Waar erger je je aan? #10

Oh bij griekenland kan ik indd ook 100 betere snacks bedenken.
Goede keuze, weer lekker genieten!

1 like

Nu je het zegt, die heb ik nog ergens liggen bedenk ik me net! :grin:

2 likes

Zo herkenbaar. Ik heb vandaag ook nog eens een vrije dag en door dat onrustige gevoel helemaal niets kunnen doen :c

Inderdaad herkenbaar. Ik kan ook niet de vinger er op leggen wat het is wat me dan nog meer stress geeft.

2 likes

Mijn moeder die denkt dat ik me altijd aanstel. Doe ik vaak ook, maar niet altijd.

Ik: Volgens mij heb ik een ontsteking in m’n oor of zo. Het doet zo’n pijn.
Moeder: Nee, dan zou je écht pijn moeten hebben. Net als wat ik toen had.
Ik: Nou, ik bel de dokter wel.
Moeder: Pffrtt, zelf weten.
Ik ga naar de dokter.
Dokter: Ja, is gehoorgangontsteking.

Elke keer weer. Hoe vaak die me wel niet ziek naar school heeft gestuurd :expressionless:

4 likes

Aan los vel nu ik afval. Een van mn boobs lijkt nu een beetje op een balzak.

4 likes

Problemen met aansluiten van de wasmachine. Moet ik straks naakt op de reparateur wachten omdat alles al vies is.

Idd! Ik ben 20 september jarig en heb als kind altijd mijn verjaardag in de tuin gevierd. En nu nog steeds zit mijn visite op die dag lekker op het balkon.

1 like

Ik vul weleens voor geld enquĂȘtes in en kreeg nu dit soort vragen en ik ben boos.

(Meer dat ik gelijk ging doordenken en dacht wtf als mn baas zich gaat bemoeien met mijn ‘gezondheid’)

1 like

Ik vind het echt grappig hoe hij probeert een soort van respectvol te spreken maar dan toch termen als ‘flubberarmen’ gebruikt.

Same, ik wordt echt gek van het vel onder m’n armen . Dat blijft soms tussen m’n arm en oksel zitten. Of het gaat ketsen. Lijkt het net alsof er op je kont wordt geslagen z’n geluid. En het vel tussen de boven benen klotst ook zo lekker.

2 likes

Ik zag net al een paar muggen in de slaapkamer, dit gaat een leuke nacht worden

Dat al m’n buren (voor, achter, links naast, rechts naast) roken en het dus vrijwel altijd stinkt in m’n tuin en ik met m’n longaandoening niet buiten kan zitten :sweat_smile:

3 likes

Hetzelfde probleem hier, al trekt het bij mij ook m’n wc en badkamer in (daar zitten ventilatieroosters). Zo ergerlijk. En los van m’n longen ook gewoon goor die lucht.

De NPO app :rage:

8 likes

Ik ben al 2 dagen aan de diarree en ik hoop dat mijn pil goed blijft werken. Heb volgende week vakantie en wil geen bloeddoorbraak.

Ik kende dit kanaal niet, maar ik word echt verdrietig van de comments die hij krijgt op zijn video’s
 allemaal dikke vrouwen die schijnbaar niet weten hoe het is om echt gewaardeerd te worden als vrouw/seksueel wezen en die hem helemaal ophemelen, alleen omdat hij een conventioneel aantrekkelijke man is die ervoor uitkomt op dik te vallen. Wat een viezerik.

2 likes

Lig nog geen 15 minuten in bed of weer luid gesnurk naast me. Om verdere frustraties + wederom een nacht niet slapen te voorkomen maar verhuist naar de logeerkamer. (Daar ligt net een nieuwe topper op het matras, dus klagen doe ik verder maar niet)

Geweldig stukje proza in de lokale krant

21 likes

Aan mijzelf :triumph:
Een vriendin van mij is in de buurt voor werk en ze vroeg of ze 1 nachtje bij mij kon slapen. Wat natuurlijk kan. Ze kwam om 10 uur ‘s avonds en ze gaat 8 uur ‘s ochtends weer weg.

Maar uiteraard heb ik het hele huis van onder tot boven schoongemaakt. Echt inclusief mijn make-up uitzoeken, lades schoonmaken etc. Ik heb zelfs de koelkast schoongemaakt :clown_face:

34 likes