Waar erger je je aan? #10

Als je een super leuk zomerjurkje tegen komt en dat er dan bij het materiaal staat “100% polyester” :sob:

22 likes

Als ik heb gesport drink ik te veel water ofzo. En mijn urinebuis lijkt wel smaller :s. Ik heb uren daarna echt moeite met uit plassen en het blijft maar komen en een vol gevoel in mijn blaas blijft ook.

Mn kat die een haal in mn mooie nieuwe plaid heeft gemaakt :sob::pleading_face:

1 like

Ja ieh zo zweterig :sob:

1 like

De ekster die hier iedere avond en ochtend een paar uur lang KEIhard zit te krijsen :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: Echt niet te doen, ik zou het liefst bakstenen naar hem willen gooien, WAT een kutgeluid :triumph:

5 likes

Yasss inmiddels wel. gelukkig :grin:

2 likes

Als je dit nog niet kent, moet je het echt proberen. Ben inmiddels kaassoufflé expert. De smaak van souflesse is niet te evenaren, zo goed! Sinds ik dat ken vind ik alle andere kaassoufflé zelfs een beetje smerig smaken :sob:

@Blauwbeertje toch?! Stom als ik mijn eigen eten verpest, maar haat het nog meer als externe factoren mijn avondeten verpesten :triumph:.

@Henry is dit nog beter dan souflesse? Kan dat?! :astonished: Was niet bij mijn vaste snackbar maar die heeft de cheese crack waarschijnlijk al helemaal niet. Die heeft niet eens souflesse :joy: Komende tijd maar eens even buurten bij de snackbars in de buurt of de cheese crack hier ook gedeald wordt :eyes:

2 likes

Ik vind die vierkante juist veeeeel lekkerder dan die gore souflesses, rot op!!!

4 likes

Nee die kende ik nog niet! Of nja, ik dacht dat rechthoekig, halve maan, ronde en die ribbelige gewoon hetzelfde maar dan net anders waren (ja heel duidelijk verhaal dit haha). Maar nu zal ik eens op zoek gaan naar de souflesse!

Net was het nog erger,
Mail - je hebt een bericht van de belastingdienst
naar mijn overheid - inloggen - goedkeuren al die gemeentes - staat er een berichtje:
Je hebt een bericht van mijnUWV.
Naar mijn.uwv - inloggen met SMS code -
Gaat het om een ontvangstbevesting…
:sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

9 likes

Ja het is echt beter (tenzij je graag dat droge deeg eet), er zit naar verhouding meer kaas is en dat deegrandje is krokanter en niet 100laags.

Het is meer een soort kroket met kaassouffleevulling ipv kaaskroketvulling.

Ik zou snel ff een dealer bij je in de buurt zoeken :wink:

*uiteraard is de hoeveelheid kaas wel minder dan deze promo foto, maar beduidend betere verhoudingen, vind ik, dan souffle(sse)

4 likes

Dan vind je denk ik de kaaskroket van Beemster uit de supermarkt ook wel echt lekker! Die vind ik nog lekkerder dan de kaassnacks van de snackbar :heart_eyes:

Ik heb dat soms ook wel eens, vooral als ik die dag zelf ook gewerkt heb en daarna weer moet. Dan wil ik gewoon niks doen voordat ik weer aan de slag moet.

8 likes

NEE.

1 like

Ik heb hoge verwachtingen nu. Misschien dat ik mijzelf vanmiddag erop trakteer als ik gedaan krijg wat ik gedaan wil hebben :rofl:

Dat al mijn jurkjes te kort zijn en op een of andere manier zie je dat pas echt als je over een volle markt loopt en je iedereen je vajay flasht en dan zegt mijn vriend ook nog ‘ohja ik dacht het al maar ik dacht dat is de look’

68 likes

Dat blaadje sla en die tomaat er naast :joy:

Hahah, ik heb wel eens een jurkje aangehad waar mijn billen onderdoor piepten. Mijn vriend zag het probleem niet

6 likes

Hahahaha dat is de look, geweldig

3 likes

Fulltime werken zuigt gewoon alle levenslust uit me (oke het was al niet heel veel maar dan nog).

23 likes