Nog een optie om ipv zelftest ook nog een test bij de GGD te doen voor de zekerheid? En hoe dan ook, met deze klachten moet de huisarts je gewoon gaan zien hoor, reden genoeg voor een afspraak.
GGD is een half uur fietsen en weet nu niet of dat goed gaat. En zelf met zelftest en dan eventueel met de bus er naar toe voelt ook niet helemaal goed. Maar ik ga bellen en hoor het dan wel wat zij nodig achten Misschien valt het wel mee. En als ze het echt willen dan ga ik er wel een tour van maken en zeer traag fietsen.
Mensen die hun richting niet aangeven op een rotonde. Als ik aan een ding een hekel heb is het voor niks stil gaan staan
Dat we 1000⬠moeten bijbetalen op de energie eindafrekening
Volgende week komt er direct iemand kijken voor te isoleren want dit kan echt niet zeg.
Wow dat is wel echt een enorm bedrag. Wat klote! Kan me voorstellen dat je hier echt van baalt.
Ik keek de serie normal people via npo en ik had de laatste aflevering nog niet gezien. Wil ik net die aflevering gaan kijken, staat het er niet meer op! Nou ja zeg, wat stom.
Ja heel kort inderdaad. De serie zelf is echt een aanrader trouwens! Mooi gefilmd en goed geacteerd. Ik zat er helemaal in. Wilde niet dat het stopte dus stelde de laatste aflevering uit haha
Ja zo zuur en dat terwijl we het geld goed kunnen gebruiken maar helaas niks aan te doen. Hopelijk helpt het isoleren.
Ik zit bij mijn ouders omdat ze morgen op vakantie gaan maar ze doen soms dingen maar half of vooral met dingen op de computer dat ze dan random op dingen klikken Echt stop met klikken. Vervolgens neem ik het over en dan is het ja maar jij bent jonger jij weet dat wel. Nee ik lees eerst wat ik moet doen voordat ik random op dingen klik.
Mijn horloge die me elke avond om 22h een herinnering stuurt dat ik naar bed moet. Rot op
Ik heb die zelf ook zo ingesteld en elke avond zit ik te haten op die melding
Mijne ook ineens! Terwijl die Fitbit al een maand leeg is. Ik was al aan het kijken of er soms een update geweest was.
- Dat mijn waterleverancier niet duidelijk is met de afschrijvingen. Nu staat er geen rekening terwijl het altijd ik oktober komt. Geef me een factuur!
- Dat ik niet denk uit te komen met ā¬600. Echt wtf. En dat iedere maand waardoor ik minder heb omdat ik alweer teveel heb uitgegeven.
Aan Waylon als hij op de NL talige vibe meegaat
Ja als ādingenā je iets opdragen. Mijn auto zegt altijd āVERGEET UW MOBIELE TELEFOON NIETā alsof hij er last van heeft als ik hem laat liggen
Muggen. Ik krijg dat rotjong maar niet gevonden en ik ben echt helemaal lek gestoken.
Ja wow inderdaad. Ga lekker zelf dan!!!
Oooh god dit ja! Bij mijn ouders moet ik ook wel eens met dingen helpen maar deze mensen weten NOOIT ergens een wachtwoord van echt zo irritant. Altijd hetzelfde liedje. En dan geĆÆrriteerd worden want āja die wachtwoorden altijdā. Terwijl ik al 20x heb gezegd dat ze het ergens moeten opschrijven ofzo haha sorry de frustratie zit hoogš.
Hahaha jaaa precies dat ook met die wachtwoorden! En qua baan werken mijn ouders beide op computers met diverse programmaās dus het is niet dat ze er niks van weten of zo of nooit een computer gebruiken. Het is gewoon ongeduld of iets.
Ohja mijn ouders niet dus wat dat betreft kunnen ze er ook niet echt wat aan doen maar ik denk altijd jongens dit is echt Ʃlke keer zo hahaha na 2x denk je toch wel van ohja even die wachtwoorden ergens bewaren maargoed hahaha ik tel altijd maar tot 100 in mezelf en uiteindelijk lukt het wel