Oké dat was niet mijn bedoeling, wilde gewoon aangeven hoe ik het zag maar zie idd dat het een beetje onhandig staat geformuleerd.
Als hij per se vroeg wil afspreken kunnen jullie misschien samen ergens ontbijten… bij de bagels en beans ofzo.
Is nog best gezellig haha
Ik zou me niet schikken naar zijn gekke wensen zo vroeg af te spreken omdat hij niet wil dat zijn vriendin het weet (als het klopt wat @Alicante denkt).
Hele dag watten in mijn kop en hoofdpijn. Wil me eens fris voelen
@Yzile Op zich geen slecht idee hoor, maar hij weet dat ik echt geen ochtendmens ben en ik denk echt dat er iets anders achter zit. Toen we nog collega’s waren heeft hij letterlijk gezegd dat hij niet wilde dat zijn vriendin zou weten dat hij met mij afsprak, want “geen zin om uit te leggen aan haar, ze zoekt er dan meteen meer achter”. Mijn man vertrouwt hem daardoor echt 0,0 haha.
Nét gedoucht en daarna ging ik even boodschappen doen. Niks intensiefs dus maar jeetje ik zweet me het leplazerus… wat is het vies benauwd buiten!
Dat ik maar niet ongesteld word. Het is mijn stopweek en meestal gaat het op vrijdag dan wel los maar de laatste twee weken zijn met veel stress en weinig slaap gevuld geweest. Dus ik snap wel dat het misschien vandaag nog niet komt maar ik word er wel zenuwachtig door.
Mijn oorsuizingen. Helemaal irritant vandaag.
Ik voel je pijn!
Dat je nu ineens overal onafgewerkte broekspijpen /rafelranden ziet. Deze trend is ons sowieso door fast fashion ketens door de strot gedouwd om nog meer winst te kunnen maken.
Werk je product gewoon af en laat me desnoods 10+ euro meer betalen. (Liever nog, geef die 10+ euro rechtstreeks aan de medewerker van het naaiatelier, maar dat is weer een andere discussie.)
Hahaha nee het was geen teckel! Wel een beetje een langer hondje. Maar gelukkig had ie t brood ook meegenomen.
En we zijn veilig zonder hond onderweg naar het vliegveld nu
Oh ja daar erger ik me ook aan! Heb ik eindelijk een goed model gevonden, heeft het zulke broekspijpen…
Wacht maar tot je me nieuwe winter jacka ziet
Ik had eindelijk weer eens een superchille spijkerbroek gevonden die heel lekker zit. Meteen dus dezelfde broek in dezelfde maat in een andere kleur gekocht. En die zit dus echt heel erg strak bij de taille ik dacht even doorzetten, loopt vanzelf weer uit, maar na 3 dagen kan ik nog steeds amper ademen in dit ding
Dat had ik zo niet begrepen. Logisch dat je dan baalt omdat als gevolg jullie eigen weekend minder als weekend voelt.
Spijkerbroeken zijn dus echt van die ondingen die ik écht niet kan kopen zonder te passen. Kan twee exact dezelfde broeken in mn hand hebben in exact dezelfde kleur en exact dezelfde maat, en de ene wel passen en de andere niet. Altijd een verrassing
Waarom zit ik in de trein altijd achter de hoestende mensen zonder mondkapje
Stond vandaag in een dikke file, en op een gegeven moment was er een tankstation. En je zag de mensen gewoon de afrit nemen naar het tankstation om daarna meteen weer de oprit op te rijden, maar dan wel een stuk verder in de file.
Asociale fuckers.
Dit heb ik ook gehad! Bij mij werkte het toen om met het account van iemand anders in te loggen en daarna weer die van mijzelf. Kan toeval zijn geweest, maar misschien kan je het wel proberen?