Waar erger je je aan? #10

Vorig najaar zo’n 8 kilo afgevallen en nu weer 5 aangekomen (sinds februari of zo I guess).
Never. Fucking. Ending. Circle.
Voel me weer echt een opgeblazen vetzak en ik wil dit gewoon niet zijn. Ik wil het niet accepteren en er van ‘leren te houden’ ik vind het niet mooi en het voelt niet fijn klaarrr. Maakt mij niet minderwaardig maar maakt mij wel ongelukkig.

11 likes

Ja precies, ouderen mogen doen wat ze willen, ook helemaal leuk als Gerda, Truus en Jannie een dagje weggaan met de trein, maar WAAROM doe je dat in de spits als je de hele dag de tijd hebt? Vlak voor het poortje stil staan om chipkaart te zoeken, na het poortje stil staan om chipkaart weer weg te stoppen en als de trein aankomt door de wachtende menigte beuken en voordringen zodat je wel gezellig bij elkaar kunt zitten (met je mondkapje onder je kin).

Verder geen irritatiefactortje oid hoor :grimacing:

12 likes

Ik verdenk die oudjes er altijd van dat ze het oprecht gezellig vinden die drukte want zoveel beleven ze verder niet

7 likes

Ja die mondkap allemaal half op de kin en vervolgens arme @Baron die dr neus niet durft te snuiten
Ik haaat dat soort mensen gewoon
Als je zo stoer bent draag die mondkap dan niet en accepteer de boete. Maar neee.

3 likes

NS bussen en al het gezeik dat daarbij komt kijken

Dit geouwehoer en alle variaties erop

Echt woest van alle mensen in m’n omgeving die hier lekker op gaan (en op die godvergeten kokoskruidnoten) maar vinden dat sinterklaas een traditioneel feest is dat niet zonder zwarte Piet kan. Tyf dan ook op met al die vernieuwing in je snacks.

12 likes

Poor snackies :frowning:

2 likes

Ach, zolang ze zwarte Piet ook niet vinden kunnen mogen ze best blijven. Maar er letters van maken blijft een kutstreek @Bolletje :angry:

Ohja en als ze dan de afzuigkap aanzetten altijd op de laagste stand, anders maakt het zoveel herrie!!! Ja en daardoor stinkt het huis nog steeds bij sterk geurend eten.

2 likes

Aan een vrouw die gewoon al 1.5 uur aan het bellen is achter me in de trein. En zo hard praat. En aan mezelf, dat ik niet ben doorgelopen naar de stilte coupe.

2 likes

Je kan toch alsnog naar de stiltecoupe lopen?

1 like

Ja true. Daarom ook aan mezelf. Had zoveel spullen mee en geen zin in gesjouw omdat ik niet wist waar hij precies zat. Dus een koptelefoon met natuurgeluiden opgedaan😂

4 likes

Zonnebrand ij mijn oog.

6 likes

Een serie met eigenlijk alleen maar onsympathieke hoofdpersonen

Ik kijk dus sex/life

9 likes

Weer bevestigd dat ik een gruwelijke hekel aan verhuizen heb. Ik ben 30 jaar ouder geworden in een paar uur tijd 🥲 Eindstand is dat ik vanavond op een matras op de grond slaap ipv m’n bed omdat m’n Ikea bed overleden is bij het uit elkaar halen :upside_down_face:

8 likes

Ik dacht even snel te gaan tanken, maar het lijkt wel alsof hier een buurtbijeenkomt is gepland zo druk is het hier

Mensen die onder een foto waarop een kinderloze vrouw een baby/peuter/kind vasthoudt reageren: “staat je goed hoor :wink:

Om agressief van te worden gewoon :triumph:

51 likes

Reageer eronder; een baby is geen modeaccesoire

‘Nederland van z’n beste kant.’ Zou Willems communicatie-adviseur nog op vakantie zijn?

6 likes

We leven tegenwoordig echt in een lange tenen maatschappij. Je kunt of mag tegenwoordig niets meer zeggen of er is iemand boos/beledigd.

2 likes