Nee helaas geen budget! Verder wel wat basic spullen gekregen, maar niks extra’s helaas. Ik heb voor nu oordoppen besteld om in ieder geval de prikkels wat te verzachten want ik had gister een halve breakdown
Snap ik, ongewenste geluiden zijn echt zo naar. Kan je leven echt verpesten.
De beste tip die ik kan geven is “Vlooien anticonceptie”, klinkt raar, helpt wel. Dan komen de eitjes niet meer uit. met de katten was dit een van de factoren wat heeft geholpen om er vanaf te komen. en z’n speciale grijze vlooienband (weet de naam even niet meer)
Ja, wij wilden ook naar Dune, maar alleen maar in dat soort versies. En dan ook meteen >20€ voor een kaartje
Hm, misschien dan in NL proberen volgende week! Ons alternatieve plan was downloaden en met vrienden op hun 75" tv kijken, kan ook altijd nog
Ik draag eigenlijk elke dag wel big hoops en erger me echt aan hoe vaak mensen vragen of ik niet bang ben dat ik ergens aan blijf hangen/mijn oorlel nooit is uitgescheurd etc. Als ik daar bang voor was geweest, zou ik deze oorbellen niet al 14 jaar dragen
Kan geen muziek op of oordoppen in omdat ik de babyfoon anders niet hoor.
The bigger the hoop the bigger the ho.
Dat ik al heel de dag de hik heb .
Aarghhh ik haat onze buurman. Sws is het een racist en een oude knar. En nu is hij bij het inparkeren tegen onze auto aangekomen maar hij liegt er gewoon over.
We troffen onze buurman aan naast onze auto op de parkeerplaats. Ik dacht al een kras te zien bij mijn auto, maar liep in eerste instantie door om wat spullen te droppen. Komt een andere buurman naar ons toe en die zegt ik zou even naar je auto kijken want volgens mij hoorde ik hem tegen jullie auto aankomen.
Dus mijn vriend en ik lopen weer naar beneden en die gast staat nog steeds bij onze auto naar die kras te kijken. Dus wij vragen wat er is gebeurd, en hij zegt meteen iets in de trant van ja ik was het niet want mijn auto is veel hoger!
En nou blijkt, hij wil niet toegeven dat hij het was. We hebben meerdere keren gevraagd en gezegd dat het niet uitmaakt als hij gewoon ff een schadeformuliertje invult, want het is verzekeringswerk, maar hij is bang dat we hem een poot uitdraaien ofzo. Hij had nl al eerdere slechte ervaringen gehad met schadeclaims (wat ik eerder in zijn nadeel vind werken ). We hebben daarna aan een andere buurman gevraagd of hij via zijn Tesla camera nog meer kan zien. Die heeft even gekeken en hij zegt dat je het voorval helaas niet kunt zien vanuit die hoek maar je ziet wel dat hij er duidelijk langs gaat en je ziet ook dat hij direct na het uitstappen naar die kras gaat kijken.
Buurman huurt die parkeerplek van onze VvE en is in principe de enige die zijn auto daar parkeert. Heb de auto gisteravond voor het laatst gebruikt en toen was er nog geen schade. Alleen hij kan het gedaan hebben. En dan gewoon liegen, lul.
Ik word 11:55 gebeld door een onbekend 06 nummer. Bel om 12:10 terug. ‘Ik ben gebeld door dit nummer’ ‘Nee hoor’. Ok doei
De verfbakinsert van de Praxis passen natuuuuuurlijk niet in de verfbakken van de Gamma maar dat bedenk ik me natuurlijk niet als ik ze koop maar pas als ik ze thuis in elkaar wil zetten.
Zeg aub af. Jouw levuh jouw beslissing. Zonde van je tijd
Ik kijk graag knitting podcasts op YouTube maar daar wordt vaak koffie of thee in gedronken en ik kan gewoon geen eet- of drinkgeluiden verdragen. Krijg dan echt agressieve neigingen.
Mijn sportklasje is door bepaalde figuren echt niet (meer) leuk. Maken veel lawaai en doen alles behalve mee met de instructeur🥲
Corona is wel de perfecte tijd om last minute af te zeggen met een kuchje en dat je het zekere voor het onzekere neem natuurlijk…
Ah ja dan zit er echt niks anders op! Succes!
Ben Aladdin aan het kijken. De real life action versie, en ik vind al die liedjes tussendoor echt heel irritant.
Wauw ik vind 3 uur al best lang voor een verjaardag met léuke mensen . Als er geen feestje ergens aan vast zit tenminste. Hopelijk valt het mee.