Waar erger je je aan? #10

Je mag alles zeggen. Je kan er ook alleen op aangesproken worden waarom je sommige dingen misschien beter anders kunt verwoorden. Vaak schiet de aangesprokene dan in een krampachtige defensieve reflex dus je kunt je afvragen wie er dan precies lange tenen heeft.

63 likes

Wees toch niet zo op je teentjes getrapt joh

23 likes

Wij allemaal

3 likes

De wasmachine, die kuren heeft terwijl we nu al in de auto naar onze vakantiebestemming hadden moeten zitten :sweat_smile:

Het weer. Sorry, ik wil gewoon heel graag onder de dekens liggen met tikkende regen tegen het raam.

7 likes

Mijn man.
We gaan vandaag op vakantie en hij zou inpakken en wassen omdat ik een weekend weg was. Ik moest alleen m’n eigen kleding inpakken.
Dus ik vrijdag fucking stressvol dat gedaan, heeft hij gewoon niks gedaan.
Hij heeft geen schoon ondergoed, er zijn geen handdoeken, hij heeft niks ingepakt en het hele huis staat vol met etensresten.
Ohja en hij denkt dat die 3 weken geleden z’n voet heeft gebroken dus hij ging de huisarts bellen.
Zegt die alleen dat die pijn heeft dus nu wordt die doorverwezen naar de fysio ipv een foto?? Terwijl we dus 2 weken naar het buitenland toe gaan.

1 like

Dat ik niet meer dan een helpdesk ben voor mensen. Laat me met rust. Ga googlen.

2 likes

Oneens.

19 likes

Huh je kunt toch niet 3 weken met een gebroken voet rondlopen :stuck_out_tongue: Als 'ie echt zoveel pijn heeft, dan dringt 'ie toch wel aan bij de huisarts lijkt me

Ligt er denk ik wel aan wat je breekt. Als het gewoon een random klein botje is dan snap ik ook wel dat je niet direct aan een breuk denkt. Dan ben je een paar weken verder en denk je de pijn neemt niet af/neemt toe en dan denk je ik ga toch even langs de arts.

M’n buurman is aan het boren. An sich natuurlijk prima, maar ik had graag een kleine heads-up gehad in verband met thuiswerken en digitale meetings.

HAHA dit is echt de meest irritante opmerking EVER

1 like

Joh kom op! Probeer het beter te begrijpen. ā€œHet is mijn meningā€ komt niet uit de lucht vallen, waarom is iets je mening? There.

2 likes

Alleen snap je niet dat deze reactie ook een beetje ironisch is gezien je eigen uitspraak?

Iedereen mag z’n mening hebben, maar het leven is gelukkig geen groot opbiechttopic zonder Omg reacties.

19 likes

Deze uitspraak spreekt zichzelf vooral heel erg tegen. Je mag wel degelijk alles zeggen (inclusief dat je niks meer zou mogen zeggen) alleen dat mogen anderen dus ook. De eigenlijk ergernis is dus: wat irritant dat andere mensen ook meningen hebben en andere meningen dan ik! En daar ergert iedereen zich wel eens aan denk ik.

15 likes

Jahoor. Gister zei je precies hetzelfde in het FF Boulevard topic en nu gaat het eens over een akkefietje bij een parkeerautomaat

16 likes

Ik ben ons zwembadje leeg aan het laten lopen en dan kan ik het schoonmaken.

Ben blij als het weg is, maar dit werk staat niet in verhouding met de 4 keer dat ik er in ben geweest :cry:

4 likes

Ik heb onderzoek laten doen bij de huisarts en wil de uitslagen weten. Ik was 6e in de wachtrij maar ik had geen tijd om te wachten. Probeer ik het uurtje later, zijn ze dicht vanaf 12u. :sob: Dat is toch idioot. S ochtends kom je er sowieso niet doorheen. Vroeger kon je alleen s morgens bellen voor een afspraak en s middags voor resultaten en andersom werd je ook gewoon niet geholpen, en nu zijn ze dicht. :sob:
Ik ben zenuwachtig voor de uitslag + ik kan pas iets anders belangrijks plannen als ik deze uitslagen weet. Grrr

Ik zou t gewoon weggooien en volgend jaar een nieuwe kopen. Verspilling ik weet het, maar ik haaaat het schoonmaken van dit soort dingen.

3 likes

Kan je het niet online via mijngezondheid.net inzien?

1 like