Waar erger je je aan? #10

Dat ik de huisarts belde voor een afspraak de minuut dat ze open gingen en ik pas maandag terecht kan.

1 like

De warmte. Ik wil mijn truien aan en mijn warme fuzzy sokken en thee drinken terwijl het buiten guur is. Ik wil die stomme warmte niet. Ben er klaar mee.

16 likes

Hahha jouw avatar hierbij

7 likes

Aan iemand die een FB story heeft gemaakt (hoezo is dit sowieso een ding) waarop diegene op een ranzige manier iets zit te eten en daarbij ‘lekker guitig’ in de camera kijkt.

Elke keer als ik FB open dan zie ik die story als eerste + voor ik ben doorgescrollt zie ik het bewegende beeld weer :face_with_symbols_over_mouth: Het blijft ook als eerste staan.

Echt ga weg :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Mezelf. Was om 6.50 al wakker. Om een uur of 10 gedoucht en was aangezet maar nu net pas mn bed uit. Heb soms gewoon zo’n moeite iets te gaan doen. Alles voelt als te veel stappen.

1 like

Volgens mij heb ik een blaasontsteking :sob:

1 like

Aan PostNL, laatste tijd echt net zo kut als DHL. Bellen gewoon niet aan en rijden gelijk naar zo’n post NL punt zonder ff te laten weten dat t daar ligt. Thanks for nothing

1 like

Cranberry en vitamine c slikken! Bij voorkeur iets met D-mannose. Veel water drinken om je blaas goed te spoelen.

@Whoopdidoo heel erg herkenbaar :kissing_heart:

5 likes

Ugh T mobile die een pakket twee weken te vroeg verstuurt naar het huis waar ik nog lang niet de sleutel van heb. Dit was niet de afspraak vrienden.

Omg zo irri bij mij deden ze hetzelfde. Er is een reden dat ik die specifieke datum aanvraag. Bij mij lag het er gelukkig 2 weken later nog steeds netjes voor de deur.

1 like

Ja ik check aan de telefoon of ze pas versturen NA de sleuteloverdracht EN het staat in de mail dat ze dat pas een paar dagen van tevoren leveren. Het is nu 17 dagen voor dat abonnement ingaat??

1 like

En wij helemaal successful adult dit 2 weken van tevoren regelen want het staat op de website dat het zo lang duurt, krijg je deze onzin :angry::angry::angry:

2 likes

Ja nog geen verhuisdoos ingepakt maar dit is natuurlijk een eerste levensbehoefte

1 like

Heb ik eindelijk, na dagen twijfelen, de keuze gemaakt voor een dekbedovertrek dus ik stop dat ding in het wagentje en wil gaan afrekenen. Wil ik net verder klikken, zie ik ineens het verkeerde formaat staan in het mandje? Terwijl ik een filter had ingesteld voor de maat die ik wilde. Dus nu erger ik me eraan dat het er fout in stond én dat de maat die ik wil dus gewoon uitverkocht is?!

1 like

Hahahha omg ik keek vroeger wel eens naar die video’s, was hem helemaal vergeten

wow, the internet never ceases to amaze me

Ik zit de livestream van een superinteressante discussie/presentatie over menstruatie te kijken en natuurlijk zit er weer een kerel in het publiek die uitgebreid zijn verhaal moet doen. GO AWAY.

3 likes

20 likes

welcome to the internet :musical_note:

1 like

Dat het warm is op de slaapkamer. Wordt weer een gevecht met deken op, deken af.

2 likes