de gratis sollicitatietraining van de overheid is op dit moment alleen beschikbaar voor mensen die al een baan hebben
Kinderen stoppen alles met heel veel suiker in hun smoeltjes dus dit is ook echt niet een goede review ofzo
Stiekem zijn het groentekoekjes
Kan je die persoon niet een dm sturen? Met deze uitleg
Ik heb curry gemaakt met alleen wat kruiden, k knoflook en gember en het smaakt echt vlak
We zitten op een camping met mega lage wc’s, zonder wc brillen, in plaats daarvan hebben ze 2 stukjes bruine tape geplakt op de plek waar de bril hoort. Echt zoo vies en koud om op te zitten. En ik moet dus poepen.
Ik heb een aften in mijn mond dat precies op de plek is waar mijn boven en ondergebit op elkaar rusten. Tandenpoetsen is nu echt de hel. En ik heb constant een droge lippen gevoel
Dank voor de bevestiging dat kamperen inderdaad niets voor mij is
Zitten?!?
Gewoon hangen! No wat dat mijn billen zoiets gaan aanraken
Hopelijk ben je dan een beetje een snelle poeper lol
Ik zou echt net zo lang wachten tot het zo vloeibaar is dat ik er maar 5 sec boven hoef te hangen💩
Deze meid kan niet een een squat. Ik moet echt handgrepen overal hebben wil ik langdurig boven een wc hangen, voor je het weet krijg ik meteen kramp in mijn poot :’)
Nou plassend zou me dat nog wel lukken, maar niet als ik moet poepen hoor
Gewoon poepen en daarna lekker douchen.
Volgende week heb ik een afspraak in het ziekenhuis en ik zie in de online omgeving dat die een kwartier later is dan we hadden besproken en zoals het eerder in het systeem stond. En dat is geen probleem, mits ze het even laten weten? Had het in het weekend al gezien dat het veranderd was en tot nu toe nog geen post met de wijziging dus waarschijnlijk denken ze van oh kwartiertje later dan zit mevrouw gewoon wat langer in de wachtkamer, gaan we niet de moeite doen om het even te laten weten. Heel irritant.
Dat ik vanmorgen met m’n goede gedrag op het werk stond en ik pas om 13.00 uur moet beginnen tot vanavond 22.00 uur. Hele planning in de war. Meeh
Dat we het in Nederland zo hip vinden om alles ‘valley’ te noemen terwijl we een totaal gebrek hebben aan valleien.
Food Valley, Seed Valley (wat ook nog eens in ingepolderd gebied ligt), noem maar op. Oké Food Valley ligt in de Gelderse Vallei maar kun je dat nou écht een vallei noemen?