Waar erger je je aan? #10

Nou inderdaad! In reizen/vakantie topic had ik laatst ook gevraagd naar ervaringen met de twee goedkoopste opties. Ik wil het liefst 0 euro eigen risico maar dan komen er weer echt van die vage toko’s uit :joy:

Oh ja, verzekeringen, aantal kilometers, soort auto en al die sites werken ook weer kut (‘bel voor prijsopgave’). Vanuit Nederland naar het buitenland huur ik nu gewoon altijd bij hertz, goedkoop en prima ervaringen mee na een flinke aanrijding.

1 like

Hang al bijna 1,5u aan de lijn met mijn verzekering waarbij ik al 3x van kastje naar muur gestuurd ben. Kom niet toe aan belangrijke taken, en dat geeft de grootste irritatie. Ik probeer rustig te blijven maar mijn geduld begint echt te verdampen nu.

Verdomde steekvlieg die om m’n oren aan het zoemen is.

Zo. Net even kennis laten maken met mijn slipper.

2 likes

Er drong iemand voor in de rij voor de bakker. Terwijl ik de enige andere persoon in de rij was. Ze drong ook voor met de mededeling: “ja ik stond ook in de rij”

Zo werken rijen niet mevrouw.

26 likes

Dat als ik ‘s ochtends sport ik daarna de rest van de dag bizar veel honger heb en gewoon niet verzadigd raak. Ik heb echt net pas m’n lunch op en ik zou het liefst gewoon nu direct doorgaan naar m’n avondeten.

3 likes

Ik word echt misselijk als ik mensen over ‘mijn vent’ hoor praten :woozy_face:

15 likes

Hou op hoor

1 like

Misschien heb je het al lang geprobeerd, maar misschien dat een whey shake na het sporten een goede optie is? Ik zit daar altijd super vol van en het is ook goed voor herstel enzo.

1 like

Bij m’n huidige schoonheidssalon blijft de wenkbrauwverf echt heel kort zitten. Echt irritant, na 1,5 week is het al weg en moet ik weer met het potlood aan de slag. Moet ik toch maar gaan tatoeëren, lekker onderhoudsarm

2 likes

Ik erger mij aan het feit dat ik het altijd zo belangrijk vind om door iedereen aardig te worden gevonden en het idee dat mensen achter mij rug om mij praten echt afschuwelijk vind. Tegelijkertijd ben ik weer super koppig en wil ik graag gelijk hebben in gesprekken en discussies, dus dit matcht niet goed met elkaar :joy:

5 likes

Dat ik voor de miljoenste keer verkouden ben :persevere:

Er zit een muis (dus wel meer dan 1 natuurlijk) in ons vakantiehuis en sinds vandaag komt er geen warm water meer uit de douche :weary: Ik ga op vakantie om in bad te gaan en te doen alsof mijn problemen niet bestaan, niet om met nieuwe problemen te moeten dealen :weary: En ze dan ook nog in het Frans te moeten uitleggen

2 likes

Ons huis is niet bereikbaar met de auto en het is zoooooooo irritant om altijd je auto in een parkeergarage te moeten zetten en dan 5 minuten te moeten lopen :sob: word er echt helemaal gek van.

5 likes

Dat ik nu in 2 mailboxen een mail heb staan van iemand met dezelfde naam, maar het zijn 2 verschillende personen. Nog even en ik stuur naar nummer 1 mijn manuscript en naar nummer 2 mijn cv.

3 likes

Dat ik weer een moment heb waar ik me niet langer dan 2 sec kan focussen op iets.
Ik wil een serie kijken , een programma terug kijken , 5 youtube videos kijken , forummen en online window shoppen. Het liefst tegelijk.

7 likes

Mensen die hun pakketjes pas bij de post gaan inpakken :face_with_symbols_over_mouth: Ze had ook echt de hele balie in beslag genomen. De vrouw die er werkt riep mij al en ik had heel veel pakketjes dus ik heb het maar gewoon er boven op gegooid. De inpakster ging ook geen cm op zij.

6 likes

Same! Sinds corona nooit meer verkouden geweest en de afgelopen 2 maanden al 3x.

Ik erger me eraan dat ik op werk geen wc meer kan vinden om rustig te kunnen poepen :-1:t2:. Kwam op deze locatie werken toen iedereen nog thuis werkte en ik bijna de enige was, en ineens is iedereen er weer incl. studenten waardoor ik niet meer durf en buikpijn heb

1 like

Ken je npo al?? Echt niks werkt daar

4 likes

Ik had nieuwe beige sneakers, toen ben ik een keer gevallen toen ik ze aanhad en waren ze helemaal zwart van de modder. Toen heeft mn vriend ze naar een sneaker cleaner gebracht (ja heel lief) maar die schoenen zijn nu na een week nog niet klaar en diegene woont aan de andere kant van het land dus het duurt nu weer een week voordat mijn vriend daar weer is :sob:

Wil mn schoenen terug

1 like