Waar erger je je aan? #10

Oh ja daar erger ik me ook aan! Heb ik eindelijk een goed model gevonden, heeft het zulke broekspijpen…

1 like

Wacht maar tot je me nieuwe winter jacka ziet

28 likes

Ik had eindelijk weer eens een superchille spijkerbroek gevonden die heel lekker zit. Meteen dus dezelfde broek in dezelfde maat in een andere kleur gekocht. En die zit dus echt heel erg strak bij de taille :cry: ik dacht even doorzetten, loopt vanzelf weer uit, maar na 3 dagen kan ik nog steeds amper ademen in dit ding :grimacing:

1 like

Dat had ik zo niet begrepen. Logisch dat je dan baalt omdat als gevolg jullie eigen weekend minder als weekend voelt.

Spijkerbroeken zijn dus echt van die ondingen die ik écht niet kan kopen zonder te passen. Kan twee exact dezelfde broeken in mn hand hebben in exact dezelfde kleur en exact dezelfde maat, en de ene wel passen en de andere niet. Altijd een verrassing :confused:

2 likes

Waarom zit ik in de trein altijd achter de hoestende mensen zonder mondkapje :persevere:

3 likes

Stond vandaag in een dikke file, en op een gegeven moment was er een tankstation. En je zag de mensen gewoon de afrit nemen naar het tankstation om daarna meteen weer de oprit op te rijden, maar dan wel een stuk verder in de file.

Asociale fuckers.

6 likes

cc @Wonderland

1 like

Dit heb ik ook gehad! Bij mij werkte het toen om met het account van iemand anders in te loggen en daarna weer die van mijzelf. Kan toeval zijn geweest, maar misschien kan je het wel proberen?

1 like

Iedere keer als ik dit topic voorbij zie komen is mijn standaard gedachte;

‘Mensen!’

(En dat is ook zo… ;-))

1 like

Mijn vriend is echt bepalend qua eten. We hebben geen avondeten gehad, heb zeker geen schreeuwende honger ofzo maar veggie mc chicken zou er wel in gaan. Hij heeft daar geen zin in dus gaan we niet :rage:

Ging net uit eten en werd helemaal opgefokt door de serveerster. Echt irritant hoe haar gestress op ons overkwam haha. Laat me ff rustig naar de kaart kijken :sob:

2 likes

Ik had deze volgens mij zelfs nog gepast, en hij zat wel strak maar ik dacht dus dat ie nog wel uit zou lopen. Want de gewone versie is nu na een tijdje ook eigenlijk net iets te groot, daarom zit ie zo lekker waarschijnlijk :sweat_smile:

Maar echt bizar hoe dat zo kan verschillen ja!

1 like

Is de verhouding van soort stof niet anders? Ik merk wel verschil bij zwarte jeans bv en blauwe jeans. Die zwarte hoog percentage katoen wat minder meerekt dan bij de blauwe die meer Elastaan ofzo bevat.

Dumpen.

Food is life.

2 likes

Hij heeft zich nog weten te redden door friet speciaal te halen toen we thuis waren.

6 likes

Zesjescultuur noem ik dat.

11 likes

Ja idd het is geen mc donalds friet met fritessaus :pleading_face:

1 like

Ik heb vandaag een uur gezwommen en twee uur gefietst en ik ben nog steeds niet dun :rage::rage::rage::rage::rage:

Echt heel oneerlijk

38 likes

Er ligt iemand te snurken de tent naast ons, die echt best ver staat en toch lig ik er wakker door.