Waar erger je je aan? #10

Ugh RIP zorgeloos forummen :broken_heart:

1 like

Dat alllles mis gaat. De yoghurt die ik gekocht had bleek een week over datum te zijn, kwam ik achter toen ik wilde ontbijten op het werk. Vervolgens pleuren er drie knopen van m’n nieuwe (en dure :triumph:) blazer af. En tot overmaat van ramp had mijn vriend de konijnenren niet goed dichtgedaan toen hij naar werk ging (zag ik op de camera) waardoor ik halsoverkop 25 minuten vanaf kantoor naar huis moest rijden met de hoop dat ze niet dood in huis lagen door een klap stroom van een doorgebeten kabel. Gelukkig was dat niet het geval en was m’n huis op twee kapotte kabels en een hap uit m’n jaloezieĆ«n na nog heel. Ohja, en een belangrijk ingrediĆ«nt uit m’n Marley Spoon gerecht was niet geleverd dus dat was ook niet te pruimen. Man wat een rotdag.

3 likes

Aan mijn eigen hoofd, omdat ik iets wil, maar geen zin heb om erachteraan te gaan en vervolgens te mopperen omdat dat wat ik wil niet gebeurt (of niet op mijn manier).

Had ie gezegd dat ie het zou doen?
Lijkt me echt enorm vervelend, wil nooit meer samenwonen denk ik, mijn ex was ook ā€œgemakkelijkā€ met dat soort dingen

Mijn collega die je onderbreekt terwijl je iets verteld, dan zo snel blijft ratelen dat je er niet eens tussen komt, half doof is en dus ook niet hoort dat je er tussen wĆ­lt komen om het verhaal etc af te maken en ook een harde stem heeft.

Pauzes met haar zijn verschrikkelijk.

Er zijn positief geteste mensen in mijn schoonfamilie maar dat wordt verzwegen, want ze willen naar de uitvaart die dit weekend is (van iemand die officieel niet, maar stiekem waarschijnlijk wel aan Corona is overleden).
Echt waarom zijn mensen zo. :sob:

3 likes

Ik wil in bad, maar de deuren moeten zo lang mogelijk open blijven van de schilder ivm drogen en nu is m’n vriend al mega lang met de hond weg en kan ik dus niet in bad. :rage:

1 like

Waarschijnlijk komt er idd in beide situaties net zo weinig actie uit mijn lijf en laat ik iemand voor mijn neus m’n huis leeg roven.

Bad wordt nu gevuld.

1 like

Iemand heeft de laatste bros uit de zak gegeten en de zak niet weggegooid waardoor ik net misgreep :cry:

En ja, ok ok, die iemand ben ik dus zelf :grimacing: denk dat ik gister dacht dat er nog 1 in zat? Ben erg teleurgesteld in mezelf.

5 likes

Onze achterlijk kleine keuken. We hebben 1 snijplank aan bruikbare ruimte, de rest staat vol met spullen waar ergens anders geen plek voor is. Het is zo snel rommelig, ik haat het

Ik heb ook maar 1 snijplank aan ruimte ongeveer :sob: ik weet niet of je snijplank daar groot genoeg voor is maar ik doe die dan met koken over de wasbak leggen zodat ik nog wat extra aanrecht ruimte heb.

Maar het blijft irritant!

Slim maar helaas niet groot genoeg :frowning: Ik snap niet hoe de mensen die hier normaal wonen daar mee om kunnen gaan hahaha

1 like

ā€˜Extra dunne tandenstokers’ my ass!!

5 likes

Het Italiaans brood.

Ja love Italianen en hun kookkunsten maar het brood smaakt altijd alsof het al een paar dagen oud is :sweat_smile:

1 like

Kan niet wachten tot dat kutZandvoort voorbij is. Echt ik hoop zo dat de hele organisatie flopt. Van mij mag het daar plaatselijk gaan stormen.

22 likes

Ik hoop dat Prins Bernhard failliet gaat

40 likes

Ik ga echt stuk als Max Verstappen er de eerste ronde uit ligt

23 likes

Ja pfff. Die man denkt alleen aan geld. Als nou iedereen stopt met zn huur te betalen…

1 like

Via ANWB kun je ā€œall inā€ huren dus zonder al die afkooponzin, kilometerbeperking etc. Qua prijs is het gewoon hetzelfde als wanneer je bij een andere aanbieder dus alles moet afkopen/verzekeringen af moet sluiten. Ten minste dat was toen zo. Misscjien nu ook :biggrin: