Ik heb echt nooit problemen met die app, vind het heel gebruiksvriendelijk
maar gebruik ook niet zo snel de verplaatsen-knop. Werkt dus niet goed?
Oh hee ben je vsn de havermelkelite?
Het lijkt net of ik een varken naast me heb liggen met het gesnurk wat die man van me produceert. Geef hem net een por, meneer schrikt wakker: āHuh? Wat is er?ā En draait zich om en slaapt verderā¦
De conducteur die omroept dat de trein naar ā¦. vertrekt van spoortje 2, trein naar ā¦. vertrekt van spoortje 1
Dat mijn huisartsenpraktijk altijd zo slecht bereikbaar is. Dan weer is er overleg, dan lunchpauze, en nu is het āin verband met andere werkzaamheden zijn we tot half 12 alleen bereikbaar voor spoedā. Waarom kunnen zij niet zoals elk ander bedrijf van 8 tot 5 bereikbaar zijn? Ik wil niet bellen als ik op mān werk ben want we hebben hele dunne wandjes.
??? huisarts zei je toch?
Aan het irritante geboor hiernaast. Heb maar oordoppen in gedaan. fijn, ben ook een dagje vrij.
Ja en als je dan belt voor iets, dan bel je op de verkeerde tijd voor dat specifieke ding. Oh nee sorry uitslagen geven we alleen tussen 15:15 en 15:30 je moet het maar bijhouden allemaal
Dat ik elke maand denk: ik red het financieel prima deze maand
Surprise! Klarna, Afterpay, creditcard, vergeten tikkieā¦
haha nou ja, ze krijgen toch betaald voor bepaalde diensten die ze afleveren.
Dat mijn vorige tandartspraktijk is overgenomen, en nu wil ik mijn dossier opvragen maar āze kunnen het niet vinden en het is niet te doen om 5000 dossiers door te spittenā. Ja leuk mens, maar ik wil heul graag mijn dossier aan mijn nieuwe tandarts kunnen geven.
Oh ja, een collega van mij (sales, dikke leasebak, onbeperkt privekilometers) vertelde ook een keer trots dat als vrienden van hem meereden hij altijd tikkie stuurde voor de gereden kilometers. Echt, zou niet eens in me opkomen.
En een vriendin kan ook van die dollartekentjes in dr ogen hebben. Krijg regelmatig updates hoe haar aandelen het doen of op welke skere manier ze nu weer geld bespaard heeft. Echt, donāt care
Tja, jij wordt duidelijk geen FIRE zo!
Dat als je een afspraak hebt op een bepaalde tijd, het altijd uitloopt bij de voorganger. Zo irritant!
Het is al bijna 2 jaar zo, maar ik blijf het stom vinden dat als je goederen naar het buitenland verstuurd in een envelop dit moet met een verzendlabel. Is duurder dan met gewone postzegels
Waarom zie ik ineens berichten van mensen die ik geblokt had?!
Heb je ze voor onbeperkte tijd geblokt?
In principe heb ik zoiets van, lekker zelf weten. Maar wat ik er vooral zo irritant aan vind is dat die mensen van zichzelf zoān hoge pet op hebben of er zo graag constant over geld praten. Ik vind het niet chique om telkens alleen maar over geld te praten en interessant te doen met je āinvesteringenā en āmindsetā enzo. Vooral als die mensen dan telkens op social media met hun Moet champagnes gaan zwaaien of wat voor bedrijven ze nu weer hebben opgericht.
(Vaak wonen deze mensen gewoon in een rijtjeshuis (dikke prima) maar gaan ze wel interessant doen met statusdingen zoals een dure horloge, champagne of ā(zaken)reisā) Heeel snel klaar mee.
De mensen die echt een dikke business hebben of alles zo goed voor elkaar hebben hoor je helemaal nooit zo hard roepen dat siert dan juist vind ik. Gewoon normaal doen ja.
Ik heb gisteren kei hard mijn kleine teen gestoten en het doet nog steeds pijn. Maar hij is niet rood, niet blauw, niet dik. Je ziet er echt niks aan. Vind dat zo stom. En dan wel altijd mega blauwe plekken van random dingen die ik me niet kan herinneren.
Jazeker!