Waar erger je je aan? #10

Dat is vervelend

Zat met iemand in Teams aan een opdracht te werken, mijn document was het document wat ingelverd zou worden en dus goed ingevuld was. Haar document was ter vergelijking.
Wil ik het delen, klik ik het verdorie het VERKEERDE document weg. Nergens meer te vinden uiteraard.
Dus nu mag ik morgen hier een extra uur aan besteden maar die tijd heb ik helemaal niet deze week.

Ja dat kan ik de volgende keer ook beter doen, want was echt trots maargoed :sweat_smile:

1 like

Waarom voelen mensen toch zo de behoefte om regelmatig zoetsappige foto’s te posten van hun partner inclusief nog zoetsappigere captions, hele lappen tekst met waarom hun ~better half~ de allerleuksteliefsteknapste is van de wereld. Het komt echt over alsof ze iets moeten bewijzen aan de buitenwereld.

21 likes

Iets voor m’n EMDR opleiding! Net gedaan en ging goed gelukkig :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Haha ja dit vind ik altijd ook best wel opvallend. Ook als mensen hun kinderen zo aanprijzen. Lijkt mij eerder onzekerheid/bevestiging zoeken.

Volgens mij best een goed teken als je deze behoefte niet zo hebt

Ja, ik had een paar uur ingepland om het netjes te regelen maar heb t toch onderschat :sweat_smile: volgende keer plan ik minstens 4 uur lol

Op mijn eerste werkdag na mijn vakantie laat ik altijd mijn out of office aanstaan tot ik klaar ben met mijn mail.
Mensen hoeven dan echt nog niks van mij te verwachten.

4 likes

Dat ik al een halfuur wakker ben omdat ik zoveel jeuk heb aan een muggenbult

Dat is naar. Alcohol overheen smeren helpt

1 like

Ik heb m inmiddels opengekrabd haha dus alcohol lijkt me niet heel handig meer, maar zal het onthouden voor een volgende keer!

1 like

Ik doe er zelfs dan nog alcohol op. Even super veel pijn vind ik minder erg dan jeuk. Eczeem is erg genoeg

1 like

Ah ja dat snap ik!

3 likes

Aan mijzelf omdat ik steeds weer een abonnement op The New Yorker neem omdat ik mezelf maar al te graag zie als iemand die The New Yorker leest en uiteindelijk weer een heel jaar lang dat hele blad niet opensla

15 likes

@marley

Ik ken iemand die dat doet en waarvan ik via via weet dat hij al meer dan een jaar een affaire heeft

Vraag me dan steeds af of hij die loveydovey posts plaatst op het moment dat zijn schuldgevoel het grootst is

3 likes

Haha echt heel herkenbaar!

1 like

Bellen naar de huisartsenpraktijk voor een afspraak.

Bandje; wegens vakantieperiode/drukte/corona maken we op de dag dat je belt enkel afspraken voor die dag. Maar je kan nog steeds afspraken maken tussen 8-11 dagelijks

OkƩ ja prima.

Eindelijk assistente aan de lijn net, ik wil een moedervlekje laten weghalen, zegt ze; oh ja dat kan vandaag niet meer (hoe moet ik dat weten??) moet je aan het einde van de week rond 8u ā€˜s ochtends maar bellen.
Ja ehhh okĆ©, maar dan is het dus elke dag een verrassing of er voor die ā€˜ingreep’ nog plek is? En waarom dan tot 11u nog steeds afspraken maken als het niet voor alles kan.

Lijkt me dat er zo juist meer mensen blijven bellen maar ja

16 likes

Efficiƫntie is echt zo ver te zoeken bij veel huisartsenpraktijken. Zou echt fijn zijn als ze iemand aannemen om dingen gestroomlijnder te laten lopen. Maar ik gok dat niemand tijd ervoor heeft om dat uit te zoeken :sweat_smile:

4 likes

Dat ik 2 jaar geleden een pikzwart gezichtsmasker op m’n gezicht smeerde, hier een idiote foto van maakte en op Instagram stories knalde, dat mijn vader hier vervolgens een screenshot van heeft gemaakt en dit nu vanuit z’n timehop app weer met mij deelt ā€˜hihaho hilarisssschhhh’ :sob:

4 likes

Dat ik ongesteld ben en al bijna moet janken als iemand door is bij Masterchef :joy:

1 like