Waar erger je je aan? #10

Ja echt huilen. Maar denk dat ik toch maar aan het idee moet wennen, want ik zie nu dat de alternatieven die ik gevonden had 60 en 75 zijn, of hun prijzen niet eens op de site vermelden :cry:

200 is wel echt next level joh!

1 like

Ja er zat dan ook wel wat personal training bij hoor maar alsnog :grimacing:

2 likes

Wow hee. En dit is “gewoon” een sportschool met wat apparatuur en groepslessen? Geen extra faciliteiten zoals zwembad ofzo? Heftig haha

Ha, nee, geen zwembad, sauna, of iets in de trant (maar wel planten, thee en een toffe muurschildering!) Ze doen alleen personal training en groepslessen in hele kleine groepen, denk dat daarom de prijs zo hoog ligt!

2 likes

O ja dan zal het idd in die persoonlijke aandacht zitten! Is ook wat waard als je daardoor effectiever kan trainen

1 like

Ja dat is nu helemaal populair. Small group training noemen ze dat. Meestal met zo’n 5 an 6 anderen. Vaak rond de 70 euro. Een soort circuit training /CrossFit achtig.
Wel max kapot gaan en heel fijn, wat meer persoonlijk contact en tips/begeleiding enzo. Maar vind het alsnog prijzig. Dan moet je wel een aantal keer per week gaan om het eruit te halen vind ik.
Alternatief is voor 20 euro bij basic fit :sweat_smile:

Voor corona begon de drukte in de sportschool altijd rond 20 uur. Nu is het dus retedruk rond 18 uur en ugh kan de rest niet gewoon gaan eten op een zeer Nederlands tijdstip. Nu bijvoorbeeld.

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

19 likes

:triangular_flag_on_post:

29 likes

Ik krijg de afgelopen dagen weer zo veel spam mails. Heel irritant

1 like

Ik volg iemand op instagram en open diegene haar story en zie gewoon hoe een naald haar hand in gaat en eruit getrokken wordt en ook bloed op die gaatjes enzo? Doe ff een waarschuwing geven ofzo iew word er helemaal naar van.

1 like

Eww die zie ik nu ook 🥲

Altijd als mijn vriend er niet is, valt de wifi versterker boven uit. Dus nu kan ik niks casten naar de tv :rage:

Dit is toch al de grootste reden om op apple over te stappen? (Dit is mijn oude laptop, ik wil stardew valley spelen :disappointed:)

:rage::rage::rage::rage::rage::rage:

2 likes

Ik heb de allergrootste hekel aan Windows

3 likes

Ik mis dat juist bij mn macbook! Ik heb die dwang nodig bij updates anders doe ik het nooit

6 likes

Daar heb je wel een punt. ‘Herinner me morgen’ wordt hier ook vaak gebruikt :joy:

3 likes

Ik ben zo wazig in mijn hoofd en heel tijd behoefte om mijn ogen te sluiten. Ik heb echt nog niks gedaan voor werk en het lukt me gewoon niet. :sob: ik zit echt te wachten op een moment dat ik wakker en helder ben, maar denk dat ik tot st Juttemis kan wachten. Was ik maar vrij ipv zo voor de laptop te hangen en alsnog niks te doen :sob:

Ik klik altijd aan dat die vannacht de update doet, maar ik dat ding nooit aan de stroom in de nacht :’)

Ik lust geen bier en wijn maar dat zijn altijd de standaard alcoholische cadeaus :weary: heb nu ook van werk een pakket met bier en wijn als bedankje maar ik kan er zelf weer niks mee

Gelukkig zitten er ook pindarotsen en nootjes bij

4 likes