Waar erger je je aan? #10

Hahaha en ik moet ook denken aan die diplomaat die Nederlands moest zijn in The SerpentšŸ˜‚

11 likes

Omg daar heb ik me zo hard aan geƫrgerd! Was niet om aan te horen.

1 like

Haha ik moest ff denken the serpent, maar omg dat was ook vrij slecht ja. Volgens mij denkt iedereen buiten Europa dat wij gewoon 1 pot nat zijn.

1 like

Jaa of allemaal Duits. Dat wordt echt zo vaak gebruikt als ā€˜nederlands’ in films of series. Hallo Google Translate?

1 like

Dit doet me eraan denken dat ik een paar keer verse koekjes had gehaald bij zo’n winkeltje. Ze waren wel groot maar ik at er dan gewoon twee ofzo. Kwam er pas achter dat er blijkbaar 8 porties in ƩƩn zo’n koekje zit hahaha wat :flushed: wie doet dat? Je kan die niet eens 8 dagen bewaren.

1 like

Soms denk ik dat ze porties kleiner maken zodat het per portie niet zo slecht is ipv portie die vult.

5 likes

Klopt, dat is marketing

2 likes

Een snack is ook geen maaltijd, bedrijven met snacks of producten met veel suiker dekken zichzelf zo een beetje in. Krijgen volgens mij al veel commentaar over zich heen. Zodat met het ziet als ā€˜positief traktatiemoment’ ofzo. En zodat het beter past bij gezonde eetgewoontes.
Maar ja kunt gewoon zelf bepalen toch, 1/8e koekje is ook zoiets.

2 likes

Mijn moeder zou langskomen. Maar heeft geen tijd gezegd en heeft ook nog niks laten weten op whatsapp. Ze staat dan dadelijk zo voor de deur en dat vind ik irritant

1 like

Vreeeselijk, hoe dealden mensen daar vroeger mee? Staat ineens je oma, tante, buurvrouw whatever voor de deur en dan, ā€œwat gezellig kom binnenā€. Die moeten zich ook geergerd hebben.

3 likes

N.a.v. duits/nederlands in series etc. Hier zingt de Nederlandse moeder van Clyde sinterklaas kapoentje. Ok southpark maakt alles en iedereen belachelijk en I love it maar gewoon haha jezus ongeveer bij 1 minuut:

Ook in the office us hebben ze iets met sinterklaas en dan praten ze ook duits? Ik heb weinig met duitsland maar ik vind het wel kut voor ze dat zij met dat kutfeest indirect belachelijk worden gemaakt. :sweat_smile:

5 likes

Ja echt walgelijk dat er dan ieder moment iemand voor je deur kon staan en dat je dan aangekleed moet zijn en je huis toonbaar

6 likes

Mijn moeder had me vorig weekend geappt, we zouden afspreken maar nog geen idee welke tijd. Echt letterlijk 'ik ben er over 10 minuten ’ wtf. Ik had mn mobiel aan de lader, had het dus niet gelezen en stond onder de douche. Daarna was zij daar een beetje pissed om. Ja sorry ik ben niet elke dag en vooral niet in het weekend om 10 uur aangekleed en al.

1 like

De overheidsactie tegen wapenbezit onder jongeren: ā€œDrop je knife en doe wat met je lifeā€
Waarom niet ā€œGeef ons je steekwapen en ga iets van je leven makenā€ :sweat_smile:

17 likes

Omdat ze de taal van jongeren willen spreken.

Maar dit is hoe ze overkomen. :joy:

26 likes

Omg nee dan loop ik ook nog in mn pyjama. Zou willen dat ik mn leven zo op de rit had dat ik dan al aangekleed zou zijn

2 likes

True en ze slaan vaak ook de plank mis met posters (bijv. een campagne om het mbo in een positiever daglicht te zetten) .

2 likes

Dat ik altijd zo intens kan overdenken over wat ik allemaal gezegd heb tegen mensen en wat ze er wel niet van denken nu. Alsof ze zich dat nu nog kunnen herinneren en dat boeiend vinden. Ben mezelf onnodig helemaal aan het gek maken hahaha

11 likes

Ik zou dolgraag willen dat mijn moeder nog eens langs zou komen of onverwachts aan de deur staat. Heb dat altijd voor lief genomen maar nu…

11 likes

Ja sowieso, ze moesten het denk ik wel in 8 porties verdelen want zo’n koekje bleek iets van 900 calorieĆ«n te hebben :sweat_smile: