De overheidsactie tegen wapenbezit onder jongeren: “Drop je knife en doe wat met je life”
Waarom niet “Geef ons je steekwapen en ga iets van je leven maken” 
Omg nee dan loop ik ook nog in mn pyjama. Zou willen dat ik mn leven zo op de rit had dat ik dan al aangekleed zou zijn
True en ze slaan vaak ook de plank mis met posters (bijv. een campagne om het mbo in een positiever daglicht te zetten) .
Dat ik altijd zo intens kan overdenken over wat ik allemaal gezegd heb tegen mensen en wat ze er wel niet van denken nu. Alsof ze zich dat nu nog kunnen herinneren en dat boeiend vinden. Ben mezelf onnodig helemaal aan het gek maken hahaha
Ja sowieso, ze moesten het denk ik wel in 8 porties verdelen want zo’n koekje bleek iets van 900 calorieën te hebben 
Haha Jezus, ik zie dan geen koekje voor me want zoveel kcal krijg je daar nooit ingestopt.
Was het stiekem niet een pie?
dat je er 8 punten uit moest snijden haha.

Mega lekker lijkt me dit trouwens.
Hahah nee!
Deze:
Maar ik at er dus gewoon twee omdat ze warm worden geserveerd en het niet heel erg in de buurt zat
never again
Zijn dit dus 6 x 8 porties??? Neee toch
Ik ben 3 maanden geleden van kpn overgestapt naar Vodafone omdat zij een goede deal hadden, maar ik heb zo veel spijt want het bereik is echt kut. Zit er helaas nog 2 jaar aan vast maar pff
Het verschilt per koekje! Ik had er toen een met chocolade en pindakaas en dat waren dus 8 porties in 1 koekje! Maar sommige zijn 4/5 porties per koekje 
Ik had zelf gebakken uitjes gemaakt en mn vriend kan dat dan niet waarderen op het juiste niveau
Oh dit is zo herkenbaar! Ik heb een vriendin die dat wel kan waarderen en als ik dan iets bijzonders koop of maak dan neem ik het ook bewust mee naar haar zodat we samen kunnen genieten van mijn ontdekking
Haha heftig! Ze zien er wel lekker uit.
Gatver eerste dag werk na vakantie met miljoenmiljard mails dus 9.5 uur gewerkt om t een beetje op orde te krijgen
en heb zin om expeditie Robinson te kijken maar nu komt een vriend langs omdat ik iets van m’n opleiding op hem moet uitproberen wat zeker een uur duurt en dan is het alweer bedtijd en tijd voor een nieuwe heerlijke dag!!

Ik heb zonneallergie uitslag op mijn vingers. HOE DAN!?
Ik heb diarree en gewoon diarreeremmers in huis maar ik heb ook zo’n opgeblazen buik denk dat er wel 10 baby’s in passen. Dus voelt dan niet goed om de diarree te stoppen maar ahhh. En buikpijn ook.
Dat mijn zwemtraining pas om 21.15 begint en ik tegen die tijd altijd al in de ruststand sta en dan nog weer weg moet 🥲
Wat ga je op hem uitproberen?