Mensen die constant moeten laten weten dat ze zwanger zijn of er telkens naar hinten. Dat je het nergens over kunt hebben of het wordt ter sprake gebracht. Het boeit he-le-maal niemand. Ga je partner lastig vallen ofzo.
Als in films of series mensen drugs gebruiken en die mensen dan gaan trippen in de film of serie en dat er dan van die bewegende beelden komen en kleuren en inzoomen enzo. Ik word altijd kwaad als dat gebeurt. Ik snap gewoon het doel niet? Het is nooit grappig, het komt totaal niet overeen met de werkelijkheid en het heeft ook gewoon geen enkele functie. Onuitstaanbaar vind ik het.
Vogels die constant steentjes op mijn dak droppen
Zo is mijn vriend ook altijd bij zulke scènes. Ik heb nog nooit iets gebruikt waarvan je gaat trippen, dus ik heb geen idee, maar hij kan zich daar ook zo heerlijk over opwinden
Ik lig in het ziekenhuis al sinds 14.00 te wachten op een plekje op de OK voor een ingreep. Sinds 8 uur vanmorgen al nuchter Dit ga ik komende dagen zo hard compenseren met alles vreten waar ik zin in heb.
Edit: ik snap het hoor, er komen spoedgevallen tussendoor die 100x belangrijker zijn dan dit.
Oh maar dat is ook best lang om niks te eten! Ben je na je bericht snel geholpen?
Heb je geen budget van je werk om uit te geven aan een goede thuiswerkplek? Mijn vriend is zo slim geweest om van zijn budget zo’n koptelefoon té kopen. Echt super fijn!
Ik ben met vrienden een weekendje weg in Nederland aan het boeken en NIEMAND reageert. Ik stuur een paar opties door voor huizen, maar ze zeggen niet waar ze heen willen of welk huisje voor welke prijs oké is. Ik word hier zo moe van. Ik wil het best boeken en regelen allemaal, maar geef dan tenminste IETS aan over waar je heen wil want anders weet ik het ook niet.
Gewoon zeggen: he jongens, als er helemaal niemand input geeft ga ik het niet regelen, dan mag iemand anders zijn best doen, succes.
Het hielp blijkbaar al om te zeuren, want een andere persoon die dingen wel regelt is nu ook bezig dus dan komen we er samen wel uit en doet de rest het er maar mee haha. Maar die verantwoordelijkheid weiger ik alleen te dragen dus anders had ik dat zeker gedaan.
Mensen met kickboksen die zelf wel keihard uitdelen en snoeiharde trappen geven, maar niks willen/durven ontvangen en dan snel hun been wegtrekken grrrrrrr houd zelf dan ook ff in en daarnaast vertrouw erop dat ik niet lullig ben en me gewoon inhoud
zo kut trainen altijd
Ja om 21.45 uiteindelijk! Een uurtje later was ik terug op de kamer en heb ik vier boterhammen gebunkerd.
Update (tevens ergernis)
Ik ben de afgelopen dagen zo moe steeds dat het voelt alsof ik een week lang aan 1 stuk zou kunnen slapen maar nu lig ik alweer een half uur wakker. Weet dat het door stress komt, en vind het heel irritant.
Dat ik echt een baby ben als het neerkomt op cafeïne tolerantie… Ik heb één koffie op in de middag en ben gelijk bewust van mijn ADHD om twee uur 's nachts. 🥲🥲
Terugschakelen van nachtdienst ik heb melatonine ingenomen voor ik ging slapen en alsnog ben ik nu klaar wakker.
Ik ben de laatste tijd zo’n draak tegen mijn vriend. Het zijn de hormonen 100% en ik hoor al die dingen mezelf zeggen, ik wéét dat ik het ik niet moet dorn maar dan toch: een en al drakengedrag
Mensen die op Instagram geposeerd aan het lezen zijn
Komt zo dom over “even een boek pakken en willekeurig open slaan voor de foto”
Echt wat een nachtmerrie
Mn hond heeft vlooien, zo erg. En het komt me zo niet goed uit om nu alles te moeten wassen zo heet. Hij ligt ook nog eens altijd in bed dus dat is helemaal ellende
Gelukkig hebben mn katten geen haar
Dat ik op de een of andere manier nooit koffie kan drinken zonder te knoeien. Ik heb dit echt alleen met koffie, misschien moet ik het de volgende keer in een soepkom inschenken ofzo.