Waar erger je je aan? #10

Ja want je hebt de Wageningse Berg en de Grebbeberg!!
Buitenlandse studenten lachen mij altijd zo hard uit als ik zeg dat we die twee heuvels bergen noemen hahaha.

4 likes

Haha ging net even kijken naar plaatjes, dat is inderdaad een kleine heuvel voor de meeste mensen :grimacing:

Love die obsessie wel hoor, en ik ontkom er ook niet aan. Kan echt genieten van heuvelachtige landschappen (of grote bergen).

1 like

Ik dacht bij Seed Valley aan iets anders dan wat google zegt dat het is :flushed:

10 likes

‘Dat mag’ klinkt wel lekker passief agressief

@Egel iel zaadvallei

3 likes

Hahahahah het is net of ik mijn man hoor praten, die zei PRECIES hetzelfde toen hij in die regio kwam wonen

2 likes

Als je lang wacht blijft het in je darmen en gaat het juist indikken. :grimacing: meteen kakken als je moet dus. En hoe langer je wacht, hoe moeizamer het eruit gaat. Bij mij dan tenminste.

3 likes

Yes, the planet got destroyed. But for a brief moment in time, we were all respectful en hielden het wel leuk hoor

14 likes

Je had het voor 1 juli moeten krijgen. Ik weet niet of je daar verder iets mee kan, mogelijk kun je in geval van bijbetaling daarop beroepen.

1 like

Heb die van mij ook nog steeds niet. Echt niet normaal hoe traag ze zijn

Ga nu een passief agressief mailtje sturen

1 like

Huh, wie zei dat, je leidinggevende? Vind het moeilijk. Als het alleen collega’s zijn: fuck them maar ik zou dan vragen wat er dan wel verwacht wordt en de voorbeelden aanhalen die je hier geeft. Want wat is te sexy?

Wtf, echt hoe dan?

Omg ik haat dat. Ik kleedde me ook ooit niet netjes genoeg voor een bijbaan. Ik droeg spijkerbroeken met een tshirtje van de MS Mode met bloemetjes ofzo erop. Toen ik dingen met lange mouwen aan deed was het ‘echt veel beter’

1 like

Hormonen. 9 weken zwanger en ik wil oprecht iedereen voor zijn harses slaan :triumph::triumph::triumph:

2 likes

Dat ik het nodig vond om limonade in mn laptop te gieten en nu laptoploos door het leven ga :wilted_flower:

3 likes

Oehhh no, wat hinderlijk dat ook niet duidelijk wordt wat dan wél de bedoeling is.

1 like

maar we moeten ook gewoon lekker kunnen blijven bbq-en he!

1 like

Dat mn vriend twee dagen weg is voor zn werk en dat ik de hond moet uitlaten alle keren :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

2 likes

Nee dat zou oneerlijk zijn want ik kan wel lopen maar heb er gewoon geen zin in, vooral die laatste ronde.

Dat ik een sportschool gevonden heb waar ik daadwerkelijk enthousiast van raak, leuke kleinschalige groeplessen, trainers spreken me aan, dichtbij huis en dat een lidmaatschap verdorie 80e pm blijkt. 80 euro!!

3 likes

Wowwww
Ja voor dat geld mag het wel heel leuk zijn hallo!

Zou én het geld én de leuke sportschool je motiveren om wel te gaan en het langdurig vol te houden denk je? Ik ken ook iemand die 200 p.m. betaalt maar juist omdat het zo duur is is zijn motivatie wel heel hoog en houdt hij het al lange tijd vol…

1 like