Waar erger je je aan? #10

Vermannen blijkt dus doorslapen? Sterkte! Hopelijk voel je je snel beter

1 like

Ja idd, risico van het vak (vaderschap) is dat je soms niet lekker slaapt

8 likes

Ik erger me aan de bakjes waar blauwe bessen inzitten. Lijkt wel of er een kinderslot op zit, net als bij die bakjes met wasmiddel tabletten. Ik heb daar met mijn brakke hoofd toch helemaal geen zin in 's ochtends.

5 likes

Ik vier mijn verjaardag nooit, maar mijn ouders wilden wel even een kopje koffie komen drinken, dus ik dacht ik haal wel even een taartje bij de Jumbo met verjaardagskorting. Ik terug naar huis, kan ik volop op de rem omdat iemand besloot om last minute toch maar te parkeren, terwijl ik er al was. Taart schiet van de stoel af en het is nu alsof ik een door een baby toegetakelde smash cake heb. :triumph:

5 likes

Gefeliciteerd! Hoop dat de taart alsnog lekker smaakt :hugs:

2 likes

Michiel Vos
Wat een pedant figuur

2 likes

Als mensen verkeerd parkeren bij een laadpaal. Hoe moeilijk is het? Bij een paal horen twee parkeerplaatsen. Ga dan niet een andere paal gebruiken op een verkeerde parkeerplaats. :rage::rage::rage::rage:

1 like

Oproepje op forum of mensen mee willen? (Als je dat durft haha)

1 like

“deze verpakking pizza bevat 2 porties” :unamused:

5 likes

Zitten zeker geen 2 pizzas in of wel

Nee. Is gewoon een basic ronde schijf met een diameter van 30cm (ofzo?) met quasi smaakvolle kaas en genoeg zout voor 2 personen (dat dan weer wel). Maar eerlijk 2 pizzas vind ik ook wel dat dat 1 portie kan zijn

3 likes

Aan spam in mijn mailbox van wat overduidelijk oplichting is. Kan me er ontzettend kwaad over maken dat ze alles proberen om je geld afhandig te maken. Ga werken voor je eigen centen, stumperds.

Deze LinkedIn ‘wijsheid’ kwam voorbij op m’n feed :nauseated_face: :face_vomiting:

9 likes

Heb niet goed gekeken, misschien was dit wel geplaatst door de PR van Schiphol :money_mouth_face:

3 likes

Oh wauw dit kan alleen maar gezegd zijn door iemand die door zijn privileges het bos niet meer ziet.

1 like

Ah ik ben genezen :heart:🥲

Deze stond in de comments van datzelfde bericht op mijn tijdlijn :sweat_smile:

10 likes

Omg soms vraag ik me echt af onder welke steen mensen hebben gelegen. Een vriend van mij die in rio woont is ontzettend verbaasd dat Duitsers een andere taal spreken dan Nederlanders. Hij zei: OMG :astonished:

1 like

Ik mooi een wing met m’n eyeliner gezet, heb ik een traanoog en huil ik 'm volledig weg. De andere kant nu ook maar weggehaald. Ugh.

1 like

Haha ook zo typisch, in friends moet Gunther een Nederlander voorstellen, geven ze hem zo ongeveer 1 vd meest typisch Duitse namen. Welke kaaskop heet nou Gunther!!

Oh en in een aflevering van southpark gaat het over sinterklaas en dan gaan ze in het soort van duits sinterklaas kapoentje zingen. Dus ja eigenlijk snap ik hem wel :’). + hij is ook nog nooit in Europa geweest.

7 likes