thuis, maar ik wil in mân pyama blijven werken vandaag. Dus moet zo omkleden. Waarom voel ik die gĂȘne in mân eigen huis
Mijn pakket is afgeleverd bij het verkeerde afhaalpunt en de klantenservice doet net of het mijn fout is Terwijl ik dat afhaalpunt niet eens tussen mijn opties zag staan, laat staan dat ik dat geselecteerd heb. Het is ook nog eens een zwaar pakket en het afhaalpunt is lastig te bereiken met OV.
Vind het vooral aso dat ze niet eens hun excuses aanbieden maar gewoon mij de schuld geven :â)
Sowieso, stamoudste?
Mensen die godsgruwelijk traag zijn en in de weg lopen. Ik woon in het centrum vane en stad en moest helaas iets halen bij een winkel. Maar jemig wat zijn mensen traag zeg. Midden op het looppad stilstaan, doorgangen blokkeren, kinderen rond laten rennen. En er was een man een of ander dom dansje aan het doen op muziek en mensen gingen massaal stilstaan midden op het looppad om die man te filmen
Sowieso aparte schrijfstijl âhad aangetroffenâ voelt al gek qua taal. Daarna gaat vader âmet zoon en alâ naar politiebureau. Schrijver probeert iets te hard
Precies dit, inclusief stamhouder. Het is inmiddels gecorrigeerd gelukkig haha.
Dat ik het beschermlaagje voor mân scherm scheef heb geplakt en nu dus constant er naar moet kijken.
Ik liep net in de stad en toen liep Dinand/t (geen idee) van Kane daar ook en die zei iets denigrerends over een broodje Mario, dat het overrated was
MOET JĂJÌJÌJÌJÌ NODIG ZEGGEN DINAND
met je tyfusband en teringnummers en kutstem en je hele takkecarriĂšre waarop nĂĂ©mand ooit zat te wachten. Jij bent de fucking definitie van overrated oude man.
Man man man alsof Rapper Sjors Tupac een matige rapper zou noemen, bek dicht 4ever Pls.
Edit: misschien was het dinant niet maar iemand die precies zo eruit zag en ook zo klonk maar dan geldt het alsnog.
Ik ben bang dat ik mn droomjas dit jaar niet ga vinden
Ik dacht dat ik zoân taalnerd was maar kan de fout niet ontdekken?
Omg echt zo iemand waar ik al veertig jaar niet aan heb gedacht. Gelukkig een inspirerend artikel over hem gevonden!! Familie Woesthoff pakt biezen en gaat emigreren: 'Op naar avontuur!' | RTL Boulevard
Een vader die (âŠ) zijn zoon (âŠ) is door de stamhouder
Wat ze wilden zeggen (is nu ook gecorrigeerd) is dat de vader zijn zoon naar het politiebureau heeft meegenomen. Wat ze zeggen met deze gare zinsconstructie is dat de vader zijn zoon heeft betrapt, en de opa (stamhouder) naar het politiebureau is gegaan. Zie kop: vader sleept zoon naar politiebureau.
Heb ik nĂ©t een vakantie geboekt⊠Kapt de fucking wasmachine ermee Bye bye spaarcentjesâŠ
Mensen die âhij wiltâ schrijven in plaats van âhij wilâ.
Of mensen die mij âmeisâ noemen. Vind meis zo vervelend klinken.
En mensen in het algemeen geloof ik.
Ahh ja dat mag alleen mijn moeder. Of meissie
Videoland heeft zonder waarschuwen mijn serie, american housewife, eraf gegooid?! Het was zo leuk en ik moest nog maar 1 van de 5 seizoenen afzetters.