Dat het veel geld is, en dat het makkelijk is als andere mensen meebetalen. Zodat ze zelf hun spaarrekening onaangeroerd kunnen laten.
Mensen die op luide toon een telefoongesprek voeren in de trein. Sowieso in de trein zitten, tegenwoordig. Teveel mensen, teveel oppervlakken die door half Nederland zijn aangeraakt, niet kunnen eten/drinken door mondkapje.
Edit: en als je dan moet niesen door hooikoorts de hele binnenkant van je mondkapje onder het snot zit
Dat je een mail krijgt van de berichtenbox van Mijn Overheid met daarin âer staat een bericht van de belastingdienst voor uw klaarâ
Doe gewoon dat bericht in die e-mail dan, nu heb ik weer helemaal klamme handjes van de anticipatie
En dat met zoân slogan, altijd grote irritaties aanâŠ
Zou vandaag met een vriendin gaan zwemmen en aan het water eten bestellen.
Maar ze negeert mân appje en drukt mân telefoon weg. Fijn
Ah krijg eigenlijk altijd eerst digitaal helaas
Bah ja en dan dat ze ook ongevraagd dingen zeggen over dat je wel meer in de zon zou moeten gaan zitten omdat je zo bleek bent. Echt fuck off zeg.
Je moet onder de zonnebank!
Nee dat wil ik niet, ik vind het niet erg om zo wit te zijn en ik wil geen huidkanker.
Ja maar je moet dat echt doen hoor, is goed voor je
IK WIL HET NIET!!!
God ja en dan staat er in die email niet eens ff een link naar de website nee je moet het helemaal zelf in je eigen browser in typen
Oh echt wtf he, hoe komen ze erop!
Oh lekker dan. Is het inmiddels wel goed gekomen?
Wow, ik zou boos zijn.
Mijn man en voetbal. Ik wil seks maar het bal over trappen tussen Slowakije en Polen is kennelijk interessanter
First world problem maar ik ben er zo geïrriteerd door. Bij de snackbar nadrukkelijk gevraagd om een souflesse en toch een normale kaassoufflé gekregen. Ik vraag de meid nog duidelijk of ze het hebben en zie het liggen in de vitrine. Ik kan hier intern zo boos om worden. Ik ga ook niet meer terug want ik vind het ergens ook stom dat ik mij om zoiets stom zo druk kan maken.
Maar kom op, you have one fucking job.
Souflesses smaken niet hetzelfde als die halve maan kaassoufflés.
Ik ga niet in discussie.
Wow, today I learned
Jaaa precies dit! Hoe moeilijk is het? Ik word ook altijd heel chagrijnig als mijn bestelling niet klopt.
Ik: zullen we zo nog wandelen?
Vriendin: ja toch? Ik ben nu klaar om uit huis te gaan
Ik: ok dan kom ik je ophalen tot zooo
Even later
Ik: ik sta beneden!
Vriendin: oke moet me even omkleden hoor
Cold brew met een scheutje melk
Is lekker sterk!
Als je dan toch een nieuwe snackbar zoekt, zoek er 1 met cheese crack. Dat is echt top. Veel meer kaas ipv deeg zooi
De piep die in het zonnescherm van de achterburen zit als die omhooggevallen gaat.