Dit verhaal ken ik… Of heb je het al eerder verteld? wel kut van je schoenen!
Ja maar toen ergerde ik me dat het een week ging duren maar het gaat nu dus 2 of zelfs 3 weken duren
Ja en wel de maximale snelheid met die dingen rijden en als ze 500 meter van je af zijn alvast beginnen met bellen want stel je voor ze moeten remmen. HAAAAAT ZE
Boomers op zondag in de auto zijn ook vreselijk. Dan is het stoplicht al een jaar groen voor ze een keer optrekken en rijden ze net aan 55 waar je 80 mag. Misschien moeten we ze alleen op gezette tijden naar buiten laten gaan.
Aan een klasgenoot die in drie verschillende groepsapps en discord, exact dezelfde vraag stelt.
Tramrails. Knie, elleboog en schouder kapot. Met alcohol was het het misschien waard geweest maar nuchter is dit zo onverdiend.
Aan dat het weer een standaard riedeltje geworden is dat ik elke nacht weer wakker lig.
Met de fiets? Hoor en zie dit zo vaak in bv Den Haag.
Ja super irritant. Ik heb KPN en kijk het nu via het menu van KPN. Heb de optie aan gezet om het zo te doen. Wellicht kan dat bij jouw provider ook? Het is dan minder fancy maar het werkt wel altijd.
Jemig! Alsof je niet al genoeg pijn hebt gehad afgelopen weken Beterschap!
Aan mijn computer. Ik wil een aanpassing in Word doen, maar hij loopt steeds vast
Yup, ben daar dus zooo doodbang voor en ook echt op precies dezelfde plek als de vorige keer. Behalve wat blauw plekken valt het gelukkig mee.
Aan dat de Rabo app een storing heeft terwijl ik 'm nodig heb nu
Ik ben iedere ochtend echt bang als ik die grote groepen scholieren zie vanuit de tram. Zo weinig ruimte en die tram rijdt er vlak langs
Echt mijn grootste nachtmerrie. +natte tramrails zijn soms ook heel kut met je autobanden
Er zijn ook echt straten die ik hierom vermijd. Sowieso is het Spui al niet mijn lievelings maar door de Zoutmanstraat fietsen is gewoon vragen om op je bek te gaan
Aan dat het weerbericht er voor de zoveelste keer naast zit deze zomer. Het zou heel de dag stralend zonnig weer worden, maar het is hier al de hele ochtend hartstikke bewolkt.
The stupidity is endless
Vrouwen moeten tig ballen omhoog houden terwijl de man naar ballentrappende mensen zit te kijken (om maar in clichébewoordingen te blijven).
Deze man…
Heb ook echt nooit begrepen waarom zijn podcast hier zo populair was/is.