Jij houdt het niet in stand! Dat doen zij. Je kunt niet in je eentje het probleem veranderen helaas. Vervelend dat jij er ook ervaring mee hebt.
JAHOOR. Ik wilde een diepvrieslasagne in de oven stoppen, hele dag al zin in. Ik dacht ff halfuurtje ontdooien. Staat er: 8 uur ontdooien. ??? 
Wel een goede reden om nu Bram te halen 🥲
Peter is ook wel lekker Hollands inderdaad. Misschien gaan we hier wel voor Jan of Willem ofzo.
Ik snap ergens wel wat je bedoelt, maar in die podcast werd niet gezegd dat dit de redenering is. Er werd gezegd dat dit een verklaring is voor het feit dat er nu pas wordt gedemonstreerd terwijl er al heel lang problemen zijn op de woningmarkt. Maar dat het nu veel meer groepen treft en het probleem omvangrijker wordt. Dus ik zou het meer zien als een logisch gevolg: hoe meer mensen iets ervaren, hoe groter de kans dat die mensen zich verzamelen om het aan te kaarten.
Je kan het wel proberen!
Ik heb dat ook een keer gehad met een veggie loaf voor kerst ofzo. Bleek dat ik hem ook al uren geleden had moeten ontdooien. Ik heb hem gewoon wat langer in de oven gedaan en hij was gewoon goed 
Ja ik ben 'm nu aan 't ontdooien in de magnetron haha, alleen kwamen er net vonkjes vanaf?? Dus heb 'm maar in een overschaal gestopt
En daarna idd extra lang in de oven hopelijk is het nog lekker
Als mensen pas hun knipperlicht aanzetten als ze al de bocht in gaan/van de rotonde afgaan. Ik sta hier niet voor mn plezier op je te wachten he, je bent de koning niet.
Aluminium mag niet in de magnetron dat geeft vonken. Of uit t bakje halen.
Maar ik doe die altijd gewoon ingevroren in de oven en dan indd wat langer, mocht de bovenkant te hard gaan kun je het nog afdekken met aluminiumfolie (oven).
Ja ik was vergeten het ovenrooster eruit te halen lol
Oké, dan snap ik denk ik niet helemaal wat je bedoelt of wat precies het probleem is. Want het is toch opzich ook logisch dat je verwacht dat als je een baan hebt en een opleiding hebt gevolgd je een woonplek kan krijgen. Want dat vinden betekent toch niet dat je daarmee automatisch ook vindt dat als je geen opleiding hebt afgerond je dat daar geen recht op hebt? Vinden dat je zelf recht hebt op een fijne woonplek kan toch bestaan naast vinden dat anderen dat ook hebben. Natuurlijk is het super belangrijk om stil te staan bij je eigen privileges en er zal vast een groep zijn die dat niet doet, maar ik snap niet goed wat dat precies met het woonprotest te maken heeft.
Dankjewel voor je uitgebreide post hierover! Je deed me daarmee realiseren wat ik wel wist maar niet aan elkaar gelinkt had.
Vorig jaar spaargeld naar NIBC direct verplaatst.
Kan het iedereen aanraden. De app werkt eigenlijk bijna nooit, dus saldo check je op goed geluk. Geld dat je wil hebben moet voor 12am verzonden worden, maar eigenlijk nog eerder. Volgens mij zenden ze kabouters naar jouw reguliere bank die handje contantje het bedrag met een grote envelop ophalen. Transactie vlak voor 12am verzenden is dus echt living on the edge want dan is de kans groot dat je minstens 24u moet wachten. Spontaan duur uitje of noodgeval in het weekend? Helaas, maandag voor 12 nog maar eens proberen, en duimen dat de app werkt. Als de app niet werkt, tja… vervelend.
Beste spaarrekening ooit. Immers, waar je niet bij kan, kan je ook niet uitgeven 
Dat we om kwart voor 7 eten hadden besteld en het om kwart over 9 aankwam en we in de tussentijd al het restaurant vijf keer hadden geprobeerd te bellen. Maar natuurlijk hadden we net 10 minuten eerder al ergens anders besteld. Ook allebei burgers met patat, dus niet lekker om de dag erna te eten. Nu zit ik propvol maar alsnog hebben we veel weggegooid. Zo zonde en we hebben nu dus ook twee keer betaald, zoveel geld :’(
Misschien proberen om te klagen via thuisbezorgd? Misschien dat ze het bedrag terugsturen!
Thuisbezorgd mailen
je krijgt dan vaak een tegoedbon ter waarde van het bestelde bedrag
Overburen hebben dezelfde deurbel. Als er daar aangebeld wordt lijkt het alsof het hier is.
Dat ik vaak spullen vergeet.
1 dag op kantoor geweest op mijn nieuwe werk en meteen mijn muis vergeten. Nu kan ik mijn fijne toetsenbord ook niet gebruiken want zelfde usb en met een irritante muis moeten werken.
Kan pas donderdag er weer heen omdat je alleen op afspraak erin mag.
Dat ik totaal geen motivatie kan vinden om colleges te gaan terugkijken en voorbereiden
IN BACARDI LEMUHHHHN
Godver
Dat niemand mij verteld wat je allemaal moet aanleveren bij een notaris waardoor ik elke keer zenuwachtig word als je plotseling weer een nieuw document vragen. Stuur gewoon een lijst dan vul ik het die zelfde dag nog allemaal in.