Waar erger je je aan? #10

Heeft geen tijd voor burnouts? Whaaaaaa. Zo werken burnouts inderdaad Sander, pfffff

3 likes

Mensen die met een rollator lopen hebben veel meer risico op een gebroken heup, van alle gebroken heupen blijkt 28% met een rollator te lopen. Van alle mensen loopt maar 4% met een rollator.
Het lijkt me duidelijk, waarschuw uw buren, bel uw familie, rollators zijn een grote bedreiging voor de heupen van Nederland!

Edit: omdat ik geen ongefundeerde bullshitslingeraar ben nog even de getallen aangepast met bronnen

54 likes

Het is echt moeilijk om je niet te laten opnaaien door dit soort uitlatingen, maar volgens mij is hij bloedserieus en is het niet alleen een trucje om reacties los te maken. Het bevestigt elke keer wel mijn standpunt dat hij daadwerkelijk misogyne trekken heeft. De hele wereld zou perfect zijn als vrouwen zich maar anders zouden gedragen, dat werk.

6 likes

Tering wat een mongool.
Ik ga er maar vanuit dat hij niet hetzelfde artikel wilde schrijven als alle mensen voor hem en dat hij dus maar een impopulair standpunt inneemt

1 like

Ja hij is bloedserieus, dat is het erge. Gister ging het er ook nog over dat vrouwen hun hormonen te veel als excuus gebruiken ofzo. Het maakt me zo ontzettend boos omdat hem zo’n platform wordt gegeven in de media terwijl hij gewoon zo weinig onderbouwde kennis heeft.

Hij heeft overigens ook een keer in de podcast, die ging over het feit dat er een hoog zelfmoordpercentage is onder mannen van middelbare leeftijd, more or less gezegd dat mannen maar gewoon hun gevoelens voor zich moeten houden en niet zo moeten zeiken. Alhoewel vrouwen zijn stokpaardje zijn heeft hij dus gewoon echt bizarre denkbeelden in het algemeen.

Ik ga als mini daad van verzet ook mijn Volkskrant abbo hierdoor opzeggen, hij krijgt nu ook een 1 wekelijkse ipv 2 wekelijkse column, more trash in de media jeej

5 likes
6 likes

Ik zag net inderdaad z’n andere tweets van deze week. Hij heeft echt een aversie tegen allerlei vormen van kwetsbaarheid of zwakte lijkt het. Vind hem echt een beetje doorslaan in z’n zwart/wit denken.

3 likes

En vaak zijn dat eigenlijk diep van binnen de meest onzekere mannen.

7 likes

Zou deze man zelf wel 40 uur werken? Hij heeft nou ook niet bepaald een standaard baan

Nou dat. En als je jezelf ondernemer noemt dan hoef je sowieso nooit verantwoording af te leggen.

Ergerlijke is wel dat ik nu net twee weken deeltijd werk en het woord deeltijdprinses al meerdere malen door mijn hoofd heeft gespookt. Dat ik nu geneigd ben me continu te verantwoorden. Een deeltijdprins zou waarschijnlijk triomfantelijk high-fives in ontvangst mogen nemen.
Vind het voorstel van de CNV juist hartstikke goed.

3 likes

Boodschappen doen op zaterdag is vreselijk. Ik wil ook wel op vrijdag na mijn werk naar de winkel rijden maar dan zijn de schappen leeggeplunderd en is het brood op. Kiezen tussen twee kwaden dus.

3 likes

Ik snap ook nooit waaaarom oude mensen, die met pensioen zijn nog steeds op zaterdag boodschappen doen. Zij kunnen iedere willekeurige dag dat doen maar nee hoor. Zou volgens mij veel schelen in de zaterdag drukte bij onze supermarkt. Wij bestellen onze boodschappen dus zijn niet vaak op zaterdag bij de supermarkt, maar het valt me wel iedere keer op dat er veel senioren rondlopen dan

7 likes

Haha waarom zouden senioren niet op zaterdag boodschappen mogen doen? Misschien doen ze wel elke dag boodschappen en dus ook doordeweeks.

10 likes

Helemaal irritant als ze elke dag gaan :laughing: en dan zo’n kopje koffie doen en praatjes maken en gangpaden bezet houden met hun sloomheid.
Haha nee beetje overdreven maar snap de irritatie wel.

1 like

voor sommige ouderen is het hun enige reden om naar buiten te gaan

28 likes

Haha ja oude mensen kunnen beter gewoon 1x per week alle boodschappen doen, is ook helemaal niet zwaar om te tillen gelukkig.

16 likes

Haha ja ik verbied het ze niet, vind het zelf gewoon onlogisch: kun je kiezen wanneer je boodschappen doet, ga je nog steeds in de topdrukte…

Ja ze mogen doen wat ze willen maar oude mensen zijn toch zo irritant op veel plekken. Op mijn werk heb ik echt eeuwig geduld maar zodra ik een bejaarde in het wild tegenkom kan ik ze niet meer hebben

44 likes

Jaa precies. Doe lekker je ding maar schiet een beetje op aub.

Jullie hebben gelijk! Helemaal niet verder over nagedacht :face_with_hand_over_mouth: