Waar erger je je aan? #10

Aan PostNL, laatste tijd echt net zo kut als DHL. Bellen gewoon niet aan en rijden gelijk naar zo’n post NL punt zonder ff te laten weten dat t daar ligt. Thanks for nothing

1 like

Cranberry en vitamine c slikken! Bij voorkeur iets met D-mannose. Veel water drinken om je blaas goed te spoelen.

@Whoopdidoo heel erg herkenbaar :kissing_heart:

5 likes

Ugh T mobile die een pakket twee weken te vroeg verstuurt naar het huis waar ik nog lang niet de sleutel van heb. Dit was niet de afspraak vrienden.

Omg zo irri bij mij deden ze hetzelfde. Er is een reden dat ik die specifieke datum aanvraag. Bij mij lag het er gelukkig 2 weken later nog steeds netjes voor de deur.

1 like

Ja ik check aan de telefoon of ze pas versturen NA de sleuteloverdracht EN het staat in de mail dat ze dat pas een paar dagen van tevoren leveren. Het is nu 17 dagen voor dat abonnement ingaat??

1 like

En wij helemaal successful adult dit 2 weken van tevoren regelen want het staat op de website dat het zo lang duurt, krijg je deze onzin :angry::angry::angry:

2 likes

Ja nog geen verhuisdoos ingepakt maar dit is natuurlijk een eerste levensbehoefte

1 like

Heb ik eindelijk, na dagen twijfelen, de keuze gemaakt voor een dekbedovertrek dus ik stop dat ding in het wagentje en wil gaan afrekenen. Wil ik net verder klikken, zie ik ineens het verkeerde formaat staan in het mandje? Terwijl ik een filter had ingesteld voor de maat die ik wilde. Dus nu erger ik me eraan dat het er fout in stond én dat de maat die ik wil dus gewoon uitverkocht is?!

1 like

Hahahha omg ik keek vroeger wel eens naar die video’s, was hem helemaal vergeten

wow, the internet never ceases to amaze me

Ik zit de livestream van een superinteressante discussie/presentatie over menstruatie te kijken en natuurlijk zit er weer een kerel in het publiek die uitgebreid zijn verhaal moet doen. GO AWAY.

3 likes

20 likes

welcome to the internet :musical_note:

1 like

Ik lig er pas net in, maar het begon hier ook al.

1 like

Aan m’n eigen sportmotivatie. Ik doe mee aan de no nonsense guide van Diede Joosten en voor de training van vandaag moet ik eigenlijk wel naar de sportschool. Maar daarvoor moet ik 15 minuten in de auto, 10 minuten in de metro en 10 minuten lopen om er te komen. En ik kan het wel uitstellen naar morgen, maar ik loop eigenlijk al een dag achter en ik kan echt niet 3 dagen in 1 dag gaan proppen morgen.

Dit is de beste omschrijving ooit

Aan mensen die doen alsof het uniek is dat het nu nog mooi weer is terwijl het al jaren tot ongeveer mijn verjaardag (half oktober) wel prima weer kan zijn. Zelfs nog een keer eind oktober in 25 graden in Antwerpen geweest.

Vroeger was het inderdaad allang herfst met mijn verjaardag en ik vind het ook shit dat we het echte zomerse weer gemist hebben, maar nu nog volop genieten van de zon!:smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Zijn vast wel onderzoeken te vinden die uitwijzen dat de afwasmachine gebruiken onderaan de streep minder belastend is voor het milieu dan elke keer met de hand afwassen, wil dat haar niet overtuigen? :stuck_out_tongue:

4 likes

Ugh ik had ook zo’n huisgenoot. Doe niet zo moeilijk man

8 likes

Ja ik vind het ook een soort tirannie om de ander zo te forceren in jouw behoeften

3 likes