Waar erger je je aan? #10

kijk maar uit met dit soort uitspraken

12 likes

Ik heb door jou net onder andere een cheese crack besteld bij de snackbar. :joy: Wist wel dat onze snackbar hem had, maar heb hem nooit eerder besteld

Hahaha ‘de look’. typisch mannen denk ik. Hoe korter de jurk hoe mooier ze het vinden.
Als ik soms twijfel over de lengte zegt hij: dat vind vast niemand erg om te zien hoor.

1 like

OMG nu voel ik me een soort van zenuwachtig voor potentieel tegenvallen en dat t dan door mij komt dat je je snack niet lekker vindt. :joy:

Maarehhh review please

Oh edit: ik lees o.a. dus je hebt een alternatief. Hahahah

1 like

Je had gelijk, ik vind het lekkerder dan een kaassoufflé :sunglasses:

2 likes

Ik erger me aan de webshop waar ik een duur vaderdag kado heb gekocht.

Ik heb het dus 2 weken geleden gekocht en het in de doos gelaten. Dit weekend geef ik het als kado en blijkt het stuk te zijn. Kan gebeuren natuurlijk, ik mail naar de webshop met een foto erbij.

Krijg ik als antwoord dat ik het binnen de 24u moest melden. En dan een product waar schade aan is niet onder garantie valt en dus niet kan geretourneerd worden.

Ik ben echt zo kwaad !! Mijn man wou dit echt heel graag, maar ik wil het echt niet dubbel kopen want heel duur. Hij snapt het gelukkig wel.

2 likes

Je hebt gewoon wettelijke bedenktijd etc. Gewoon terugsturen

Ja dacht ik dus ook maar omdat het stuk is gaat het volgens hun niet.

Even opzoekeb wat de regels zijn en of jij in je recht staat. En als dat zo is even lichtelijk dreigen en dan heb je zo je geld

Juist wel, ze moeten jou een deugdelijk product leveren, of dat nou binnen of buiten de herroepingstermijn is.
Ze moeten ten minste zorgen voor reparatie of vervangend product, en de wet zegt ook nog dat ze moeten aantonen dat de schade door jou gemaakt is, als ze het er niet mee eens zijn (wat niet kan).

1 like

Ja dat heb ik nu gedaan. En hopelijk helpt het.

Het gaat om een speciaal toetsenbord waar een toets uit is. Dit sturen ze me ;

Fysieke beschadigingen aan een product komen helaas niet onder garantie te vallen gezien de aard van deze schade.

Ook komt spijtig genoeg door deze ontbrekende toets het retourrecht te vervallen gezien het product niet langer in complete staat aangeleverd kan worden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

1 like

Als een product binnen 6 maanden na aanschaf kapot is, is het aannemelijk dat het aan het product ligt. Als consument heb je dan recht op vervanging of reparatie

2 likes

Ja denk ik dus ook. Ik ga me er eens in verdiepen,

Het is niet zo ingewikkeld, je hebt gewoon gelijk. Je kunt gerust ook dit soort sites naar ze doorsturen, zodat ze weten dat je niet zo goedgelovig bent als ze misschien hopen. En dreigen met een review of inschakelen van rechtsbijstand (is zuur om te doen) maar werkt ook altijd :wink:

Haha wat? Sorry dat we je iets kapots hebben gestuurd, maar kapot valt niet onder de garantie helaas helaas. Maar je kan het ook niet terugsturen, want ja het is kapot, want zo hebben wij het je gestuurd. Heel spijtig.
Wat hierboven al gezegd werd, ik zou verwijzen naar de bepalingen daarover.

20 likes

Ja echt :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

@Tubing ik woon in Belgie, dus ik ga eventjes op zoek naar regels van hier.

Dankje voor jullie hulp ! :bouquet:

Mensen die het concept ‘snelle banen’ niet snappen in het zwembad.

Nee, die zijn dus niet bedoeld om lekker rustig en langzaam naast elkaar te zwemmen terwijl je het coronabeleid afzeikt. Nee, ook niet om je vader je kunstjes te laten zien (wat doet een 8jarige ĂŒberhaupt om half 8 in het banenzwemuurtje) en nee, al helemaaaaaal niet om rustig aan de kant te hangen met je maten om bij te praten. Dat kan ook gewoon thuis op de bank, kan je mij mijn baantje laten trekken :rage::rage:

10 likes

Deze poster:
afbeelding

Die irritante zendingsdrang altijd

1 like

Aan mensen die niet ophouden met zeiken over lil kleine&Jaimie en hoe errug dat is, maar die niks ondernemen wanneer ze vermoeden dat de buurman de buurvrouw aftuigt “want dat zijn mijn zaken niet”.

10 likes

Mieren! Door de hele keuken. Ik word helemaal gek en denk ze ook de hele dag door te voelen kriebelen. Vandaag derde dag op rij grote schoonmaak. Gatverdamme.

1 like