Ik hoop dat Prins Bernhard failliet gaat
Ik ga echt stuk als Max Verstappen er de eerste ronde uit ligt
Ja pfff. Die man denkt alleen aan geld. Als nou iedereen stopt met zn huur te betalenā¦
Via ANWB kun je āall inā huren dus zonder al die afkooponzin, kilometerbeperking etc. Qua prijs is het gewoon hetzelfde als wanneer je bij een andere aanbieder dus alles moet afkopen/verzekeringen af moet sluiten. Ten minste dat was toen zo. Misscjien nu ook 
Nou inderdaad! In reizen/vakantie topic had ik laatst ook gevraagd naar ervaringen met de twee goedkoopste opties. Ik wil het liefst 0 euro eigen risico maar dan komen er weer echt van die vage tokoās uit 
Oh ja, verzekeringen, aantal kilometers, soort auto en al die sites werken ook weer kut (ābel voor prijsopgaveā). Vanuit Nederland naar het buitenland huur ik nu gewoon altijd bij hertz, goedkoop en prima ervaringen mee na een flinke aanrijding.
Hang al bijna 1,5u aan de lijn met mijn verzekering waarbij ik al 3x van kastje naar muur gestuurd ben. Kom niet toe aan belangrijke taken, en dat geeft de grootste irritatie. Ik probeer rustig te blijven maar mijn geduld begint echt te verdampen nu.
Er drong iemand voor in de rij voor de bakker. Terwijl ik de enige andere persoon in de rij was. Ze drong ook voor met de mededeling: āja ik stond ook in de rijā
Zo werken rijen niet mevrouw.
Dat als ik ās ochtends sport ik daarna de rest van de dag bizar veel honger heb en gewoon niet verzadigd raak. Ik heb echt net pas mān lunch op en ik zou het liefst gewoon nu direct doorgaan naar mān avondeten.
Ik word echt misselijk als ik mensen over āmijn ventā hoor praten 
Hou op hoor
Misschien heb je het al lang geprobeerd, maar misschien dat een whey shake na het sporten een goede optie is? Ik zit daar altijd super vol van en het is ook goed voor herstel enzo.
Bij mān huidige schoonheidssalon blijft de wenkbrauwverf echt heel kort zitten. Echt irritant, na 1,5 week is het al weg en moet ik weer met het potlood aan de slag. Moet ik toch maar gaan tatoeĆ«ren, lekker onderhoudsarm
Ik erger mij aan het feit dat ik het altijd zo belangrijk vind om door iedereen aardig te worden gevonden en het idee dat mensen achter mij rug om mij praten echt afschuwelijk vind. Tegelijkertijd ben ik weer super koppig en wil ik graag gelijk hebben in gesprekken en discussies, dus dit matcht niet goed met elkaar 
Dat ik voor de miljoenste keer verkouden ben 
Er zit een muis (dus wel meer dan 1 natuurlijk) in ons vakantiehuis en sinds vandaag komt er geen warm water meer uit de douche
Ik ga op vakantie om in bad te gaan en te doen alsof mijn problemen niet bestaan, niet om met nieuwe problemen te moeten dealen
En ze dan ook nog in het Frans te moeten uitleggen
Ons huis is niet bereikbaar met de auto en het is zoooooooo irritant om altijd je auto in een parkeergarage te moeten zetten en dan 5 minuten te moeten lopen
word er echt helemaal gek van.
Dat ik nu in 2 mailboxen een mail heb staan van iemand met dezelfde naam, maar het zijn 2 verschillende personen. Nog even en ik stuur naar nummer 1 mijn manuscript en naar nummer 2 mijn cv.
Dat ik weer een moment heb waar ik me niet langer dan 2 sec kan focussen op iets.
Ik wil een serie kijken , een programma terug kijken , 5 youtube videos kijken , forummen en online window shoppen. Het liefst tegelijk.
Mensen die hun pakketjes pas bij de post gaan inpakken
Ze had ook echt de hele balie in beslag genomen. De vrouw die er werkt riep mij al en ik had heel veel pakketjes dus ik heb het maar gewoon er boven op gegooid. De inpakster ging ook geen cm op zij.