Dat er in Nederland geen caffeinevrije cola te krijgen is die niet suikervrij is.
Ik vind suikervrije dingen echt heeeel vies, maar ik vind cola echt heel lekker en mag niet te veel cafeïne drinken.
Je hebt toch coco cola zero sugar en no caffeine? Die drink ik altijd in ieder geval.
Laat maar, niet goed gelezen. Je wil juist mét suiker.
Heb ik ook vaak, gebruik het uiteindelijk maar gewoon tijdens het koken
Paprika voortaan in apart bakje meenemen. Brood en fruit smaakt ernaar.
Zat in zo’n vakken bakje dus raakte elkaar niet aan maar toch heeft het allemaal een vleugje paprika smaak. Niet lekker met framboos
Van die mensen die op insta stories dan die foto zo scheef erin zetten
Oh de horror paprika vind ik zooo vies
Al zit er maar een klein beetje paprika ergens in verwerkt en ik eet het niet meer
Files. Normaal duurt mijn ritje 30 minuten. Ik zit al 40 minuten vast en volgens mijn navigatie moet ik nog 47 minuten
een collega die ik nooit spreek kwam net afscheid van me nemen, heeft haar laatste dag, dus ik zei: ah we spreken elkaar denk ik niet meer maar veel plez…
zij: NEEJOH we houden gewoon contact!!
ik dacht van nou ik spreek je echt nooit, we hebben niks gemeen, heb je nummer niet eens volgens mij dus ik zei van “ohja dat kan wel”
zij: jaa tuurlijk!! we gaan gewoon nog appen
en dat is dus mijn ergernis, dat je allebei moet doen alsof je contact gaat houden terwijl je er allebei geen behoefte aan hebt en ook weet dat dat niet gaat gebeuren.
En dat ze dan de verantwoordelijkheid ook nog eens bij jou leggen door hun nummer te geven. Zodat ik me ook nog eens bezwaard voel dat ik hen nooit meer app.
Pfff ja ik deel je ergernis hahaha ben om 3 uur op werk vertrokken en kom net binnen. Love de A2.
Ik stond net 15 min stil op enkel de uitvoegstrook
Aan mezelf. Ik moet gewoon elke avond wat te snoepen hebben, net weer pepernoten zitten snaaien en nu voel ik me zo’n volgevreten tapir.
Hoe kom je aan m´n foto?!?!
Saaaame
Precies dit! Maar dan met pepernoten.
Ik na mijn pepernoten, 2 soorten chips, kwarktaart en cake En maar klagen dat ik dik ben
Ik ben op een huis aan het passen en had in al mijn haast zonder op te letten wat maandverband van huis meegenomen. Nu blijken het de maandverbandjes te zijn die ik twee jaar geleden in Thailand heb gekocht, met “frisse” mintgeur en nu staat mijn foef in brand.
Dat ik vanmiddag mijn auto bij de carpool plek naast de snelweg heb gezet en nu ineens de afrit is afgezet en de weg er omheen ook.
Ik ga aan de werkmannen vragen hoe ik daar moest komen en die wisten het eigenlijk niet zo goed en zeiden: ja dan kan je er maandag weer bij
Dus nu heeft iemand mij afgezet thuis en staat mijn auto er nog. Alleen ik denk dat je er via de andere kant van de snelweg misschien wel kan komen, dus ga dat morgen proberen.