Haha echt heel herkenbaar!
Bellen naar de huisartsenpraktijk voor een afspraak.
Bandje; wegens vakantieperiode/drukte/corona maken we op de dag dat je belt enkel afspraken voor die dag. Maar je kan nog steeds afspraken maken tussen 8-11 dagelijks
OkƩ ja prima.
Eindelijk assistente aan de lijn net, ik wil een moedervlekje laten weghalen, zegt ze; oh ja dat kan vandaag niet meer (hoe moet ik dat weten??) moet je aan het einde van de week rond 8u ās ochtends maar bellen.
Ja ehhh okĆ©, maar dan is het dus elke dag een verrassing of er voor die āingreepā nog plek is? En waarom dan tot 11u nog steeds afspraken maken als het niet voor alles kan.
Lijkt me dat er zo juist meer mensen blijven bellen maar ja
Efficiƫntie is echt zo ver te zoeken bij veel huisartsenpraktijken. Zou echt fijn zijn als ze iemand aannemen om dingen gestroomlijnder te laten lopen. Maar ik gok dat niemand tijd ervoor heeft om dat uit te zoeken 
Dat ik 2 jaar geleden een pikzwart gezichtsmasker op mān gezicht smeerde, hier een idiote foto van maakte en op Instagram stories knalde, dat mijn vader hier vervolgens een screenshot van heeft gemaakt en dit nu vanuit zān timehop app weer met mij deelt āhihaho hilarisssschhhhā 
Dat ik ongesteld ben en al bijna moet janken als iemand door is bij Masterchef 
de gratis sollicitatietraining van de overheid is op dit moment alleen beschikbaar voor mensen die al een baan hebben 
Kinderen stoppen alles met heel veel suiker in hun smoeltjes dus dit is ook echt niet een goede review ofzo
Stiekem zijn het groentekoekjes
Kan je die persoon niet een dm sturen? Met deze uitleg
Ik heb curry gemaakt met alleen wat kruiden, k knoflook en gember en het smaakt echt vlak 
We zitten op een camping met mega lage wcās, zonder wc brillen, in plaats daarvan hebben ze 2 stukjes bruine tape geplakt op de plek waar de bril hoort. Echt zoo vies en koud om op te zitten. En ik moet dus poepen.
Ik heb een aften in mijn mond dat precies op de plek is waar mijn boven en ondergebit op elkaar rusten. Tandenpoetsen is nu echt de hel. En ik heb constant een droge lippen gevoel 
Dank voor de bevestiging dat kamperen inderdaad niets voor mij is
Zitten?!?
Gewoon hangen! No wat dat mijn billen zoiets gaan aanraken 
Hopelijk ben je dan een beetje een snelle poeper lol
Ik zou echt net zo lang wachten tot het zo vloeibaar is dat ik er maar 5 sec boven hoef te hangenš©
Deze meid kan niet een een squat. Ik moet echt handgrepen overal hebben wil ik langdurig boven een wc hangen, voor je het weet krijg ik meteen kramp in mijn poot :ā)
Nou plassend zou me dat nog wel lukken, maar niet als ik moet poepen hoor