Waar erger je je aan? #10

Uhm ja ik zeg ook het is gewoon geen optie met corona maar je mag nog wel balen. Ik zou overigens nu ook vooral balen van de mensen die niet gevaccineerd zijn maarja

1 like

Oké sorry Mare wist niet dat je boos werd!

6 likes

Ik verveel me en alles wat ik leuk vind kost geld of bestaat uit eten/maakt me dik.

Net de twee dingen waar ik juist op wil letten nu :triumph:

17 likes

Dit heb ik ook sinds een week. In mijn spam komen ook allemaal mails die gestuurd zijn vanuit een website en afmelden is volgens mij ook echt onmogelijk.

1 like

Maar om nou de media op te zoeken is gewoon next level

2 likes

Ja wat wil je hier nou mee bereiken dan? Oh, we gaan toch want jullie vinden het zo erg?

2 likes

Misschien hopen dat een willekeurige onbekend een crowdfunding voor je opzet?

1 like

Nou ze hebben allemaal al een museumjaarkaart, deze privileged kinderen mogen eerst wel even pappie en mammie lief aankijken dan.

Doet me denken aan twee Amsterdamse meisjes die een crowdfunding hadden opgezet voor hun wereldreis. Lieverd, ga eerst eens even werken als je geen geld hebt.

6 likes

WERKEN?!

11 likes

Oh ja hahaha heel erg next level. Maar ik kijk daar mee die ouders op aan. In plaats van een dwaze arrogante puber

@11PM mijn oplossing zou ook niet gaan zijn haha, ik vind het een terechte afweging van de school. Maar ik was zelf als puber waarschijnlijk ook erg teleurgesteld (maar had nooit de media opgezocht)

1 like

Wat had ik graag een :face_vomiting: reactie smiley gehad. Wat betreft het artikel.

2 likes

Ja ~ kunstreis ~ = gewoon examenreis toch? Alsof andere middelbare scholen tijdens die reis niet ook lekker cultureel gaan doen, hier niet ook jaren naar uit kijken en niet ook een leuk afscheid willen :woozy_face: Ik zou zelf ook geen zin hebben in al dat extra gezeik
En lol @ 2 extra kamers, als niemand ingeënt is en iedereen lekker dicht bij elkaar zit vraag ik me af of dat voldoende is :sweat_smile:

3 likes

Ik durf ze niet eens te openen om me af te melden, zulke rare teksten

1 like

Mijn vader zit te stofzuigen (sowieso een wonder dat hij zoiets uit zichzelf doet, de lat ligt laag helaas), maar hij stofzuigt om de meubels heen, dus nu ligt er gewoon nog van alles onder de banken :roll_eyes: Ik kan echt niet tegen half werk als het gaat om huishoudelijke taken.

Ja vet kut werkeloze mensen

3 likes

Dat de familieverplichtingen weer op gang komen :angry:

2 likes

Vanwaar het onderscheid? Je kunt er toch ook gewoon voor je eigen belang staan omdat je concerten en festivals mist

12 likes

Ik weet niet of het diezelfde groep was die aan het protesteren was, maar ik liep die laatst hoogzwanger in de stad tegen het lijf savonds in het donker, zo’n hele groep met grote spandoek trok door de straten in het zwart gekleed en leuzen aan het roepen. Ik vond het doodeng en ben een toen half rennend een zijstraat ingelopen (omweg)
Ook een keer een groep met maskers op die in een kring stonden met tablets en dierenleed daarop.
Weet niet of het komt door mijn tere ziel, of doordat ik zo’n stadse dingen niet gewend ben ofzo. Maar vind dat gewoon doodeng allemaal zulke demonstraties, Zal ook wel de bedoeling zijn om indruk te maken natuurlijk.

1 like

Wat heeft hoogzwanger ermee te maken? Wat zouden mensen van unmute us jou of je ongeboren kind moeten aandoen dan?

34 likes

Misschien de hormonen/ het beschermende, voelde me meer kwetsbaar ofzo, dat ik ging omlopen/half rennen etc.
Gevoeliger voor zulke dingen nu. Maar kan ook teveel detail zijn in mijn verhaal. Wat jij wilt :wink:

2 likes