Waar erger je je aan? #10

Hahaha mijn vriend had de badkamer opgeruimd. Deze man heeft alle rotzooi die hem stoorde (kleding) op de kledingkamer gedumpt op mijn stoel en de volle wasmand op de gang gezet :joy: nou schatje dankjewel :+1:t3::pray:t3::ok_hand:t3:

9 likes

Mezelf.
Ik: schrijft geld over van spaar naar lopende rekening
Bankapp: Hey! Er is geld op je rekening gestort!
Ik: Omg geld!

Ohja

36 likes

Mensen die denken dat ze je dagelijks op de hoogte moeten houden over hoe lang het nog duurt voor ik m’n vaccinatieafspraak kan maken want zelf lees ik natuurlijk niet het nieuws? :roll_eyes:

7 likes

Dat je met dit weer een hele survivalpakket met je mee moet sjouwen. 2x zonnebrand, te veel water, deo voor als je meurt, paracetamol voor als je hoofdpijn van de hitte krijgt, zonnebril die ergens in een hoek van je tas verdwijnt als je hem nodig hebt etc.
I hate it

14 likes

Zoooo mijn hooikoorts houdt maar niet op. Loop continu met een vreselijke kriebel in mijn neus/keel en dikke ogen enzo. Volgens mij zijn het de graspollen, die zijn altijd intens

2 likes

Ik heb normaal nooit hooikoorts maar ik nies al een paar dagen de hele dag door met kriebelneus. :tired_face:

Ah dat klinkt best logisch! En verklaart veel haha

1 like

Mn moeder die steeds “Ik zeg het alleeen maaar” Zegt. Als ik op een normale manier ergens op reageer “Ja jij snauwt zooo”
Nee bitch jij bent gewoon een fragile boomer.

17 likes

Ook aan mijn moeder, die gelijk zo beledigd/geïrriteerd is als ik een tijdje niet langs ben geweest.
Ik probeer haar echt minimaal 1 keer per week of per 2 weken te zien, maar soms komt het er om wat voor redenen dan ook even niet van en nu is het dus al 2,5 week geleden en dan krijg je gelijk zo’n geïrriteerd appje wanneer ik dan weer eens langskom.

Ik doe m’n best moeders maar laat me soms ook even tijd voor mezelf nemen :woman_shrugging:

3 likes

Spinnen die op mij kruipen als ik buiten zit :weary:

1 like

Dat ik na 3 dagen nog niet ongesteld ben. Ik twijfelde dus of de nuvaring goed heeft gezeten (was de eerste keer) en ik weet dat het normaal is dat je pas na 2 of 3 dagen ongesteld wordt in je stopweek, maar ik heb wel een klein beetje stress nu. Ook omdat ik het tijdens stopweek van de pil altijd wel een beetje voelde aankomen een paar uur/dag vantevoren. En nu voel ik daar dus nog niks van. Als ik het vrijdag of zaterdag nog steeds niet ben, dan wordt het maar testen denk :sob:

Waardoor twijfel je of de nuvaring goed heeft gezeten? Zo lang hij niet langer dan 3 uur uit je vagina is geweest, ben je beschermd tegen zwangerschap.

Vooral of hij wel diep genoeg zat. Hij is een aantal keer naar beneden gezakt en toen heb ik hem weer opnieuw in gedaan. Maar ik weet dus niet helemaal of het uitmaakt dat hij niet de hele tijd zo diep heeft gezeten?

Nee, dat maakt niets uit! Zo lang hij in de vagina zit, is er contact met slijmvlies en kan de ring hormonen afgeven. Ik geloof dat het ook in de bijsluiter staat, dat het voor de werking niet uit maakt hoe hoog of laag de ring zit.

1 like

Oh oké. Thanks!! Ik zat helemaal te stressen omdat ik dacht dat ie echt diep moest zitten (had de huisarts gezegd trouwens). Ik kan weer een beetje ademen haha. Hopelijk komt m’n menstruatie nu ook snel nog. Dan ben ik helemaal stressvrij haha.

1 like

‘Als ik hier aan denk krijg ik al een paniekaanval’.

Vraag ik me op recht af of mensen met zo’n reactie al eens een echte paniekaanval hebben gehad. Het wordt naar mijn mening te vaak geroepen.

10 likes

Ik was aan het lunchen met een paar collega’s. Het ging eerst 10min over speciaal eten zoals kaas met maden/wormen, rotte vis, … En dan hihi haha over hoe dieren geslacht worden etc. Aan dit gesprek heb ik niet meegedaan.

Later zei ik dat ik even naar de Dunkin Donuts wilde om de vegan smaken te proberen en gewoon supporten dat ze vegan dingen hebben.
“Waarom zou je vegan willen supporten??? Dat smaakt altijd naar niks!!!”
Andere collega: “ja vegetarisch kan ik nog snappen, maar vegan is zo extreem”.

Ik heb maar gezegd dat ik er extremer vind om miljoenen dieren op te sluiten en vermoorden.

Echt zo irritant. Gewoon random dingen roepen om op te vallen en grappig te zijn.

34 likes

Ja en waarom moet je je als vega of vegan altijd verantwoorden tegen mensen die alles klakkeloos opvreten? Irritant.

9 likes

Tsja dat is een beetje hetzelfde als zeggen van ‘oh daar wordt ik echt depressief van’
Maar goed, we kunnen niet in andermans brein kijken en weten wat andermans triggers zijn.

2 likes

Intake gesprekken bij de psycholoog alsof het sollicitatie gesprekken zijn. Sjees. Geef gewoon hulp.

3 likes