Oké, dan snap ik denk ik niet helemaal wat je bedoelt of wat precies het probleem is. Want het is toch opzich ook logisch dat je verwacht dat als je een baan hebt en een opleiding hebt gevolgd je een woonplek kan krijgen. Want dat vinden betekent toch niet dat je daarmee automatisch ook vindt dat als je geen opleiding hebt afgerond je dat daar geen recht op hebt? Vinden dat je zelf recht hebt op een fijne woonplek kan toch bestaan naast vinden dat anderen dat ook hebben. Natuurlijk is het super belangrijk om stil te staan bij je eigen privileges en er zal vast een groep zijn die dat niet doet, maar ik snap niet goed wat dat precies met het woonprotest te maken heeft.
Dankjewel voor je uitgebreide post hierover! Je deed me daarmee realiseren wat ik wel wist maar niet aan elkaar gelinkt had.
Vorig jaar spaargeld naar NIBC direct verplaatst.
Kan het iedereen aanraden. De app werkt eigenlijk bijna nooit, dus saldo check je op goed geluk. Geld dat je wil hebben moet voor 12am verzonden worden, maar eigenlijk nog eerder. Volgens mij zenden ze kabouters naar jouw reguliere bank die handje contantje het bedrag met een grote envelop ophalen. Transactie vlak voor 12am verzenden is dus echt living on the edge want dan is de kans groot dat je minstens 24u moet wachten. Spontaan duur uitje of noodgeval in het weekend? Helaas, maandag voor 12 nog maar eens proberen, en duimen dat de app werkt. Als de app niet werkt, tja… vervelend.
Beste spaarrekening ooit. Immers, waar je niet bij kan, kan je ook niet uitgeven
Dat we om kwart voor 7 eten hadden besteld en het om kwart over 9 aankwam en we in de tussentijd al het restaurant vijf keer hadden geprobeerd te bellen. Maar natuurlijk hadden we net 10 minuten eerder al ergens anders besteld. Ook allebei burgers met patat, dus niet lekker om de dag erna te eten. Nu zit ik propvol maar alsnog hebben we veel weggegooid. Zo zonde en we hebben nu dus ook twee keer betaald, zoveel geld :’(
Misschien proberen om te klagen via thuisbezorgd? Misschien dat ze het bedrag terugsturen!
Thuisbezorgd mailen
je krijgt dan vaak een tegoedbon ter waarde van het bestelde bedrag
Overburen hebben dezelfde deurbel. Als er daar aangebeld wordt lijkt het alsof het hier is.
Dat ik vaak spullen vergeet.
1 dag op kantoor geweest op mijn nieuwe werk en meteen mijn muis vergeten. Nu kan ik mijn fijne toetsenbord ook niet gebruiken want zelfde usb en met een irritante muis moeten werken.
Kan pas donderdag er weer heen omdat je alleen op afspraak erin mag.
Dat ik totaal geen motivatie kan vinden om colleges te gaan terugkijken en voorbereiden
IN BACARDI LEMUHHHHN
Godver
Dat niemand mij verteld wat je allemaal moet aanleveren bij een notaris waardoor ik elke keer zenuwachtig word als je plotseling weer een nieuw document vragen. Stuur gewoon een lijst dan vul ik het die zelfde dag nog allemaal in.
T feit dat mn dagplanning is veranderd en ik daardoor helemaal niks meer wil doen terwijl ik wel gewoon dingen wil doen en nu maar chagrijnig op de bank zit.
Mijn vriend is vandaag op zijn nichtje aan het passen, dat doet hij 1x in maand een dagje.
Maar dat was in principe ook gewoon noodzakelijk ivm werk enzo van zwager en schoonzus.
Mijn vriend vindt dat ook heel leuk hoor, daar niet van, maar hij is nu best druk met zijn werk en zijn opleiding, en nu zijn mijn zwager en schoonzus vandaag naar de sauna?!?
Ik vind daar wat van. Mijn vriend moet dat zelf maar lekker aangeven dus zeg er verder niks over, maar ik vind het gek.
Maar goed, ik ben ook zo’n persoon die mijn kinderen ook bijna niet bij de oppas wil brengen zodat ik iets voor mezelf kan gaan doen, dus het ligt aan mij denk ik…
Een echte tijger is niet te temmuuh
nu zit het in mijn hoofd
Gisteren belde ik een instantie om te vragen hoe lang iets nog zou duren. ‘ik kan niks meer zien dan u mevrouw, gewoon afwachten!’
Vandaag belde ik weer, in de hoop een ander aan de lijn te krijgen, en ja hoor ‘om welk nummer gaat het? Ik ga het even nakijken, wat is uw naam?’ en uiteindelijk gewoon veel meer gedetailleerde info gehad.
En dat die verdomde pijn in mijn benen eens wegtrekt Weet niet waar het van komt maar mijn benen voelen zo stram en pijnlijk en rusteloos.
Buienalarm is echt zoveel chiller en vaak ook accurater dan Buienradar!
Kun je niet een fles drank voor haar kopen als stoffelijk blijk van waardering.
En dat dan ook heel deftig zeggen.
Hier heb ik dat met de onderburen. Ze doen ook vaak open als het bij mij is en zijn dan heel beteuterd als de pakketbezorger niets voor hun heeft (ik loop om diezelfde reden alleen als ik echt zeker weet dat het voor mij is.)
Dat ik al 2 weken ofzo een jas zit te bekijken bij H&M maar hij nog steeds niet op voorraad is, ook niet geweest en blijkbaar ook niet verkrijgbaar in de winkel. En dat met ongeveer elke jas die ik op het oog heb. Ik wil gewoon alvast een jas voor de herfst/winter (ja het was gisteren nog bloedheet maar toch).
Maar wat vind je daar dan gek aan? Ik snap dit soort gedachtes namelijk oprecht niet. Vind je dan dat ze het meisje verwaarlozen door ze naar een oppas te brengen? Als ze het meisje naar een betaalde opvang zouden brengen, is dat dan net zo erg of minder?
Waarom is werk wel een goede reden, maar iets voor jezelf doen niet? Beide zijn toch gewoon super goede redenen. Even een keer geen dag de druk van ‘zorgen voor en zorgen om’. Wat in mijn gedachten nog veel zwaarder is dan ‘werken’.
Ikzelf ben een moeder die er soms naar snakt om een dag iets zonder kinderen te doen. Juist door dit soort opmerkingen voel ik mij super schuldig om iemand vragen op te passen. Niet richting mijn kind, maar juist voor de oppas die zijn/haar vrije tijd dan kwijt is.
Eerste wat ik aanbied aan vrienden/familie zodra ze kinderen hebben gekregen. Heb je een pauze nodig om wat dan ook te gaan doen, bel mij en ik pas met liefde op.