Ik lig er pas net in, maar het begon hier ook al.
Aan m’n eigen sportmotivatie. Ik doe mee aan de no nonsense guide van Diede Joosten en voor de training van vandaag moet ik eigenlijk wel naar de sportschool. Maar daarvoor moet ik 15 minuten in de auto, 10 minuten in de metro en 10 minuten lopen om er te komen. En ik kan het wel uitstellen naar morgen, maar ik loop eigenlijk al een dag achter en ik kan echt niet 3 dagen in 1 dag gaan proppen morgen.
Dit is de beste omschrijving ooit
Aan het pijnlijke velletje naast mn nagel. Twijfel altijd tussen eraf trekken of laten zitten. Meestal wint de eerste.
Aan mensen die doen alsof het uniek is dat het nu nog mooi weer is terwijl het al jaren tot ongeveer mijn verjaardag (half oktober) wel prima weer kan zijn. Zelfs nog een keer eind oktober in 25 graden in Antwerpen geweest.
Vroeger was het inderdaad allang herfst met mijn verjaardag en ik vind het ook shit dat we het echte zomerse weer gemist hebben, maar nu nog volop genieten van de zon!
Zijn vast wel onderzoeken te vinden die uitwijzen dat de afwasmachine gebruiken onderaan de streep minder belastend is voor het milieu dan elke keer met de hand afwassen, wil dat haar niet overtuigen?
Ugh ik had ook zo’n huisgenoot. Doe niet zo moeilijk man
Ja ik vind het ook een soort tirannie om de ander zo te forceren in jouw behoeften
huh? hoe krijgt ze alles schoon dan?
joh gewoon die vaatwasser gaan gebruiken, binnen de kortste keren zal zij daar ook in meegaan.
De vaatwasser verbruikt echt minder water!
Dat ik wacht op een pakketje voor mn vriend
maar ik geen tijdvak heb gekregen
maar nu echt wel naar de plee moet
maar het is dhl en die zijn altijd in 3ms weer weg naar een pakketpunt aan de andere kant van t dorp
Veldje vol mensen die lekker chillen aan de plas in de zon. Gaat een gezin zo’n gooi spel doen met blokken. Het kan echt iedere seconde mis gaan, ga even elders gooien.
Ik wilde rustig aan doen. Maar als je dan langs ‘best mall of split’ rijd… ja wat moet je dan
Oh dit doet me denken aan toen we bij zee waren, met harde wind en zo’n vader en zoon dwars over het strand gingen vliegeren. De vlieger storte steeds neer of ging heel laag. Dus heb de hele tijd daar gezeten met het gevoel dat die arme wandelaars onthoofd zouden worden door die koorden.
Maar mn man vond dat ik me aanstelde, was wrs ook zo, maar toch, zag de hoofden in mn gedachten al rollen
Volgens mij ben ik deo vergeten op te doen. Echt uniek dit. Kan gewoon niet herinneren of ik het heb opgedaan, heel irritant. Ik zit nu steeds aan mezelf te sniffen of ik meur. Volgens mij een beetje maar ben niet zeker.
Te laat
Ugh ik ben dus op vakantie (rondreis met de auto) en aan het eind zouden we 3 nachtjes in een resort
Maar nu is het 23 graden met regen
En het resort is gewoon slecht? Echt geen 4 sterren. De ‘snack’ die ze zojuist serveerden was een pistoletje met ham. Like lol da’s geen snack. En het avondeten is echt voetbalkantine catering en de enige lekkere cocktail op het menu is niet beschikbaar.
BAH
Snack is een zakje chips of tapas oid geen broodje ham Waar ben jij (ongeveer)?
Griekenland
Edit: oké we hebben besloten eerder uit te checken en naar een 5 sterren hotel te gaan waar we al eerder logeerden