Waar erger je je aan? #10

Ik erger me ontzettend aan Thierry Baudet :rage::rage::rage:

5 likes

Je mag alles zeggen. Je kan er ook alleen op aangesproken worden waarom je sommige dingen misschien beter anders kunt verwoorden. Vaak schiet de aangesprokene dan in een krampachtige defensieve reflex dus je kunt je afvragen wie er dan precies lange tenen heeft.

63 likes

Wees toch niet zo op je teentjes getrapt joh

23 likes

Ik bedoel het meer in het algemeen dan dat ik daadwerkelijk iets of iemand bedoel. Mensen kunnen gewoon op het moment niets meer hebben van elkaar. De ene zegt dat iets groen is, de ander zegt blauw, en dan begint er een getouwtrek om niets. Pff mensen, chill!

Wij allemaal

3 likes

De wasmachine, die kuren heeft terwijl we nu al in de auto naar onze vakantiebestemming hadden moeten zitten :sweat_smile:

Het weer. Sorry, ik wil gewoon heel graag onder de dekens liggen met tikkende regen tegen het raam.

7 likes

Mijn man.
We gaan vandaag op vakantie en hij zou inpakken en wassen omdat ik een weekend weg was. Ik moest alleen m’n eigen kleding inpakken.
Dus ik vrijdag fucking stressvol dat gedaan, heeft hij gewoon niks gedaan.
Hij heeft geen schoon ondergoed, er zijn geen handdoeken, hij heeft niks ingepakt en het hele huis staat vol met etensresten.
Ohja en hij denkt dat die 3 weken geleden z’n voet heeft gebroken dus hij ging de huisarts bellen.
Zegt die alleen dat die pijn heeft dus nu wordt die doorverwezen naar de fysio ipv een foto?? Terwijl we dus 2 weken naar het buitenland toe gaan.

1 like

Dat ik niet meer dan een helpdesk ben voor mensen. Laat me met rust. Ga googlen.

2 likes

Oneens.

19 likes

Huh je kunt toch niet 3 weken met een gebroken voet rondlopen :stuck_out_tongue: Als 'ie echt zoveel pijn heeft, dan dringt 'ie toch wel aan bij de huisarts lijkt me

Ligt er denk ik wel aan wat je breekt. Als het gewoon een random klein botje is dan snap ik ook wel dat je niet direct aan een breuk denkt. Dan ben je een paar weken verder en denk je de pijn neemt niet af/neemt toe en dan denk je ik ga toch even langs de arts.

M’n buurman is aan het boren. An sich natuurlijk prima, maar ik had graag een kleine heads-up gehad in verband met thuiswerken en digitale meetings.

HAHA dit is echt de meest irritante opmerking EVER

1 like

Waaróm?

@Calypso Dit is dus een typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Het is mijn mening, en meteen ben ik een onmens met white privilege uitspraken?

1 like

Joh kom op! Probeer het beter te begrijpen. ā€œHet is mijn meningā€ komt niet uit de lucht vallen, waarom is iets je mening? There.

2 likes

Alleen snap je niet dat deze reactie ook een beetje ironisch is gezien je eigen uitspraak?

Iedereen mag z’n mening hebben, maar het leven is gelukkig geen groot opbiechttopic zonder Omg reacties.

19 likes

Deze uitspraak spreekt zichzelf vooral heel erg tegen. Je mag wel degelijk alles zeggen (inclusief dat je niks meer zou mogen zeggen) alleen dat mogen anderen dus ook. De eigenlijk ergernis is dus: wat irritant dat andere mensen ook meningen hebben en andere meningen dan ik! En daar ergert iedereen zich wel eens aan denk ik.

15 likes

Waarom iets mijn mening is? Klein voorbeeldje over de lange tenen.

We reden gisteren naar zee. Er staat een rij bij de parkeerautomaat en er staat een zeer ongeduldige man die steeds sarcastisch naar zijn vrouw ā€˜dit duurt nog wel effe hoor!’ staat te roepen. Iemand anders zegt ā€˜Ja parkeerautomaten hebben nu eenmaal hun eigen willetje’ gewoon, op een vriendelijke manier. Daarop volgt er me toch een gezeik en gezucht waarbij ik denk: mensen… maak je niet druk. Wachten moeten we allemaal. De zon schijnt, het is weekend. Chill!

Dat bedoel ik met lange tenen, je mag niks meer zeggen over een verdomde parkeerautomaat of er ontstaat ruzie. En dan ben IK degene met een white privilege uitspraak? Terwijl ik iets heb van: leven en laten leven. Nu breekt echt mijn klomp…

In dit geval ging mijn lange tenen opmerking vooral over het onbenullige akkefietje bij een parkeerautomaat. Aan zulke dingen kan ik me enorm ergeren en ik zie te vaak zulke stomme dingen gebeuren waarbij ik denk: sommige mensen kunnen gewoon niks meer hebben. DƔt bedoel ik, verder niets.