Waar erger je je aan? #10

Vuurwerkshow om 10:30 zaterdagochtend?!

LeukđŸ€©

1 like

Er staat een draaiorgel onder mijn raam die ik ga zwemmen speelt

14 likes

Dat is echt een combinatie van de ergste dingen :sob: sterkte!

7 likes

Ik heb zo’n samentrekkend spiertje bij mijn oog en het wil maar niet stoppen

Edit: ik ging het googelen en toen kreeg ik als voorgestelde zoekterm ‘‘waarom trilt me oog’’ :rofl:

19 likes

We hebben plantenbakken gekocht van fucking €225 per stuk. Halen mijn vriend en ik het beschermfolie er vanaf, zet hij ineens een kant zonder beschermfolie op z’n zij. Op steen. Zitten godverdomme allemaal krasjes nu aan de voorkant (omdraaien kan niet), kan echt wel janken. Het zou minder erg zijn als ‘ie zich nog enigszins schuldig zou voelen maar hij negeert me gewoon volledig. En nu doe ik zogenaamd dom ‘want je ziet het helemaal niet’. Maar ik zie het wel duidelijk en ben bang dat het gaat roesten omdat het metaal er nu doorheen komt. Kan dat lakse en domme gedoe echt niet hebben bij zulke dure dingen, verdomme man. Dus nu zit ik boos binnen met de hoop om af te koelen maar dat werkt nog niet :triumph:.

8 likes

Mn vriend is zo lomp. Echt alsof ik een gorilla in huis heb. Gaat ie gordijnrails ophangen op de babykamer, zijn alle omringende muren nu opeens beschadigd of er zitten zwarte vegen op? Mn vluchttas staat daar ook klaar en die heeft hij niet aan de kant gezet dus die zit vol met gruis :upside_down_face: echt heerlijk

11 likes

Ik voel dit, want mijn vriend is ook zo. We hadden een nieuwe ronde eettafel gekocht en het blad en onderstel werden los geleverd. Ik kwam de woonkamer in op het moment dat mijn vriend de doos aan het opsnijden is met een mega scherp stanley mes, en ja hoor
een diepe snee over de helft van het tafelblad. Ik meteen buikpijn want ds tafel was letterlijk nog niet helemaal uit de verpakking, en hij ook een beetje achteloos “zie je toch bijna niet”.

3 likes

@Jolie @Karl_Lagerfeld @WhereTheLightIs na deze 3 lompe mannen posts onder elkaar ben ik weer even tevreden met m’n vrijgezelle bestaan, dank. Damn ik zou echt heel erg pissig zijn zeg haha

22 likes

Nou hup gooi het gruis uit die tas en vlucht voor die gorilla

11 likes

Ik ben dan wel vrij gezel, maar mij. vader helpt mij met verhuizen en toont ook dat mannengedrag. Niks is veilig meer :stuck_out_tongue:

3 likes

Oke als ik ooit ga verhuizen vraag ik alleen mn vriendinnen en mn moeder!

3 likes

Mannen dumpen alles zomaar neer ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mannen zijn alleen handig voor het zware spul. Die denken namelijk automatisch dat jij het niet kan tillen. Liever lui dan moe

4 likes

Mijn vriend is niet zo’n typische mannelijke man en juist heel voorzichtig, alles helemaal sorteren en goed doornemen etc. Ik ben dan al halverwege/er klaar mee, geen geduld voor dat getreuzel. Soms wou ik dat hij wat meer zo van hop aanpakken was, maarja leer nu dat dat ook niet alles is, en snel weer te lomp. :stuck_out_tongue: heb ook sterkere handen dus moet regelmatig iets aandraaien of open maken voor hem. (Hij is dan weer van de computers en techniek) dus hij kan wel iets hoor :shushing_face:

3 likes

Ik kende dit woord niet, tot jouw bericht. Hopelijk vergeet ik het snel weer

5 likes

Ieder z’n taak

Ja ik wacht even totdat hij alles opgehangen en opgeruimd heeft :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Hahaha begrijp ik helemaal. Hij is heel handig maar zooo onvoorzichtig :sob:. Ben inmiddels wel afgekoeld en hij gaat het fixen, maar een sorry hoef ik niet te verwachten helaas.

Dit heb ik met Vapiano. Als het te druk is dan verdwijnen ze ook even van Thuisbezorgd en dan blijf ik net zo lang refreshen tot ze er weer zijn

1 like