Waar erger je je aan? #10

Haha Jezus, ik zie dan geen koekje voor me want zoveel kcal krijg je daar nooit ingestopt.
Was het stiekem niet een pie? :laughing: dat je er 8 punten uit moest snijden haha.

:laughing:
Mega lekker lijkt me dit trouwens.

11 likes

Hahah nee!

Deze:

Maar ik at er dus gewoon twee omdat ze warm worden geserveerd en het niet heel erg in de buurt zat :sob: never again

6 likes

Zijn dit dus 6 x 8 porties??? Neee toch

2 likes

Ik ben 3 maanden geleden van kpn overgestapt naar Vodafone omdat zij een goede deal hadden, maar ik heb zo veel spijt want het bereik is echt kut. Zit er helaas nog 2 jaar aan vast maar pff

Het verschilt per koekje! Ik had er toen een met chocolade en pindakaas en dat waren dus 8 porties in 1 koekje! Maar sommige zijn 4/5 porties per koekje :joy:

Dit is echt mijn droom. Niet moeten gaan werken, tijd om mijn huis op orde te maken en de buren die koffie komen drinken.

Lijkt me leuk

3 likes

Ik had zelf gebakken uitjes gemaakt en mn vriend kan dat dan niet waarderen op het juiste niveau

5 likes

Oh dit is zo herkenbaar! Ik heb een vriendin die dat wel kan waarderen en als ik dan iets bijzonders koop of maak dan neem ik het ook bewust mee naar haar zodat we samen kunnen genieten van mijn ontdekking

4 likes

Haha heftig! Ze zien er wel lekker uit.

Gatver eerste dag werk na vakantie met miljoenmiljard mails dus 9.5 uur gewerkt om t een beetje op orde te krijgen
en heb zin om expeditie Robinson te kijken maar nu komt een vriend langs omdat ik iets van m’n opleiding op hem moet uitproberen wat zeker een uur duurt en dan is het alweer bedtijd en tijd voor een nieuwe heerlijke dag!!
:angry::angry::angry:

2 likes

Ik heb zonneallergie uitslag op mijn vingers. HOE DAN!?

1 like

Ik heb diarree en gewoon diarreeremmers in huis maar ik heb ook zo’n opgeblazen buik denk dat er wel 10 baby’s in passen. Dus voelt dan niet goed om de diarree te stoppen maar ahhh. En buikpijn ook.

Dat mijn zwemtraining pas om 21.15 begint en ik tegen die tijd altijd al in de ruststand sta en dan nog weer weg moet 🥲

Wat ga je op hem uitproberen?

Er groeit een mega puist op mn neusvleugel. Bril zit er ook op en zit er steeds aan. Hopelijk is ie snel rijp en weg.

Ah ja dat is echt balen. Ik heb al ruim 20 jaar kpn mobiel en durf niet over te stappen. Ik dacht dat Vodafone ook een heel goed netwerk had, als ik dan zou overstappen naar naar hen. Hé 2 jaar is ook lang, stom.

Maar wat is dan het idee? Dat je 8 dagem lang 1 hapje neemt? Zo’n half afgelebberd koekje dagen achter elkaar terugleggen in de koektrommel?
Ik zie het echt niet voor me.

Net de asbak om laten vallen op de bank. Gezeik.

1 like

Ugggh ik had echt heel heel vies gekookt vanavond :slightly_frowning_face:

1 like