Waar erger je je aan? #10

maar we moeten ook gewoon lekker kunnen blijven bbq-en he!

1 like

Dat mn vriend twee dagen weg is voor zn werk en dat ik de hond moet uitlaten alle keren :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

2 likes

Nee dat zou oneerlijk zijn want ik kan wel lopen maar heb er gewoon geen zin in, vooral die laatste ronde.

Dat ik een sportschool gevonden heb waar ik daadwerkelijk enthousiast van raak, leuke kleinschalige groeplessen, trainers spreken me aan, dichtbij huis en dat een lidmaatschap verdorie 80e pm blijkt. 80 euro!!

3 likes

Wowwww
Ja voor dat geld mag het wel heel leuk zijn hallo!

Zou én het geld én de leuke sportschool je motiveren om wel te gaan en het langdurig vol te houden denk je? Ik ken ook iemand die 200 p.m. betaalt maar juist omdat het zo duur is is zijn motivatie wel heel hoog en houdt hij het al lange tijd vol

1 like

Ja echt huilen. Maar denk dat ik toch maar aan het idee moet wennen, want ik zie nu dat de alternatieven die ik gevonden had 60 en 75 zijn, of hun prijzen niet eens op de site vermelden :cry:

200 is wel echt next level joh!

1 like

Ja er zat dan ook wel wat personal training bij hoor maar alsnog :grimacing:

2 likes

Wow hee. En dit is “gewoon” een sportschool met wat apparatuur en groepslessen? Geen extra faciliteiten zoals zwembad ofzo? Heftig haha

Ha, nee, geen zwembad, sauna, of iets in de trant (maar wel planten, thee en een toffe muurschildering!) Ze doen alleen personal training en groepslessen in hele kleine groepen, denk dat daarom de prijs zo hoog ligt!

2 likes

O ja dan zal het idd in die persoonlijke aandacht zitten! Is ook wat waard als je daardoor effectiever kan trainen

1 like

Ja dat is nu helemaal populair. Small group training noemen ze dat. Meestal met zo’n 5 an 6 anderen. Vaak rond de 70 euro. Een soort circuit training /CrossFit achtig.
Wel max kapot gaan en heel fijn, wat meer persoonlijk contact en tips/begeleiding enzo. Maar vind het alsnog prijzig. Dan moet je wel een aantal keer per week gaan om het eruit te halen vind ik.
Alternatief is voor 20 euro bij basic fit :sweat_smile:

Voor corona begon de drukte in de sportschool altijd rond 20 uur. Nu is het dus retedruk rond 18 uur en ugh kan de rest niet gewoon gaan eten op een zeer Nederlands tijdstip. Nu bijvoorbeeld.

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

19 likes

:triangular_flag_on_post:

29 likes

Ik krijg de afgelopen dagen weer zo veel spam mails. Heel irritant

1 like

Ik volg iemand op instagram en open diegene haar story en zie gewoon hoe een naald haar hand in gaat en eruit getrokken wordt en ook bloed op die gaatjes enzo? Doe ff een waarschuwing geven ofzo iew word er helemaal naar van.

1 like

Eww die zie ik nu ook đŸ„Č

Altijd als mijn vriend er niet is, valt de wifi versterker boven uit. Dus nu kan ik niks casten naar de tv :rage:

Dit is toch al de grootste reden om op apple over te stappen? (Dit is mijn oude laptop, ik wil stardew valley spelen :disappointed:)

:rage::rage::rage::rage::rage::rage:

2 likes

Ik heb de allergrootste hekel aan Windows

3 likes