Waar erger je je aan? #10

Jahoor. Gister zei je precies hetzelfde in het FF Boulevard topic en nu gaat het eens over een akkefietje bij een parkeerautomaat

16 likes

Ik ben ons zwembadje leeg aan het laten lopen en dan kan ik het schoonmaken.

Ben blij als het weg is, maar dit werk staat niet in verhouding met de 4 keer dat ik er in ben geweest :cry:

4 likes

Oh vertel!?!

1 like

Ik heb onderzoek laten doen bij de huisarts en wil de uitslagen weten. Ik was 6e in de wachtrij maar ik had geen tijd om te wachten. Probeer ik het uurtje later, zijn ze dicht vanaf 12u. :sob: Dat is toch idioot. S ochtends kom je er sowieso niet doorheen. Vroeger kon je alleen s morgens bellen voor een afspraak en s middags voor resultaten en andersom werd je ook gewoon niet geholpen, en nu zijn ze dicht. :sob:
Ik ben zenuwachtig voor de uitslag + ik kan pas iets anders belangrijks plannen als ik deze uitslagen weet. Grrr

Ik zou t gewoon weggooien en volgend jaar een nieuwe kopen. Verspilling ik weet het, maar ik haaaat het schoonmaken van dit soort dingen.

3 likes

Kan je het niet online via mijngezondheid.net inzien?

1 like

Nee is niks geupload :sob:
Maar heb een bericht gestuurd via dat kanaal of ze me misschien kunnen terugbellen. Ik ben benieuwd of dat zin heeft, we gaan het zien.

1 like

De assistente belde zojuist terug :sunglasses: met goed nieuws dus ik ben blij

25 likes

Collega’s zijn plannen een etentje en doen dat stiekem onder een select groepje :expressionless:

2 likes

Ja hoor is het eindelijk weer een paar dagen warm. Ben ik ongesteld en heb ik het steeds koud :+1:
Ik had de kat van mn vriend ook moeten jatten dat beest is de perfecte kruik.

Ja ik moet toegeven dat dat in me op is gekomen maar is ook wel erg zonde. Was toch een zwembad van bijna 200 euro :sob: en volgend jaar wil ik er dan toch weer een.

2 likes

Jezus ik stond net in een supervolle tram vooraan want daar was is ik ingestapt, vraag ik aan die conducteur netjes of ik er voorin uit mag omdat ik me anders langs zo veel mensen moet wurmen.

"Nee, VOORIN INSTAPPEN ACHTERIN UITSTAPPEN.

Dus ik vraag het nogmaals en ik zeg ja maar mevrouw het is zo druk in de tram.

VOORIN INSTAPPEN, ACHTERIN UITSTAPPEN.

Duurde nu ook nog eens langer want ik moest me langs iedereen wurmen :roll_eyes:

2 likes

In de categorie LinkedIn: stellen die elkaars werkprestaties zitten te becommentariëren met teksten als ‘trots op m’n man/vrouw’.
Ik vind dat zo betuttelend overkomen. Beetje van dezelfde orde als ouders die hun kinderen niet kunnen loslaten en in het openbaar blijven bemoederen.

4 likes

Weet je iets van werk of opleiding?

Waaaat. Ook niet via zijn dochter? Weet je of hij naar bepaalde feestjes/evenementen gaat? Misschien heeft hij die pagina’s geliked en kun je hem zo vinden.

Dat is wel zo, maar ze brengen het zo dat sommige mensen niet welkom zijn. Daar heb ik dan wel moeite mee

Een vriendin stort haar probleem uit binnen de groepsapp met mij en andere vriendinnen dus ik ben haar de hele tijd aan het ondersteunen en advies geven. Ze twijfelt of ze een bepaalde cursus moet volgen na haar werk want ze zit ook met een nieuw huis en een vriend die aan kinderen wil beginnen. En nu zegt ze ‘ja als ik single was en ik woonde nog in insert stad waar ik woon had ik zodanig geen leven dat ik het wel had gedaan’ ehhh oke? Hebben mensen die single zijn en op zichzelf wonen per definitie geen leven? Weet ik dat ook weer 🥲

7 likes

geef haar het advies om dan weer single te worden, dan is het probleem ook opgelost

35 likes

@Soy.peor strikes again

7 likes

Wtf doet deze vrouw?

26 likes