Iedere keer als ik dit topic voorbij zie komen is mijn standaard gedachte;
‘Mensen!’
(En dat is ook zo… ;-))
Iedere keer als ik dit topic voorbij zie komen is mijn standaard gedachte;
‘Mensen!’
(En dat is ook zo… ;-))
Mijn vriend is echt bepalend qua eten. We hebben geen avondeten gehad, heb zeker geen schreeuwende honger ofzo maar veggie mc chicken zou er wel in gaan. Hij heeft daar geen zin in dus gaan we niet
Ging net uit eten en werd helemaal opgefokt door de serveerster. Echt irritant hoe haar gestress op ons overkwam haha. Laat me ff rustig naar de kaart kijken
Ik had deze volgens mij zelfs nog gepast, en hij zat wel strak maar ik dacht dus dat ie nog wel uit zou lopen. Want de gewone versie is nu na een tijdje ook eigenlijk net iets te groot, daarom zit ie zo lekker waarschijnlijk
Maar echt bizar hoe dat zo kan verschillen ja!
Is de verhouding van soort stof niet anders? Ik merk wel verschil bij zwarte jeans bv en blauwe jeans. Die zwarte hoog percentage katoen wat minder meerekt dan bij de blauwe die meer Elastaan ofzo bevat.
Dumpen.
Food is life.
Hij heeft zich nog weten te redden door friet speciaal te halen toen we thuis waren.
Zesjescultuur noem ik dat.
Ja idd het is geen mc donalds friet met fritessaus
Ik heb vandaag een uur gezwommen en twee uur gefietst en ik ben nog steeds niet dun
Echt heel oneerlijk
Er ligt iemand te snurken de tent naast ons, die echt best ver staat en toch lig ik er wakker door.
Verwacht vandaag een pakketje, ga ik kijken wat het tijdvak van bezorging is: 8.30 - 21.30. Fijn, maar ik ben tussendoor wel de hort op.
Mannen en hun pijntjes oftewel de manflu. Doe ff niet zo zielig joh.
Deze verwende tieners
Als alternatief biedt de school een reis in Nederland aan, maar daar gaan de leerlingen en ouders niet mee akkoord. “Dat is natuurlijk geen kunstreis, iedereen heeft wel een Museumjaarkaart”, zegt moeder Gitta Ruigrok van der Werven.
Bah, ik kots van hun geprivilegieerde praat.
Nu heeft die meid zich voor niets gevaccineerd
En volgens mij heeft Mente ook iets te hard gefeest aan haar stem te horen.
Zou als oplossing bieden om de ouders het programma door te mailen en de kids lekker zelf op de bonnefooi te laten gaan. Kan best met 18 jaar. Joeeeee!
Vooral dat gedeelte over dat iedereen wel een museumjaarkaart heeft en met hun ouders kan gaan.
Nou hallo snobististische moeder, hier iemand die in haar jeugd nog nooit een museum van binnen heeft gezien. Betaal jij ook even een museumjaarkaart voor al die jongeren? Kthxbye.
Volgens mij hebben die kinderen serieus allemaal zo’n kaart. Echt zo’n geprivilegieerde vrije school in Amsterdam-Zuid