Waar erger je je aan? #10

Ik haat dat ook van mijzelf. En dan denk ik, waarom zijn andere het waard dat mijn huis netjes is maar ben ik het zelf niet?

19 likes

@keekie zijn jullie ook zo dat spontaan bezoek niet wordt gewaardeerd?
Ik wel, vreselijk. Het is hier dan nooit spic en span.

4 likes

Familie en kennissen niet, mijn beste vrienden wel.

1 like

Plekken die niet per ov bereikbaar zijn; of preciezer mensen die op zulke plekken evenementen plannen en dat je dan de hele dag moet uitzoeken met welke streekbus je 4 km van de locatie kan komen en dan zoek het maar uit? En die bus gaat dan op onmogelijke tijden en niet ā€˜s avonds.

Dus moet nu 2x 1.5 uur fietsen om op twee verschillende plekken midden in de polder te kunnen komen voor twee ā€˜feestjes’. En beiden starten pas Savonds en dan moet ik ā€˜s nachts alleen op de fiets terug? Echt Fml

Mensen vergeten soms echt dat anderen geen auto hebben of rijbewijs of het boeit ze niet kan ook

17 likes

Ik wacht al sinds 28 juli op en nalevering van coolblue, en ik heb 1,5 maand mega geduld gehad maar die raak ik nu wel een beetje kwijt. Het gaat letterlijk over een plakker voor mijn dashcam? Nu zit het met tiewraps vast maar ziet er niet uit.

Nou bij mij is mijn huis al netjes! Maar als er bezoek komt dan denkt mijn :brain: dat het eruit moet zien als een museum blijkbaar.

@MevrouwMand ik vind spontaan bezoek eerder niet leuk omdat ik er dan mentaal niet op ben voorbereid.

1 like

Waarom stuur je dit niet naar haar dan en dat als het kan je toch graag gebruik maak van haar aanbod?

Er zou iemand bij ons thuis op bezoek komen en mijn moeder ook alles netjes maken dus ik besloot de plinten af te stoffen en met nat doekje erover. Werd ik helemaal belachelijk gemaakt dat het overdreven is maar ja dan is het voor ons ook schoon dacht ik.
Komt die vrouw, doet ze schoenen uit en gaat op haar hurken de plinten voelen en complimenteren hoe ze glanzen :joy:

21 likes

Omg, wat is dat voor vrouw :laughing:

4 likes

Dat marktplaatsverkopers over het algemeen fucking racistisch zijn, waardoor ik nu een auto voor mijn vriend heb moeten kopen. Hij krijgt amper reacties op berichten of vrijwel geen onderhandelruimte.

1 like

Mijn yogaschool gaat de voorwaarden vanaf oktober aanpassen en hierdoor vervallen alle openstaande lessen. Ik en mijn vriendin hebben er beide nogal veel door corona en zijn het er niet mee eens dat het vervalt omdat de lessen onbeperkt houdbaar waren.

Netjes gemaild met 2 reĆ«el voorstellen en letterlijk als reactie ā€œkunnen hierin niks betekenenā€

Zo geen zin om het juridisch uit te zoeken maar ga het toch doen want volgens mij mag dit niet…

4 likes

Jij houdt het niet in stand! Dat doen zij. Je kunt niet in je eentje het probleem veranderen helaas. Vervelend dat jij er ook ervaring mee hebt.

3 likes

JAHOOR. Ik wilde een diepvrieslasagne in de oven stoppen, hele dag al zin in. Ik dacht ff halfuurtje ontdooien. Staat er: 8 uur ontdooien. ??? :triumph:

Wel een goede reden om nu Bram te halen 🄲

3 likes

Peter is ook wel lekker Hollands inderdaad. Misschien gaan we hier wel voor Jan of Willem ofzo.

1 like

Ik snap ergens wel wat je bedoelt, maar in die podcast werd niet gezegd dat dit de redenering is. Er werd gezegd dat dit een verklaring is voor het feit dat er nu pas wordt gedemonstreerd terwijl er al heel lang problemen zijn op de woningmarkt. Maar dat het nu veel meer groepen treft en het probleem omvangrijker wordt. Dus ik zou het meer zien als een logisch gevolg: hoe meer mensen iets ervaren, hoe groter de kans dat die mensen zich verzamelen om het aan te kaarten.

3 likes

Je kan het wel proberen!
Ik heb dat ook een keer gehad met een veggie loaf voor kerst ofzo. Bleek dat ik hem ook al uren geleden had moeten ontdooien. Ik heb hem gewoon wat langer in de oven gedaan en hij was gewoon goed :+1:t2:

1 like

Ja ik ben 'm nu aan 't ontdooien in de magnetron haha, alleen kwamen er net vonkjes vanaf?? Dus heb 'm maar in een overschaal gestopt
En daarna idd extra lang in de oven hopelijk is het nog lekker

1 like

Als mensen pas hun knipperlicht aanzetten als ze al de bocht in gaan/van de rotonde afgaan. Ik sta hier niet voor mn plezier op je te wachten he, je bent de koning niet.

16 likes

Aluminium mag niet in de magnetron dat geeft vonken. Of uit t bakje halen.
Maar ik doe die altijd gewoon ingevroren in de oven en dan indd wat langer, mocht de bovenkant te hard gaan kun je het nog afdekken met aluminiumfolie (oven).

Ja ik was vergeten het ovenrooster eruit te halen lol